Furby:stä asiaa!

furbyyyyyy

Myydäänkö Suomessa enää Furbeja (furby). Haluaisin saada semmoisen. Löysin mun vanhan Furbyn mutta se oli rikki ja nyt haluasisin saada uuden. Pliis kertokaa löytyykö enää suomesta furbyjä?

15

5689

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -----------------

      Kirpparilta niitä ainakin löytyy.

    • Jokueijaksakirjottaa

      Kaikille tiedoks nyt myynnis suomes uus mallisto

    • furbylover

      Nää uudet maksaa noin 100 euroa, mitä ihmettä? :o

    • Furbie

      Heipparallaa muuten onko kenelläkään Furbyä myynnissä ei niitä aivan uusia malleja vuodelta 2012. Vuosilta 1998, 2001 / 2005. Yksi vuoden 2001 furby minulla on (mäkkärin) TIEDÄN että uusimmat ovat helpoimpia hankkia mutta hinta ei ole este mutta viehättää vanhat hieman enemmän.

    • FURBYT RULES :) <3

      E yhtää piä niist uusist pöllöist niist furbyist ku niil on ne pixeli simät & ne heiluu rumast ja 100 EUROO!!?? Nii et jos löytyy furbyi nii kertokaa kide!! Samaa mielt Furbien kaa et ei oo viehättävii vanhatet MROO!! :)

    • Pinjuus

      Mä haluun FURBYN!!!!!!!!!!!!!

    • Furby boom

      Hei,Mydäänlö enää Furby Boomia Kävin kattomaan Br:ästä Sieltä ei löytynyt. Voitteko laittaa lisaa niitä myyntiin?. :)

    • FurbyBoom

      Hei! Tiedän tämän olevan vanha keskustelu, mutta ehkä joku näkee tämän ja osaa auttaa.
      Ongelmana on siis se, että Furby Boomini ei toimi enää kunnolla. Saan siis herätettyä sen, mutta se vain valittaa ja itkee, kunnes alkaa kuorsaamaan ja sammuu. Lisäksi ääni ns. rätisee (en oikein keksinyt parempaakaan sanaa). Osaisiko joku auttaa? Haluaisin todella saada sen kuntoon!

      • Anonyymi

        Et varmaan näe tätä mutta ostin viime perjantaina kirpputorilta furby boomin ja se oli samanlainen kuin sinun furbysi. Minun iskäni suostui sitä tutkimaan. Moottorissa oli vikaa ja saatiin se korjattua, nyt kaikki toimii niin kuin pitää :)


    • Ilovefurby

      Tuo äänen rätinä saattaa olla vihje siitä, että furbyn ääni mykistyy kokonaan.
      Meillä kävi taannoin näin ja tämän linkin ohjeilla saimme furbyn taas äänekkääksi.

      https://www.ifixit.com/Answers/View/154114/Furby Boom not speaking

      Toivottavasti englanti taittuu suomeksi. Tuossa keskustelussa on tosi hyvä huomio se,
      että turkkiin ei tarvitse leikata reikää päästäkseen laittamaan esim. topz pumpulipuikon pään
      furbyn kaiuttimen reikään, vaan furbyn pohjassa olevat ruuvit voi avata ja työntää sitten hellävaraisesti turkkia ylöspäin siihen asti, jotta kaiutin tulee näkyviin. Sitten pistetään varovasti
      kaiuttimen reikiin tutkiaksemme, mistä reiästä ääni kuuluu ja siihen reikään sitten pitäisi laittaa
      noin sentin mittainen pumpulipuikkopätkä. Jotenkin muistelen meillä tehdyn myös.

      Keskustelija Neil Porvol antaa tuossa keskustelussa parhaat ohjeet.

      Joissakin vuoden 2012 furbeissa tuo äänen katoaminen on ollut tyyppivika ehkäpä, kun moni on kirjoitellut siitä netissä, no ei suomeksi, mutta englanniksi.

      Kirjoitit myös, jotta furby vaan valittaa ja itkee ja menee sitten uneen. Onko sinulla käytössäsi
      furby sovellus - auttaisiko se. Entä, oletko painanut resetointinappia, ehkä noin 10 sekunnin ajan.
      Tai sitten sillä on vaan nälkä tai se on sairas, silitä, ruoki, laita musiikkia päälle -jos se vaikka alkaisi laulaa tai tanssia.

    • MissFurby

      Vanha keskustelu tämä on - totean minäkin.
      Mutta furbyjen keräily sen sijaan on nouseva juttu.
      Olen seurannut amazonista käytettyjen furbyjen myyntihintoja ja huh...huh... niille.
      Sanontahan tosin kuuluu, jotta eihän se hullu ole, joka pyytää, vaan se, joka maksaa.

      No, oikeasti olen kiinnostunut furbyjen keräilystä ja muutamia minulla jo on, uutena hankittuja.
      Olisiko palstan lukijoissa ketään toista innostunutta?

      • Anonyymi

        Mulla on yksi pienempi furby pehmolelu joka ei siis puhu. Sitten on alkuperäisiä ensimmäisiä firby babyjä. Isompi ei jostain syystä liiku. Pienempi toimii täysin. Mietin myymistä, mitähän näiden hinta on nykyisin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla on yksi pienempi furby pehmolelu joka ei siis puhu. Sitten on alkuperäisiä ensimmäisiä firby babyjä. Isompi ei jostain syystä liiku. Pienempi toimii täysin. Mietin myymistä, mitähän näiden hinta on nykyisin?

        Jos olet vielä harkitsemassa myymistä, niin laita jokin yhteystieto näkyville! Olen kiinnostunut ostamaan, ihan hyvällä hinnalla.


    • Anonyymi

      Hei se furby connect pitin olla suomessa
      Minä haluaisin 100 furby ja mulla on 61 furbya ja enä montaa ja sitte toivon 1000 furby

    • Anonyymi

      Niitä löytyy tori. Fi tosi helposti ja halvasti jos haluaa furby boomin:))))

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      253
      2385
    2. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      72
      1804
    3. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      168
      1515
    4. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      331
      1503
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      41
      1055
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      82
      917
    7. Oho! Niko Saarinen saa melko persoonattomaan kotiinsa luksus faceliftin - Katso ennen-jälkeen kuvat!

      Niko Saarinen ja aika näyttävä face lift! Palkitun radiojuontajan koti sai aivan uutta lämpöä ja hehkua tv-ohjelmassa.
      Suomalaiset julkkikset
      5
      785
    8. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      176
      770
    9. Ettet vaan pety niin

      Varoitan etukäteen kaiken kokemamme jälkeen että en tule laittamaan viestiä enää (ensin) enkä lähestymään (ensin) enää.
      Ikävä
      50
      720
    10. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      204
      717
    Aihe