ARVATKAA MITÄ: MULLA ON MUUTAMAN KUUKAUDEN PÄÄSTÄ JUURI TUO MERKKIPÄIVÄ, ELI MAHTAVAA, EIKÖ TOTTA...
NO EI SAATANA TODELLAKAAN, PERKELE!!!!!!!! VITTU MINUA VITUTTAA JA PELOTTAA, ETTÄ LAPSUUS JÄÄ PERKELE TAAKSE SAATANA! ANTEEKSI TÄMÄ HELVETINMOINEN KIROILU JA CAPS LOCK, MUTTA TÄMÄ TULEVA PÄIVÄ OIKEASTI AHDISTAA! PELKÄÄN, ETTÄ ELÄMÄ MUUTTUU IHAN TÄYSIN TUONA TUHONPÄIVÄNÄ JA TULEN HULLUKSI, ELLEN JO OLE, TAI AJAUDUN HALLITSEMATTOMASTI ITSEMURHAAN! LISÄKSI MINUA PELOTTAA, ETTÄ EN ENÄÄ VOI MUISTELLA MENNEISYYTTÄ JA ''ELÄÄ'' NIISSÄ MENNEISYYDEN MUISTOISSANI!
AION ERISTÄYTYÄ TUONA PÄIVÄNÄ HUONEESEENI, PISTÄÄ IKKUNAT JA OVET KIINNI NIIN, ETTÄ ON TÄYSIN PIMEÄÄ JA KUVITELLA OLEVANI KUOLLUT, KUNNES TUO PÄIVÄ ON OHITSE!
KERTOKAA IHMEESSÄ, ONKO KENELLÄKÄÄN MUULLA OLLUT AHDISTAVA OLO ODOTTAESSA TUOTA ''VAPAUTUKSEN'' (TURMION) PÄIVÄÄ??? MIKÄ AVUKSI? ÄLKÄÄ SANOKO MINUA HULLUKSI, SILLÄ EN VÄLTTÄMÄTTÄ OLE, OLEN VAIN PERHANAN AHDISTUNUT TUON PÄIVÄN TAKIA...
18-vuotissyntymäpäivä
18
2191
Vastaukset
- 13513
Kyllä sen ite muistaa kun pelkäsi omaa vastuuta ja aikuistumista, mutta itse asiassa kukaan 18-vuotias EI OLE vielä aikuisen tasolla, ei lähelläkään! Anteeksi jo loukkasin jotakin, mutta näin asia on. Sillä rajalla nyt ei kauheesti ole merkitystä jos et aio ajaa autoa, äänestää tai mennä kapakkaan heti ensimmäisenä päivänä... :) En ainakaan itse aikanaan :)
Pärjäile- asdfasdfasdfasfd
Ahdisti ensin, mut nyt oon sama penikka kun ennenkin, mut helpompaa vaan, kun saa itse hakea alkoholit!
Tää on älyttömän siistiä, enemmän positiivisia kun haittapuolia! - iiiiiiiiiieeeeeeoo91
asdfasdfasdfasfd kirjoitti:
Ahdisti ensin, mut nyt oon sama penikka kun ennenkin, mut helpompaa vaan, kun saa itse hakea alkoholit!
Tää on älyttömän siistiä, enemmän positiivisia kun haittapuolia!Samal taval muaki ahdisti sit tajusin miten siistii on et voi ostaa ite juomansa , käydä rauhas baarissa, vanhemmat ei komentele enää samal taval... mut oot silti viel nuori hei vast 18 ! :D live it uppppp
- -
Ei 18-vuotiaana vielä tarvitse kovin aikuinen olla. Kunhan nyt vain yhteiskunta on mielivaltaisesti säätänyt sen olevan sopiva ikä muutamalla lisäoikeudelle.
- ÖöÖ20
Ja monet 18-vuotiaat eivät kyllä tosiaankaan ole valmiita ottamaan vastuuta noista lisäoikeuksista, koska eivät ole tarpeeksi aikuisia. Sitten niitä juttuja saa lukea lehdistä, kun onnettomat nuoret ovat tehneet esim. humalassa kaikenlaista tyhmää...
- -
ÖöÖ20 kirjoitti:
Ja monet 18-vuotiaat eivät kyllä tosiaankaan ole valmiita ottamaan vastuuta noista lisäoikeuksista, koska eivät ole tarpeeksi aikuisia. Sitten niitä juttuja saa lukea lehdistä, kun onnettomat nuoret ovat tehneet esim. humalassa kaikenlaista tyhmää...
