Onko tietoja Turun torilla myytävien marjojen hinnoista?
Turun torihintoja
26
17581
Vastaukset
- Ex-Marja
Katsele nyt vähän ympärillesi Turun torilla. Haluatko todella ostaa marjasi sieltä? Minä en!
- .-.
Mansikkalaatikko oli ainakin korkeimmillaan 32 euroa ja ne olivat ne parhaimman näköiset. Jotkut mansikat näytti aika kamalilta ja melkein 30 euroa laatikko niistäkin pyysivät. Kävin hakemassa Manhattanin pihalta, maksoi 24 euroa ja mansikat oli todella makeita :)
- marjaaa
Entä viinimarjat, onko niitä näkynyt?
- olis jääny ostamatta
Minä ostin mansikat torilta hintaa 14,90 laatikko ja hyviä olivat.
- viinimarjaakin
marjaaa kirjoitti:
Entä viinimarjat, onko niitä näkynyt?
jo.
- köyhä vainen
nykyisin niin korkeita ettei meikällä ole tori ostoksille mitään asiaa. Marjat maksaa tänä vuonna aivan liikaa, ahneus alkaa olla ihan huipussaan jo. Pitäkää mun puolesta marjanne sun muut, ostan vitamiinit Apteekista tästedes, minä en rahojani turhuuteen enää laita. Jos alkaa vihannesten ja marjojen hinnat olemaan tätä luokkaa niin ei niitä monikaan kohta syö.
NYT PITÄISI OLLA KAIKKI EDULLISIMMILLAAN, MUTTA EI OLE EI. Kalliita ovat ja huonoja. Ihmettelen että ihmiset antaa itseään kusettaa noilla hinnoilla?- opiskelija...
kannattaa mennä lauantaisin vähän ennen sulkemisaikaa. Saa kaikkea halvalla.
T: Opiskelija - Ilmaista ei mikään
"köyhä vainen"
Ilmeisesti et ole käynyt muualla Suomessa toreilla , kun valitat torihintoja.
Täällä torilla on todella halpaa, mistään en suomesta ole löytänyt vihanneksia ja hedelmiä niin halvalla kuin Turun torilta.
Useimmissa kaupungeiss torihinnat ovat noin kaksikertaiset verrattuna kauppojen hintoihin.
Monen kaupungin toreilla olen vieraillut. - torikartelli
opiskelija... kirjoitti:
kannattaa mennä lauantaisin vähän ennen sulkemisaikaa. Saa kaikkea halvalla.
T: OpiskelijaÄlä valehtele! Torilta ei saa, eikä ole koskaan saanut mitään halvalla. Se mitä jää myymättä myydään seuraavana päivänä tai syötetään eläimille. Jos löydät metsästä esim kuorman omenia, muista että ne on tarkoitettu vaikkapa hirville, peuroille ja niitä syöville eläimille. Samoja omenia saat torilta noin kahden kolmen euron kilohintaan, mutta ei mihinkään alehintaan.
- .-.
Valitettavasti ainakin sen takia mansikoidenkin hinta on tänävuonna niin korkea, kun tämä paha helle ei vaan antanut periksi. Jo viikko sitten torilla sanottiin, että he alkavat pikkuhiljaa lopettamaan tämän vuoden myyntiä, kun ei ole helteen takia enää kohta mitään mitä myydä.
- missEvie
Kirsikat 3,50 € litra. Sama hinta vadelmarasialla. Kanttarellit jopa yli 7 €! :O
- .-.
Kallista on.. Itse rakastan vadelmia, niitä ei ole tullut ostettua rasiallistakaan tänävuonna. Herneitä ja mansikoita vain muutaman kerran, lukuunottamatta laatikkoa jonka pakastin. Harmi juttu että ovat noin kalliita :/
- torilla kävijä
vatturasia on sellanen puoli litranen vaan (½l) että on se tyyristä. Mansikatkin maksoi tänä vuonna jollain 5e litra, miettikää nyt vähän, vanha 30 markkaa, huhhuh vaan. Nyt kaikki maksaa jo mansikoita. :(
- missEvie
torilla kävijä kirjoitti:
vatturasia on sellanen puoli litranen vaan (½l) että on se tyyristä. Mansikatkin maksoi tänä vuonna jollain 5e litra, miettikää nyt vähän, vanha 30 markkaa, huhhuh vaan. Nyt kaikki maksaa jo mansikoita. :(
On se hullua. Miksei joku laita halvempaa hintaa? Kyllä siitä omansa pois saisi jos ostajia tulisi sen seurauksena enemmän. Kun on kallista kukaan ei osta.
- ajoisa ostava
missEvie kirjoitti:
On se hullua. Miksei joku laita halvempaa hintaa? Kyllä siitä omansa pois saisi jos ostajia tulisi sen seurauksena enemmän. Kun on kallista kukaan ei osta.
Päinvastoin, tänä kesänä mansikat loppuivat kesken.
Itse ostin heti silloin hellejakson ekoina päivinä ja sain aika edukkaasti hyviä mansikoita. Halvemmalla kuin kertaakaan euron jälkeen.
- ?!
Minä kaipaisin karhunvatukkaa, onko näkynyt jo?
- mjh2
mitä maksaa herneet
- Perma S.
Vaikee sanoo, mitä maksavat, ku mansikoit ei oo myynnis.
- Anonyymi
Yritin selvittää puolukan hintoj turun kauppatorilla ? En saanut mitään käsitystä litrahinnoista? Mistä saa oikeanlaista tietoa? t. Hannu.
- Anonyymi
Mitä maksaa puolukka
- Anonyymi
Kehtaavat pyytää 10 litran puolukkaämpäristä 35 €
- Anonyymi
Puolukka
- Anonyymi
keaäkurpitsan hinta?
- Anonyymi
Paskammarjat.
- Anonyymi
Myyn puolukkaa 25€ ämpäri
- Anonyymi
Antioksidantit on myrkkyä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html412625Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k3992129Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens201932Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1381724Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1251623Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau151581Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat211113Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,01112- 741019
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.63925