Marketin ja eläinkaupan ruoka

3 kollia

Käytän kolmelle kissalleni aina raksuissa eläinkaupan (ja eläinlääkärin) Royal Canin kuivamuonaa. Mutta märkäruoissa käytän Latzin annospusseja, herrat suostuvat syömään vain hyytelössä olevia.
Onko eläinkaupassa parempi laatuisia myös märkäruoat? Onko olemassa jotain eläinkaupan merkkiä, jossa lihapitoisuus olisi mahdollisimman suuri, olisi mieluiten annospussi ja ehdottomasti oltava hyytelössä? Jos on, onko paljon kalliimpia mitä marketin annospussit? Latz 12 kpl maksaa noin 4,5 e.

9

374

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hippunene

      Kyllähän eläinkauppojen märkäruokien lihapitoisuus on suurempi kuin markkettisapuskoiden. Kaikkien eläinkauppojen valikoima ei ole kovin laaja, mutta luulisi hyytelöversioitakin löytyvän. Itse syötän kuivaruuista Royal Caninia, Hills' iä ja Iamssia, märkäruuista Almo Naturea, Feline Portia, Hill'iä, Applawssia, välillä marketin Mjauta jota rakastavat hullun lailla. Syötän myös lihaa, kanaa, possua... Tottakai eläinkaupan ruuat on kalliimpia, 12 pussin paketti on yli 10 euroa. Itse ajattelen, että ruokaan käytetty raha säästyy lääkärikustannuksista. Mitäpä sitä ei rakkaiden kisujen eteen tekisi.

    • nettiasiakas

      Jos mahdollista tilaa zooplussalta, heillä käy myös Visa Electron (menee vain visamerkin kautta) ja eväät tulee kotiovelle.

      • 8+2

        tilata ruokaa netistä jos ei omista luotto- tai edes pankkikorttia?

        Maaseudun asukkaana on pakko tyytyä välillä markettiruokaan kun lähin eläinkauppa on kymmenien kilometrien päässä ja paikallisella eläinlääkärilläkään ei ole kissojen ruokia myynnissä.


      • .-.
        8+2 kirjoitti:

        tilata ruokaa netistä jos ei omista luotto- tai edes pankkikorttia?

        Maaseudun asukkaana on pakko tyytyä välillä markettiruokaan kun lähin eläinkauppa on kymmenien kilometrien päässä ja paikallisella eläinlääkärilläkään ei ole kissojen ruokia myynnissä.

        Kai sentään omistat edes verkkopankkitunnukset? Tilisiirrolla voi myös zooplussalla maksaa ja kun maksat tilisiirrolla, siitä sai mun mielestäni vielä muutaman euron jotain alennustakin kun käyttää sitä maksutapaa.


      • 8+2
        .-. kirjoitti:

        Kai sentään omistat edes verkkopankkitunnukset? Tilisiirrolla voi myös zooplussalla maksaa ja kun maksat tilisiirrolla, siitä sai mun mielestäni vielä muutaman euron jotain alennustakin kun käyttää sitä maksutapaa.

        Omistan ainoastaan vanhanmallisen pankkikirjan ja palkan saan puhtaana käteen. Koskaan en ole netistä mitään tilannut, koskaan en ole kortilla mitään maksanut, mutta joskus nuoruudessa minulla oli kyllä shekkejä.
        Eikä minulla ole kyllä autoakaan, eli pakko on lähimmän marketin tuotteisiin tyytyä ja valitettavasti sieltä ei saa Pirkkaa.


      • .-.
        8+2 kirjoitti:

        Omistan ainoastaan vanhanmallisen pankkikirjan ja palkan saan puhtaana käteen. Koskaan en ole netistä mitään tilannut, koskaan en ole kortilla mitään maksanut, mutta joskus nuoruudessa minulla oli kyllä shekkejä.
        Eikä minulla ole kyllä autoakaan, eli pakko on lähimmän marketin tuotteisiin tyytyä ja valitettavasti sieltä ei saa Pirkkaa.

        No ohhoh, mihis sitten nettiä tarvitset? :D Itse ainakin ensisijaisesti laskujen maksuun ja vasta sen jälkeen muihin huvituksiin.


      • nettiasiakas
        8+2 kirjoitti:

        Omistan ainoastaan vanhanmallisen pankkikirjan ja palkan saan puhtaana käteen. Koskaan en ole netistä mitään tilannut, koskaan en ole kortilla mitään maksanut, mutta joskus nuoruudessa minulla oli kyllä shekkejä.
        Eikä minulla ole kyllä autoakaan, eli pakko on lähimmän marketin tuotteisiin tyytyä ja valitettavasti sieltä ei saa Pirkkaa.

        Tuo on jo aika paksua. Kuka omistaa netin, mutta ei verkkopankkitunnuksia tai edes Visa Electronia! Visa Electron ei muuten ole pankki- eikä luottokortti, sen saa kuka vain, jopa lapset.

        Tietääkseni DHL:n pojat tuovat ruuat myös maaseudulla kotiovelle, takuuseen en mene, mutta jossain näin joku väitti. :)


      • mie vaaaan
        8+2 kirjoitti:

        Omistan ainoastaan vanhanmallisen pankkikirjan ja palkan saan puhtaana käteen. Koskaan en ole netistä mitään tilannut, koskaan en ole kortilla mitään maksanut, mutta joskus nuoruudessa minulla oli kyllä shekkejä.
        Eikä minulla ole kyllä autoakaan, eli pakko on lähimmän marketin tuotteisiin tyytyä ja valitettavasti sieltä ei saa Pirkkaa.

        Et ole sitten Barffausta harkinnut? Mieluummin syötän kissoilleni raakaa tuoretta lihaa kuin niitä markettien mössöjä joissa on lähinnä vehnää ja hehkutusjätettä =P Tosin jos kissasi ovat tottuneet syömään valmisruokia, voi olla ettei raaka nauta, possu ja kala kelpaa, mutta koke ihmeessä.


      • oikeaa barffausta
        mie vaaaan kirjoitti:

        Et ole sitten Barffausta harkinnut? Mieluummin syötän kissoilleni raakaa tuoretta lihaa kuin niitä markettien mössöjä joissa on lähinnä vehnää ja hehkutusjätettä =P Tosin jos kissasi ovat tottuneet syömään valmisruokia, voi olla ettei raaka nauta, possu ja kala kelpaa, mutta koke ihmeessä.

        Minä taas mieluummin annan kissojen itsensä hoitaa pääosan ruokinnasta. Saalistamalla ruokansa ne saavat oikeasti tuoretta ja luonnonmukaista ravintoa, eikä mitään kauppojen tiskeillä notkunutta teollisesti tuotettua lihaa. Suurena lisäbonuksena kissat saavat liikuntaa ja mahdollisuuden toteuttaa vaistojaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      90
      1280
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1056
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      68
      831
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      770
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      290
      706
    6. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      698
    7. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      694
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      39
      681
    9. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      60
      658
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      634
    Aihe