Myydään

kuma LPG

Kuma LPG laite. Uusi käyttämätön laite. Oon finditissa myynyt jo pidempään tuota, mutta huomasin että täällä voisi löytää paremmin laitteen tarvitsijan.

Hinta on nyt 6250 euroa

[email protected]

ai niin jos olisi nais hierojaa joka haluisi vaihdella noin kerran viikkoon hieronnan. Tämä ei kuulu tuohon laitteeseen mitenkään. Oon urheiluhieroja

8

4072

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • S

      nainen vai mies? Kyselen vastapalveluhierontaa ajatellen?

      • s

        Niin S selittää vähän enemmän. Itse olen nainen, enkä halua muuta kuin naisen vastahierojaksi. Itse asiassa minulla yksi ystävättäreni jo on mutta hän on kovin kiireinen ja välimatka on pitkä.

        Mutta jos sinä olet mies, niin unohda koko juttu.


    • kuma laite

      on nyt 5950 euroa. Halvalla lähtee

      Suotta seisoo nurkassa hyvä laite, jolle varmasti monella hierojalla-, fysioterapeutilla-, myös kosmetologilla käyttöä

      • lisäystä2li

        on nyt 5850 euroa. Kyseisen kuma laitteen hinta siis.

        Nyt kun ollaan menossa kohti joulua. Tuo olisi hieno lahja esim valmistuvalle kosmetologille tai hoitoalalle valmistuvalle.


    • lisäys.s.s

      5750 euroa. Joulukin lähestyy. alkuperäisen viestin loppu osa myös voimassa

      • lisäystä2.2.li

    • Anonyymi

      Hei. Oliko tämä se millä voi tehdä kasvohoitoja?

      • Anonyymi

        Eiköhän tuo laite ole saatu myytyä KYMMENESSÄ VUODESSA kun hinnan alennusviestit loppuivat.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2530
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      85
      1940
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1479
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1018
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      66
      893
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      871
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      850
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      51
      826
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      755
    Aihe