Amberrose Alanya

diipadasaa

Voi jestas mikä teinihelvetti, Hollantilaisia kakaroita hotelli täys. 24/7 yhtä biletystä ja sikailua!! Ei enään ikinä siihen hotelliin

15

1251

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • normaalia on

      ihan nomraali alanyan hotelli ja oleilu sulla sitten. tällä kertaa hollantilaisia, yleensä suomalaisia ja muita skandeja.

      • diipadaapadaa2

        17 kertaa siellä käyneenä ei kyllä ollut normaali meininki.


    • Isä ja tytär

      Samaisessa hotelissa oltiin,ja varmasti oli viimeinen kerta siinä huoneistossa.
      Ei ole ikinä ennen onneks osunut samankaltaista huonestoa meille..
      Me olimme siellä heinäkuun puolessa välissä.

      • vakio reissaaja

        Aivan samaa mieltä, ei ikinä enään siihen hotelliin. Turkissa n. 15 kertaa käynyt .


    • ei kakaroita

      katteles vaan ympärille menomatkalla koneessa niin ihan samanlainen lauma kakaroita on siellä ja joku reppana ne saa naapurikseen.

      kiljuvia suomi kakaroita on turkiss koko keseän rampannut sanoittain. Nyt kun koulu alkaa voisi jopa harkita sinne menoa kun kakarat ja juopot on saanut osansa

      • Isä ja tytär

        No eipä ollut yhtään meluavaa nuorisoa menomatkalla lennolla,mutta eipä ollut myöskään palluulenollakaan.
        Eikä ollut remuavaa juoppoakaan lennolla,harmittaako se sinua kun ei sellaisia ollut ??


      • dippadaapa alanya

        On ihan eriasia varata hotelli jos tiedossa on että hotelli on ns. bilehotelli.Sellaisessakin olen ollut ja meno oli pientä tähän Amberoseen verrattuna. Jos Aurinkomatkat kauppaa hotellia viihtyisänä perhohotellina niin miksi Hollannissa samaa paikkaa myydään nuorison suosimana bilepaikkana, siinä on aikamoinen kuilu välissä.Koska Suomesta siihen hotelliin lähtee pariskuntia ja perheitä lapsineen ja paikan päällä on lauma bilettäviä nuoria. Itse tässä kritisoin kahden matkatoimiston välistä kommunikointia. Mutta anyway...kyllä meni oma loma pilalle =(


      • Isä ja tytär
        dippadaapa alanya kirjoitti:

        On ihan eriasia varata hotelli jos tiedossa on että hotelli on ns. bilehotelli.Sellaisessakin olen ollut ja meno oli pientä tähän Amberoseen verrattuna. Jos Aurinkomatkat kauppaa hotellia viihtyisänä perhohotellina niin miksi Hollannissa samaa paikkaa myydään nuorison suosimana bilepaikkana, siinä on aikamoinen kuilu välissä.Koska Suomesta siihen hotelliin lähtee pariskuntia ja perheitä lapsineen ja paikan päällä on lauma bilettäviä nuoria. Itse tässä kritisoin kahden matkatoimiston välistä kommunikointia. Mutta anyway...kyllä meni oma loma pilalle =(

        Niin meni,se on aivan totta. :(
        No tietää ettei ikinä enää samaan hotelliin.
        Oltiinko muuten samaan aikaan siellä ?? heinäkuun puolessa välissä..


      • diipadaapa23
        Isä ja tytär kirjoitti:

        Niin meni,se on aivan totta. :(
        No tietää ettei ikinä enää samaan hotelliin.
        Oltiinko muuten samaan aikaan siellä ?? heinäkuun puolessa välissä..

        Me oliin heinä-elokuun vaihteessa. Joten on lienee sama meno jatkunut koko kesän


      • Äiti ja tytär
        Isä ja tytär kirjoitti:

        Niin meni,se on aivan totta. :(
        No tietää ettei ikinä enää samaan hotelliin.
        Oltiinko muuten samaan aikaan siellä ?? heinäkuun puolessa välissä..

        Heippa teille!

        Olin tyttäreni 9v. kanssa Amberrosessa 2viikkoa ennen juhannusta. Juhannuspäivänä saavuimme kotiin. Hotelli oli mielestäni hyvinkin rauhallinen ja ystävällinen palvelu. Siivouksesta kävin kyllä keskustelua, se oli ala-arvoista. Keskustelun jälkeen huoneistomme kyllä siivottiin perinpohjin ja oli senjälkeen aina siisti.
        Minkälainen huoneisto teillä oli? Mihin suuntaan parveke tai parvekkeet oli? Muistatko huoneistonne numeroa.Mukavaa oli tyttärellänikin, koska oli ikäistä seuraakin.Olemme lähdössä syyslomalla jälleen samaan huoneistohotelliin. Kannattaako?


      • lomalle2011
        Äiti ja tytär kirjoitti:

        Heippa teille!

