HÄMEENLINNAN ANTIIKKI-, TAIDE- JA KERÄILYMESSUT 28.8.-29.8.2010

Laatumessut

Antiikki-, taide- ja keräilyalan valtakunnallinen myynti- ja näyttelytapahtuma, järjestetty jo vuodesta 1986 lähtien. Nyt uutuutena oheistapahtumana Hämeenlinna Vintage -tapahtuma.

Lisätietoja tapahtuman www-sivuilta osoitteesta: http://www.laatumessut.com/hameenlinna0810.htm.

4

644

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Laatumessut

Messuilla mukana (tilanne 25.8.): Aarnion Raha ja Antiikki, Aarreaitta, Ainart, Ajan Muisto, Antiikki Maini ja Veli, Antikvariaatti Prometheus, Arma Wanaja ry, Ars Julika, Art Cabinet, Cafe Pannu, Espoon Huutokaupat, Evergreen Garderobi, Hämeenlinnan Postimerkkikerho ry, Hämeentien Osto- ja Myyntiliike, Keräily Porthan, H. Komonen, Kostian Taide, Kyyhkyrinteen Kirja, S&K Laakkonen, Lammin Antiikki Aitta, Lauttasaaren Antiikkiliike, J. Lehtinen-Werner, Lembi-Tawara, Lempäälän Antiikki, LL-Shop, Lolamai-jan Kammari, Mestarientisöijät ry, P. Nerve, M-L Nieminen, Numiscard, T. Oinonen, R. Paakkanen, Sakkes Old Facion, J. Soikkeli, Sprintek, Tmi Anne Ojanen, T:mi Ilkka Hämäläinen, T:mi Mistraali, T:mi Onnenpäivät, T:mi Patina, T:mi Satu Natunen, T:mi Taisto Repo, Taideliike Lappi, Wan-ha Tammitori, Wanhat Unelmat, Wasa Galleria, Verhoomo Wäkkärä, Vintage Gilda, Vintage Point, Vintageija´s, L-E Österholm

• Laatumessut

(nosto)

• Laatumessut
        Laatumessut kirjoitti:

(nosto)

(nosto)

• Laatumessut
        Laatumessut kirjoitti:

(nosto)

(nosto)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      136
      3707
    2. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      12
      2466
    3. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      37
      1965
    4. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      21
      1731
    5. Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?

Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?
      Ikävä
      30
      1503
    6. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      124
      1458
    7. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      10
      1311
    8. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      14
      1256
    9. Se oli siinä sitten

Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo
      NATO
      481
      1233
    10. Mikä sinua ja kaivattuasi

Yhdistää?
      Ikävä
      77
      1181
    Aihe