Myydään

kuma LPG

Kuma LPG laite. Uusi käyttämätön laite. Oon finditissa myynyt jo pidempään tuota, mutta huomasin että täällä voisi löytää paremmin laitteen tarvitsijan.

Hinta on nyt 6250 euroa

[email protected]

ai niin jos olisi nais hierojaa joka haluisi vaihdella noin kerran viikkoon hieronnan. Tämä ei kuulu tuohon laitteeseen mitenkään. Oon urheiluhieroja

8

4798

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • S

nainen vai mies? Kyselen vastapalveluhierontaa ajatellen?

• s

Niin S selittää vähän enemmän. Itse olen nainen, enkä halua muuta kuin naisen vastahierojaksi. Itse asiassa minulla yksi ystävättäreni jo on mutta hän on kovin kiireinen ja välimatka on pitkä.

Mutta jos sinä olet mies, niin unohda koko juttu.

• kuma laite

on nyt 5950 euroa. Halvalla lähtee

Suotta seisoo nurkassa hyvä laite, jolle varmasti monella hierojalla-, fysioterapeutilla-, myös kosmetologilla käyttöä

• lisäystä2li

on nyt 5850 euroa. Kyseisen kuma laitteen hinta siis.

Nyt kun ollaan menossa kohti joulua. Tuo olisi hieno lahja esim valmistuvalle kosmetologille tai hoitoalalle valmistuvalle.

• lisäys.s.s

5750 euroa. Joulukin lähestyy. alkuperäisen viestin loppu osa myös voimassa

• lisäystä2.2.li

• Anonyymi

Hei. Oliko tämä se millä voi tehdä kasvohoitoja?

• Anonyymi

Eiköhän tuo laite ole saatu myytyä KYMMENESSÄ VUODESSA kun hinnan alennusviestit loppuivat.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persuja tuntuu kiinnostavan vain muiden rahat

En muista kenenkään muun olleen huolissaan yhtä paljon muiden rahoista kuin persujen. Mistähän se kertoo?
      Maailman menoa
      67
      2475
    2. Järkevä ehdotus: reilun 8 miljardin euron veronkorotukset

Nykyinen hallitus on päästänyt valtion tulopuolen rappeutumaan, vaikka varallisuutta on Suomessa enemmän kuin koskaan. U
      Maailman menoa
      84
      2374
    3. Miksei asevelvollisuuden kuluja lasketa Nato-menoihin?

Koskela (vas) kysyy aiheellisesti, että kun kerran palkka-armejaan perustuvat maat laskevat kysesestä toiminnasta aiheut
      Maailman menoa
      17
      2100
    4. Purralla luistaa hihna isolla pyörällä

Näki taas eilisillan tv-tentissä kuinka paniikissa oli kannatusromahduksen takia. Ei saanut kuin tiuskittua yksittäisiä
      Maailman menoa
      37
      1745
    5. Antti Lindtman heikko johtaja - ei valtiomiesainesta lainkaan

kyllä se eilen taas nähtiin. Ei pystynyt Antti vastaamaan edes toimittajan yhteen yksinkertaiseen kysymykseen - juu tai
      Maailman menoa
      81
      1694
    6. Miksi vasemmisto ei vastusta ulkomaisen halpatyövoiman maahantuontia

joka heikentää suomalaisten duunarien työmarkkina-asemaa ja rasittaa Suomen julkista taloutta? Vasemmistolla ideologin
      Maailman menoa
      112
      1663
    7. Miksi kaikki avioeronneet miehet eivät kunnioita naisia?

Niin. Miksi avioeronneet miehet kohtelevat huonosti naisia, jotka lähestyvät heitä? Tämä on kokemuksen rintaääntä. Tämä
      Sinkut
      257
      1521
    8. Mitä koululla tapahtui?

Onks kellää mitää vinkkilöit miks helikopteria tarvittii vuoksenniskan koulul https://www.is.fi/kotimaa/art-200001193287
      Imatra
      25
      1017
    9. Persuilla kannatusromahdus - enää 13,5%.

Ylen tuorein puolueiden kannatusmittaus kertoo, että persujen kannatus on enää 13,5 prosenttiyksikköä. Kepu on mennyt he
      Perussuomalaiset
      321
      973
    10. Unelmia Italiassa: Totuus Ralph-pojan kanssa pitkästä ajomatkasta Italiaan

Viime kesän kynnyksellä Kikotin-matkailuauto lähti tien päälle ja matka halki Euroopan kohti Italiaa starttasi. Tämä oli
      Tv-sarjat
      3
      827
    Aihe