uusi hakemisto

dofollow

0

340

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Mikko Leppilampi ahdistellut useita!?

        Jotenkin on aina jäänyt lipevän oloinen fiilis kun hänen esiintymisiä on katsellut. Nyt rikosepäily seksuaalisesta ahd
        Kotimaiset julkkisjuorut
        112
        3952
      2. Nokialaisen koulun pihalta löytyi nuoren ruumis

        Näin kertovat iltapäivälehdet ja Nokian uutiset. Mitähän on tapahtunut..?
        Nokia
        102
        1546
      3. En tiedä huomasitko edes minua

        mutta minä huomasin sinut ja näytitpä taas hyvältä!
        Ikävä
        42
        1242
      4. Ohhoh! Ellen Jokikunnas saa hersyvää kuittia Jari-rakkaalta: "Jumalattoman komea italialainen..."

        On nämä Ellen ja Jari kyllä super-symppiksiä… Tämän tv-sarjan katsomisesta ei voi tulla kuin hyvälle mielelle, eikös? L
        Suomalaiset julkkikset
        5
        787
      5. Aivan lääpällään vanhempaan mieheen.

        Tilanne on lähes ärsyttävä. Eikä asialle voi mitään tehdä koska ikäero on oikeasti melko iso, vaikka sitä ei päällepäin
        Ikävä
        66
        775
      6. Et oikeen anna itsestäsi

        Mitään. En minäkään jaksa sitten. Toinen juttu sellanen, että minusta tuntuu, että olet aika mustasukkainen sekä laskelm
        Ikävä
        39
        697
      7. Nainen, elämä on täyttä paskaa

        Elämä olisi ihanaa, mikäli maailmassa olisi oikeutta. Ei ole mitään hyvää, ei mitään miksi kannattaisi elää. Elämä tälla
        Ikävä
        92
        688
      8. En pidä tästä yhtään

        En tahdo kohdata, välttelen minkä voin. Silti olet vallannut ajatukseni...
        Ikävä
        33
        679
      9. Ahti meni mökille perillä odotti pöyristyttävä näky Mökkitontti oli kokenut kovia.

        https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010463815.html Puolustusvoimat olivat ilmoittaneet heillä olevan oikeus mennä
        Maailman menoa
        13
        663
      10. En voi kuolla onnellisena

        ilman sinua lähelläni. Elää voin, mutta jotain puuttuu. Olen kuin sillaton joki vailla kulkijoita tai pysähtynyt kello,
        Ikävä
        47
        610
      Aihe