Tässä vähän tietojan omalta osaltani:
Ammatti: Paperimies
Palkka 57000 euroa (viime vuoden verotuksesta)
Ei taida tällä palstalla norkuvat työttömät luuserit pystyä tuohon vastaamaan...
Kuka pystyy nokittaan tähän?
9
1318
Vastaukset
- timpuri 69
kuulu katoavaan ammattikuntaan,nauti niin kauan kuin pystyt.Olen kirvesmies ja vuosiansiot noin 61000,niin siihen ei tarvitse valvoa öitä.
- Paksu lompakko.
No mä olen sitte Teräsmies!!
- Verottaja..
Et sinä mikään paperimies, kun et tiedä edes heidän tulojaan.
- Ninnu.
Ei raha tuo onnea...
- Doctor feelgood
Ammatti: lääkäri
Palkka 69000 euroa (viime vuoden verotuksesta)
Joten olen sinua parempi... - Järjestelmäasiantunt
Ansio- ja pääomatulot viime vuodelta 92 000 €.
Mikähän mahtaa olla veroprosenttisi? - 20
Kuinkahan tämä keskusteluketju liittyy säästövinkkeihin.
Kertokaapa te, jotka olette osallistuneet keskusteluun, kun meikäläinen ei oikein ymmärtänyt. - voi elämä ,
Kerros tuntipalkkasi !?
Montako yötä olet vuodessa töissä paljonko teet ylitöitä... Montako viikonloppu vapaata on vuodessa sinulla...
Melko varmasti et ole edes töissä paperilla .. Sinua ottaa kaaliin olla työtön ja sillä seinä naapurin penalla onkin tilipäivänä satasia taskussa ,kun sinulle p.a :lle juomaa tarjoaa maanantai iltana lähiö räkälässänne... Kait töistä jotain pitää saadakkin... Ainaskin et ei tarvii yhteiskunnan varoilla vuokraa maksaa.
Surulista mutta totta paperilla tuntipalkat luokkaa 13-18€.. Tohon "isoon" lukuun ei pääse alle 20-v työvuotta ennen.
On se niin kadehdittu ala että ja tälläset provoilijat sitä vielä lisää- fffddsdffggf
13 eur/tuntihan on matala palkkainen
Kai nyt paprimiehet tienaa enemmän????
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP palauttaa Suomen kansalle kulta-ajat
Hyvinvointivalto on pääosin SDP:n ja osin myös Maalaisliiton rakentama. Hyvinvointivaltion ylläpito edellyttää oikeude24115187Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %
Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy12510136Älkää vassarit kuvitelko, että Marinin kulta-ajat palaavat
Vaikka demarit voittaisivat seuraavat vaalit, se ei palauta Marinin taskut-täyteen-kelasta-aikaa takaisin, ei voi eikä h1089371Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta
Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump237099Johtuuko vasemmistolaisten inho kristinuskoa kohtaan heidän islamin uskostaan?
Tätä jäin pohdiskelemaan.1826537Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija
https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua1746218Ohhoh. Kokoomusvirkamiehen mukaan Suomessa ei ole työttömyyskriisiä
Kun kokoomuksen johtama hallitus epäonnistuu täydellisesti talouspolitiikassaan, niin aikaisemmin erittäin pahaksi määri335612Polttomoottoriauto tulessa parkkihallissa Tampereella
Pystyy näkemättä jo sanomaan, koska sähköautoissa ei ole palavia nesteitä lainkaan. Ihme ettei polttomoottoriautoja ole464796IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!
"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti1451690Jos mä joisin
Itteni känniin nyt, voi olla että mä tunnustaisin sulle kuinka ihastunut oon ollu suhun viimeiset 2 vuotta. Eikä mua pys251646