Eli siis kysymys kuuluu: Mihin minun kannattaisi mennä jos haluisit lomamatkalle jossa voisin yhdistää ranta- ja kaupunkiloman. Olisi erittäin antoisaa kuulla mist paikoista olette itse pitänyt ja mitä suosittelisitte. Toiveena mahdollisus rantaan ja kaupunkiin (kumpikaan ei mieluusti liian kaukana).
Kiitos vastauksista :)
Minne nyt siis kannattaisi mennä?
2
826
Vastaukset
- kalaverkko
Milloin suunnittelit matkustavasi ?
- Baliboss
Itse olin toukokuun alkupuolella, olin laatinut mielestäni miltei täydellisen matkan.
Aluksi 3 yötä Kutassa Hotelli Adi Dharma Cottagessa. Sijainti hyvä, siisti paikka ja mukava uima-allas, ravintola suosittu. Vaikka "turistirysä" niin tulipa sekin paikka koettua. Uluvatun temppelijyrkänne upea, samoin Tanah Lot saaressa.
Sitten 4 yötä Ubudissa Hotelli Pertiwi Resort. Siisti, sijanti ok, uima-allas hyvä. Markkinapaikka mielenkiintoinen, balilaisia esityksiä ym tarjontaa, apinametsä kannattaa katsastaa. Teinsieltä päivän reissun auto kuljettajalle ylemmäs saarta, matkalla pari kivaa paikkaa.
Suraavaksi Amediin. Sitä ennen norsuratsastuksella, hauskaa. Sinne päätemppeliin Besakih tai jotain ei kannata mennä, ihan turha paikka.
Amedissa hotelli Puri Wirata. Suosittelen ehdottomasti. Uima-altailta 10 m rannalle jossa heti koralliriuttoja eli heti hotellin edustalle pääsee snorklaamaan. Kalastajat vievät vajaalla parilla kympillä japanilaiselle hylylle, kymmeniä erilaisia kaloja. Se oli hauskaa. Hotelli Santaissa kävin syömässä. Näytti enemmänkin sopivan häämatkalle tai muuten romanttiseen kahdestioloon. Vehreä.
Hotellini olivat noin 50-60 euroa per yö, huoneet siistejä ja ilmastoituja. Amedissa ei ole paljon muuta kuin hotellit eli ei tule stressiä että pitäis taas lähteä jonnekin, saa levätä.
Ainoa ärsyttävä oli varsinkin Kutalla kun käveli kauppojen ohi niin 5 m:n välein huudeltiin " Hi Boss, big size for you!"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400004887250- 2272558
- 262551
- 1571854
- 1141738
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?31469Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata
Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p01357Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu621138IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka41135- 741133