        Olin tyttäreni 9v. kanssa Amberrosessa 2viikkoa ennen juhannusta. Juhannuspäivänä saavuimme kotiin. Hotelli oli mielestäni hyvinkin rauhallinen ja ystävällinen palvelu. Siivouksesta kävin kyllä keskustelua, se oli ala-arvoista. Keskustelun jälkeen huoneistomme kyllä siivottiin perinpohjin ja oli senjälkeen aina siisti.
        Minkälainen huoneisto teillä oli? Mihin suuntaan parveke tai parvekkeet oli? Muistatko huoneistonne numeroa.Mukavaa oli tyttärellänikin, koska oli ikäistä seuraakin.Olemme lähdössä syyslomalla jälleen samaan huoneistohotelliin. Kannattaako?

        Olitiin ylimmässä kerroksessa, parveke keskeneräisen rakennuksen seinäänpäin. Yleensä noin bilematkat myydään koulujen loma-aikana. Mutta pidin itse hotellista ja sen sijainnista, mutta melu ja häiriköinti oli liikaa


      • jippo22
        lomalle2011 kirjoitti:

        Olitiin ylimmässä kerroksessa, parveke keskeneräisen rakennuksen seinäänpäin. Yleensä noin bilematkat myydään koulujen loma-aikana. Mutta pidin itse hotellista ja sen sijainnista, mutta melu ja häiriköinti oli liikaa

        Me oltiin miehen kanssa samaisessa hotlassa heinäkuussa ja teinit hihhuloi joka päivä altaalla ja kahtena yönä meinas mies lähteä laittamaan teinejä järjestykseen, kun respa ei hommaa meinannut älytä hoitaa.Onneks ei kuitenkaan tarvinnut. Altaalla ei oltu ollenkaan just näiden teiniksien takia, vaan lähdettiin mieluummin ihan rannalle. Eli me ei juurikaan vietetty aikaa hotlassa koskapa ei huvittanut. Käytiin vaan nukkumassa ja syömässä omat safkat, muuten palloiltiin kaupungilla.Enpä usko, että mekään mennään enää kyseiseen hotelliin, huoneen siisteydenkin kanssa oli vähän niin ja näin , vaikka siivoojat olivatkin tosi ystävällisiä.Sijainti oli huippu.Tietysti halvalla saa tällaisen hotlan, senpä takia mekin sinne mentiin ja samasta syystä se on varmaan teinienkin suosiossa.Lapsiperheelle en suosittele kyseistä hotellia.


      • kiukustunut
        dippadaapa alanya kirjoitti:

        On ihan eriasia varata hotelli jos tiedossa on että hotelli on ns. bilehotelli.Sellaisessakin olen ollut ja meno oli pientä tähän Amberoseen verrattuna. Jos Aurinkomatkat kauppaa hotellia viihtyisänä perhohotellina niin miksi Hollannissa samaa paikkaa myydään nuorison suosimana bilepaikkana, siinä on aikamoinen kuilu välissä.Koska Suomesta siihen hotelliin lähtee pariskuntia ja perheitä lapsineen ja paikan päällä on lauma bilettäviä nuoria. Itse tässä kritisoin kahden matkatoimiston välistä kommunikointia. Mutta anyway...kyllä meni oma loma pilalle =(

        Pilalle meni minullakin, täys mätä hotelli. EIKÖ aurinkomatkat ole tutkineet huoneita , kun kertoivat sen olevan 3 , korkeintaan 1 luokkaa!


      • www13
        Isä ja tytär kirjoitti:

        Niin meni,se on aivan totta. :(
        No tietää ettei ikinä enää samaan hotelliin.
        Oltiinko muuten samaan aikaan siellä ?? heinäkuun puolessa välissä..

        Olin yden yön varaani hotellin ylibuukkauksen vuoksi 7.9. Tulin eilen, loppuloman oli viereisessä Silafar hotelissa, se ok.


    • jo riitti

      Huoneisto oli alimmassa kerroksessa vastapäätä rakenteilla olevaa sementtiseinää.Likainen pieni keittolevy, yksi iso kattila, joitain keittiövälineitä. Levy ei kuumentanut lähes puoleen tuntiin vettä kiehuvaksi. Ei ruokapöytää. WC:ssä pyyhe vaihtamatta, edellinen asiakas niistänyt veristä räkää ! Yksi yö riitti. En enään ikinä Turkkiin jossa olen reissanut useita kertoja yksin ja perheeni kanssa Marmariksessa, Sidessä, Kemerissä ja Alaniassa, joten olen kyllä hotellien tasoista tietoinen. Aurinkomatkat luokittaa 3-, minun huoneistoni oli 1 tähti ! Jos joku tässä hotelissa viihtyy, en voi kun ihmetellä ...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1757
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1567
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1273
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      68
      1102
    5. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      745
    6. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      739
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      727
    8. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      705
    9. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      692
    10. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      688
    Aihe