Aika outoa että tämä keskustelu on täällä eikä esim, suhteet tunteet palstalla..miten siis
terveys-mielenterveys liityy yksinäisyyteen?
:O
Yksinäisyysosio?
3
235
Vastaukset
- <<<<<<<<|||
Ei varmaan muuten mitenkään paitsi että pitkäaikainen ja totaalinen yksinäisyys varmasti aiheuttaa erilaisia mielenterveysongelmia.
- ...
Niin ja myös toisinpäin, mielenterveysongelmat aiheuttavat monesti syrjäänvetäytymistä ja yksinäisyyttä.
- 4+3=7
ei ole siellä, koska eihän esimerkiksi Sinkut-palstalla voi käydä lainkaan asiallista keskustelua.
Oma yksinäisyyteni (parisuhdemielessä) on suoraa seurausta masennuksesta. Kun päivät olen töissä sosiaalinen ja esillä, ja vapaa-aikana opiskelen ja toimin muutaman organisaation hallituksessa, niin en enää omalla ajallani jaksa olla "fiksu ja filmaattinen". En jaksa tavata ketään saati että yrittäisin seurustella. Ja mielialalääkkeet ovat aika täydellisesti vieneet seksihalut, joten yksinäisyys sopii hyvin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 343956
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle131879Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom631354Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise951286Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.681175Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A51031- 47941
Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti331894Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥26881En haluaisi kaiken kuihtuvan pois
ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?39872