Onko synnytyksen jälkeinen suolitukos kovinkin yleinen jälkivaiva? Mulla tilanne meni aika pahaksi, pääsi puhkeamaan ja tehon jälkeen on nyt tavallisella osastolla. Vittu et oon vieläkin kipee.
g
Lääkärit sanoo, että älä turhaan huoli, kyllä sut täällä kuntoon hoidetaan. Ei kerrota vian yleisyydestä, ennusteesta, syistä eikä seurauksista. Saiskos täältä apuja.
suolitukos
8
1073
Vastaukset
- Pauliina Kemi
Sulle ei varmaan annettu synnytyksen aikana ja sen jälkeen risiiniöljyä? Se auttaa estämään tällaisia. Jos sairaalasta ei saa, niin kannattaa lähettää ukko hakemaan apteekista. Nykytietämyksellä risiiniöljyn antamatta jättäminen lähentelee kyllä hoitovirhettä.
- provoako?
mitään risiiniöljyä anneta!
- kolmen likan emo
provoako? kirjoitti:
mitään risiiniöljyä anneta!
Äideillä tuntuu olevan kovin rajoittunut maailmankatsomus. Jos jotain ei tehdä niin kuin omassa synnytyssairaalassa tai Vauvalehden haavetarinoissa, syytetään heti provoksi.
- jaksamisia kovasti
missä sairaalassa risiiniöljyä annettaisiin ihan siihen malliin, että antamatta jättäminen olisi hoitovirhe. Ap, synnytitkö alakautta vai sectiolla? Noiden leikkausten jälkeen suolitukos on yleisempi. Ota lääkäriä hihasta kiinni jos vielä sairaalassa olet ja pyydä häntä selittämään vaiva, hoito, syyt ja seuraukset kunnolla. Turha niitä täältä netistä on kaivella, kun jokaisella "mattimeikäläislääkärillä" on vähän omat ajatuksensa asiasta. Ja siitäkö sitten valkkaa mikä on totta tai tarua.
- heh..
jaksamisia kovasti kirjoitti:
missä sairaalassa risiiniöljyä annettaisiin ihan siihen malliin, että antamatta jättäminen olisi hoitovirhe. Ap, synnytitkö alakautta vai sectiolla? Noiden leikkausten jälkeen suolitukos on yleisempi. Ota lääkäriä hihasta kiinni jos vielä sairaalassa olet ja pyydä häntä selittämään vaiva, hoito, syyt ja seuraukset kunnolla. Turha niitä täältä netistä on kaivella, kun jokaisella "mattimeikäläislääkärillä" on vähän omat ajatuksensa asiasta. Ja siitäkö sitten valkkaa mikä on totta tai tarua.
antamatta jättäminen ei todellakaan ole mikään hoitovirhe...
- omaiset
heh.. kirjoitti:
antamatta jättäminen ei todellakaan ole mikään hoitovirhe...
On se siinä tapauksessa, että siitä seuraa suolitukos ja suolen puhkeaminen. Onneksi on hyvät lakimiehet perheessä.
- kenneths
omaiset kirjoitti:
On se siinä tapauksessa, että siitä seuraa suolitukos ja suolen puhkeaminen. Onneksi on hyvät lakimiehet perheessä.
parhaiten se toimii kovalla ukkosilmalla. Silloin kannattaa ottaa huomioon, että sälekaihtimet on vedetty ylös ja huoneeseen tulvii riittävästi aurinkoa pilvien lomasta. Salamilla ei ole sähköntuotannollista merkitystä.
Ystävällisin terveisin
Kenneth Saarinen
FM - Jaa1236361
No salamia ei yleensäkkään käytetä sähköntuotannossa. Pitsan päällä se toisaalta maistuu erinomaiselle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2032165
- 1341188
- 1131073
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa23827- 58806
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34751ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42638Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175584Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46567- 10540