onko Teillä miekkosilla tämä lämpö sekoittanut päänne? Kirjoittelette aivan hölmöjä juttuja tänne. Mua ei ainakaan kiinnosta ottaa osaa teidän juttuihinne...Saattaa tietenkin joku nuorisoseura käydä täällä kirjoittelemassa teidän puolestanne, mutta, mutta, jos näin on, niin pitäkää puolenne.
Jestas sentään,
13
236
Vastaukset
Ei ole ainakaan oma pääni seonnut, mutta näköjään moni muukin kuin asian itselleen monopolisoinut haluaa profiloitua perjantaialoitusten tekijänä.
- Sitä saa mitä tienaa
huuhaalta.
Eräs herra kävi siellä aukomassa naamaansa.
Kohteliaisuus palautettiin.- ---
yohuuhkaja kirjoitti:
En ole käynyt palstallanne. Miksi minun kuitenkin pitää sietää ulostuksianne täällä?
o-tunnus on jotain vikissyt siellä.
--- kirjoitti:
Entä sitten. Nyt ne ovat käyneet vikisemässä täällä. Jos olisimme yhtä itserakkaita idiootteja voisimme lähteä pilaamaan heidän palstansa. Luulen kuitenkin että täällä osataan tehdä ero yksittäisen ihmisen ja koko porukan välillä.
- Piikkiö'
Jo on köyhää meininkiä, sitä lährettiin perämään loukatun kunnian perään?
Onko oikein isotkin astalot mukana ? vai heinälläkö aiotte huitaista?
Olempa ollut väärässä kun kuvittelin mulla olleen murheita.
Kuten Linna sanoi "oikean asian puolesta ollaan oltu asialla" - Terveisiä
--- kirjoitti:
o.tunnuksella mitään tekoa asian kanssa.
Palstan herroista lifen kautta tänne lumpsahtanut nettipeelo satuilee huuhaalla - ---
Terveisiä kirjoitti:
o.tunnuksella mitään tekoa asian kanssa.
Palstan herroista lifen kautta tänne lumpsahtanut nettipeelo satuilee huuhaallaesimerkiksi missä?
o-tunnus ainakin tässä
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9231038 - Terveisiä
--- kirjoitti:
esimerkiksi missä?
o-tunnus ainakin tässä
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9231038kuka missäkin.
Älää sotke viatonta miestä tähän.
Anna olla kun et ymmärrä jne. yohuuhkaja kirjoitti:
En ole käynyt palstallanne. Miksi minun kuitenkin pitää sietää ulostuksianne täällä?
molemmilla palstoilla ja parilla muullakin palstalla, joten voisinko saada ulostuksistani täällä esimerkin esille, kun olen sen verran tampio, etten tiedä mitä saa ja ei saa kirjoitella?
kerbiili62 kirjoitti:
molemmilla palstoilla ja parilla muullakin palstalla, joten voisinko saada ulostuksistani täällä esimerkin esille, kun olen sen verran tampio, etten tiedä mitä saa ja ei saa kirjoitella?
Kirjoitin seuraavassa vastauksessani että täällä taitaa olla väkeä joka osaa tehdä eron yksilön ja ryhmän välillä.
Haluatko viestilläsi osoittaa ettei arvioni koske kaikkia täällä olevia?yohuuhkaja kirjoitti:
Kirjoitin seuraavassa vastauksessani että täällä taitaa olla väkeä joka osaa tehdä eron yksilön ja ryhmän välillä.
Haluatko viestilläsi osoittaa ettei arvioni koske kaikkia täällä olevia?hyväksytty. Itse en tosiaan ole niitä palstalaisia, jotka lähtevät kostoretkelle toiselle palstalle. Jos joku kulkee kirjoittelemassa epäasiallisia muilla palstoilla, niin tekee hän myös sitä ns. vakkaripalstallaan.
No päässä pöhisee kai se helteen jälkimaininkeja on ja matalapainetta pukkaa. Täällä lähistöllä on ainakin monen pää seonnut eilen illalla kuulemastani päätellen vai liekö rallien oheistuotetta...
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.348544- 434703
- 364664
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1903611- 132953
- 312716
- 392696
- 442393
- 1672082
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise652056