Jestas sentään,

lillukanvarsi

onko Teillä miekkosilla tämä lämpö sekoittanut päänne? Kirjoittelette aivan hölmöjä juttuja tänne. Mua ei ainakaan kiinnosta ottaa osaa teidän juttuihinne...Saattaa tietenkin joku nuorisoseura käydä täällä kirjoittelemassa teidän puolestanne, mutta, mutta, jos näin on, niin pitäkää puolenne.

13

236

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei ole ainakaan oma pääni seonnut, mutta näköjään moni muukin kuin asian itselleen monopolisoinut haluaa profiloitua perjantaialoitusten tekijänä.

• Sitä saa mitä tienaa

huuhaalta.
      Eräs herra kävi siellä aukomassa naamaansa.
      Kohteliaisuus palautettiin.

• En ole käynyt palstallanne. Miksi minun kuitenkin pitää sietää ulostuksianne täällä?

• ---
        yohuuhkaja kirjoitti:

En ole käynyt palstallanne. Miksi minun kuitenkin pitää sietää ulostuksianne täällä?

o-tunnus on jotain vikissyt siellä.

• --- kirjoitti:

Entä sitten. Nyt ne ovat käyneet vikisemässä täällä. Jos olisimme yhtä itserakkaita idiootteja voisimme lähteä pilaamaan heidän palstansa. Luulen kuitenkin että täällä osataan tehdä ero yksittäisen ihmisen ja koko porukan välillä.

• Piikkiö'

Jo on köyhää meininkiä, sitä lährettiin perämään loukatun kunnian perään?
        Onko oikein isotkin astalot mukana ? vai heinälläkö aiotte huitaista?
        Olempa ollut väärässä kun kuvittelin mulla olleen murheita.
        Kuten Linna sanoi "oikean asian puolesta ollaan oltu asialla"

• Terveisiä
        --- kirjoitti:

o.tunnuksella mitään tekoa asian kanssa.
        Palstan herroista lifen kautta tänne lumpsahtanut nettipeelo satuilee huuhaalla

• ---
        Terveisiä kirjoitti:

o.tunnuksella mitään tekoa asian kanssa.
        Palstan herroista lifen kautta tänne lumpsahtanut nettipeelo satuilee huuhaalla

esimerkiksi missä?
        o-tunnus ainakin tässä
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/9231038

• Terveisiä

• yohuuhkaja kirjoitti:

En ole käynyt palstallanne. Miksi minun kuitenkin pitää sietää ulostuksianne täällä?

molemmilla palstoilla ja parilla muullakin palstalla, joten voisinko saada ulostuksistani täällä esimerkin esille, kun olen sen verran tampio, etten tiedä mitä saa ja ei saa kirjoitella?

• kerbiili62 kirjoitti:

molemmilla palstoilla ja parilla muullakin palstalla, joten voisinko saada ulostuksistani täällä esimerkin esille, kun olen sen verran tampio, etten tiedä mitä saa ja ei saa kirjoitella?

Kirjoitin seuraavassa vastauksessani että täällä taitaa olla väkeä joka osaa tehdä eron yksilön ja ryhmän välillä.

Haluatko viestilläsi osoittaa ettei arvioni koske kaikkia täällä olevia?

• yohuuhkaja kirjoitti:

Kirjoitin seuraavassa vastauksessani että täällä taitaa olla väkeä joka osaa tehdä eron yksilön ja ryhmän välillä.

Haluatko viestilläsi osoittaa ettei arvioni koske kaikkia täällä olevia?

hyväksytty. Itse en tosiaan ole niitä palstalaisia, jotka lähtevät kostoretkelle toiselle palstalle. Jos joku kulkee kirjoittelemassa epäasiallisia muilla palstoilla, niin tekee hän myös sitä ns. vakkaripalstallaan.

• No päässä pöhisee kai se helteen jälkimaininkeja on ja matalapainetta pukkaa. Täällä lähistöllä on ainakin monen pää seonnut eilen illalla kuulemastani päätellen vai liekö rallien oheistuotetta...

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      32
      6657
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      39
      4172
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      184
      3410
    4. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      17
      3257
    5. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      12
      2397
    6. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      30
      2395
    7. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      162
      1946
    8. Onko kaipaamallasi

Naisella silikonit 🤔
      Ikävä
      25