kuinka monta mainosta tällekin palstalle on tullut jotka tahtovat minun näkevän että jos jääkaapissa ei ole kuin valot voin vipata rahaa :) onhan tämä jo kiusalistakin täällä roope-ankan keskellä "elämöidä" jo hoitaa koko suomen asiat tolalleen. Kuulkaas itselläni ei ole aikaa nyt edes syödä niin on kiire kirjoittaa seuraaavastakin epäkohdasta Tänääänkin :)
Tästä kyllä jokin politista näkyvyyttä sekä ajankohtaiseen jymy juttua vaklaava olisi mieleisekseen tekemässä juttua joka kiihottaa katsojia äärimäiseen tekopyhyyteen mutta kun olen hurskas ihminen kirjoittelen kieli keskellä suuta eräästäkin kunnan ei lahjottavasta virkansa moitteettomasti hoitaneesta ihmisestä . Nyt siellä jollain tulee hiki kun kuvitteelisesti ajattelee :) voi tuota rönsyilyä kyllä sitä riittääää jne.
Tuo lahjomaton huomasi viran toimituksessa että kunnan "isät" eivät kyllä kaikessa olletkaan sitä mitä äänestäjiööeen olivat luvanneet eikä kuntalaisten asiat tosi asiassa oletkaaan heidän kiinostavien asioiden ykkös tehtäviä jne.
lahjomaton päättikin ottaa ohjat omiin käsiinsä ja julkaisi todeliset faktat jne. siitä suivaantunenaa lievästi sanoen nämä "reheliset työkaverit " tutun lääkärinsä päättivät pasittaa lahjomattoman mieletään hurahtaneena hoitoon ja suut messinkillä meinasivat että heitä vastaan on turha kne. Mutta lahjomaton ei Taistellut heitä vastaan vaaan Puolusti kaikkien kuntalaisten terveyttä .
siitäkös äläkkä nousi kun koko juttu selvisi eikä todellakaan lahjomattomalla ollut mitään mieltä vaivaa sairautta ja juttu selvisi ja syylisest Paljastui koko kunalle.
Sen pituinen se leppoisasti kirjoitettuna, mutta yrittäkääpäs uudelleen sitäkin lahjomatonta noin julmalla tavalla. Tästä sitten ilman aasinsiltoja.
päästiin kaikkiin niihin aiheisiin joissa ihmiset ovat käyneet lässynlässyn :) nalle kakkosella ja mitä kaikki on tullut teille veronmaksajat myös maksamaan kun epäpätevät itseään terapeuteiksi kevyin perustein suosittelevat jne. yms. yms. yms.
jäljiltä on Pätevät oikeasti korkeasti koulutetut tiedot päivitetty 2000luvulle saaneet "paikkailla " ja oikaista epäpätevien jäljiltä mm. Eikä siellä yhtään kannata hymähdellä kuin naureskella partaansa kuten typerä sananlasku tai tokaisu "kuuluu " Kaikki aikanaa enenmin kannattaisi useankin kiireesti harkita "ammatinsa vaihtoa vaikka siivoojaksi :) siitä on ihan hyvä aloittaa voin vaikka opettaa että sinisellä luutulla pöydät keltaisella suu jne.
ai hyvänen aika sori Frendit siellä jossain enhän mä siivoja ole niin että opettakaahan ja Kunnolla mä kirjoitan tässä tsemppaus "kamaa " kun katsovat Voittajaan.
haluatteko kuulla vitsin :)
Herranen aika sentään....
1
246
Vastaukset
- ,
enkö :) toivottanut hyvää huomenta voi herranen aika sentäään :)..tässä viellä ohimennen huomatan vain joka niemeen ja notkoon sekä saarelmaan että kun siellä yksi jos toinenkin tahtoo kuntansa varmaan koko suomen savuttomaksi ja niin Raivo raittiiksi kun itse ovat Voi herranen aika mikä syntisäkki sieltä savuttomuuden ja juomattomuuden alta paljastuu kunnissa jos yhdessä ja toisessakin Kunassa.
Vanhanaikaista on itseään ilkakoida savuttomuudella sekä raittiudella vai halutteko kuulla päivän huulen :
no, Frendit kertoo :) ihan vain ohimennen.hihi...tyälästä päivää kaikille että ette turhuuteen vaivu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1896726- 1551933
- 1131638
- 511360
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️511143Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢421041Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu981002Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6937Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan249908- 41879