No enpä sitten tiedä koskeeko tuo humalassa hölmöily pelkästään nuoria. Minua asia ei sen erityisemmin kosketa, koska en käytä alkoholia lainkaan.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2010070812011784_uu.shtml - ...
- kirjoitti:
No enpä sitten tiedä koskeeko tuo humalassa hölmöily pelkästään nuoria. Minua asia ei sen erityisemmin kosketa, koska en käytä alkoholia lainkaan.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2010070812011784_uu.shtmlHullua...
- JTEOT(Joo tari...)
... kirjoitti:
Hullua...
Omana 18-vuotis päivänäni ei ollut mitään lahjoja, vaan isä vaan hakkasi ja sanoi: "Pitää vielä opettaa minkälainen se mailma on. Sitten lähetti pois 18 vuotiaana. Päädyin halpaan ja ränsistyneeseen kerrostaloasuntoon. Itsemurhaa sitten yritin, mutta eihän se mihinkään johtanut vaan eloon jäin. Sitten päädyin ryyppykierteeseen ja huumeisiin. Nyt sitten yritän niistä päästä irti.
Joo, tarina ei ole totta. - 06734289691
JTEOT(Joo tari...) kirjoitti:
Omana 18-vuotis päivänäni ei ollut mitään lahjoja, vaan isä vaan hakkasi ja sanoi: "Pitää vielä opettaa minkälainen se mailma on. Sitten lähetti pois 18 vuotiaana. Päädyin halpaan ja ränsistyneeseen kerrostaloasuntoon. Itsemurhaa sitten yritin, mutta eihän se mihinkään johtanut vaan eloon jäin. Sitten päädyin ryyppykierteeseen ja huumeisiin. Nyt sitten yritän niistä päästä irti.
Joo, tarina ei ole totta.Näin se monesti menee, kun yhteiskuntaan on säädetty tuollainen raja kuin 18v. Itse pienenä luulin, että 18-vuotias on jo ''iso setä'', mutta nyt ajattelen toisin (olen 26-vuotias). Sitten kun vanhemmat eivät kestä pentujaan, niin ne heittävät ne tuona päivänä ulos ja harva tuon ikäinen pärjää hyvin...
Monissa maissa ikäraja on korkeampi! Ja Suomessa raja on ollut 21 vuoteen 1969 asti! Miksihän menivät muuttamaan tuonkin... - jengi menee
06734289691 kirjoitti:
Näin se monesti menee, kun yhteiskuntaan on säädetty tuollainen raja kuin 18v. Itse pienenä luulin, että 18-vuotias on jo ''iso setä'', mutta nyt ajattelen toisin (olen 26-vuotias). Sitten kun vanhemmat eivät kestä pentujaan, niin ne heittävät ne tuona päivänä ulos ja harva tuon ikäinen pärjää hyvin...
Monissa maissa ikäraja on korkeampi! Ja Suomessa raja on ollut 21 vuoteen 1969 asti! Miksihän menivät muuttamaan tuonkin...suuremmal todennäkösyydel töihin ja joutuu maksaan veroa valtiolle, six se alennettiin 18v
- ..........
jengi menee kirjoitti:
suuremmal todennäkösyydel töihin ja joutuu maksaan veroa valtiolle, six se alennettiin 18v
Kaiken takana on Raha, ei suinkaan nainen :)
- VAI ETTÄ
ahdistusta? Olin vittu niin haltioissani että tulee täysikä, oli jopa 150e varattu alkoa varten ! !
- 26246
Kaikki ei todellakaan ole tuollaisia juoppåja! Järkevät nuoret eivät mene ensin viinakauppaan!
- shaeth
26246 kirjoitti:
Kaikki ei todellakaan ole tuollaisia juoppåja! Järkevät nuoret eivät mene ensin viinakauppaan!
ihmiset juo alkoholia! Ne ymmärtävät, että se pilaa terveyden ja kaiken muunkin!
- WPWWWPWP!P!
shaeth kirjoitti:
ihmiset juo alkoholia! Ne ymmärtävät, että se pilaa terveyden ja kaiken muunkin!
Aijjaijjai vedäpää vittuun se baarikärpäslätkääää... ei
- Idonyymi
WPWWWPWP!P! kirjoitti:
Aijjaijjai vedäpää vittuun se baarikärpäslätkääää... ei
AP:n kirjoitustyylistä päätellen taitaa olla parempi että hän kuolee alkoholista johtuvaan aivovaurioon.
- 1351351
Idonyymi kirjoitti:
AP:n kirjoitustyylistä päätellen taitaa olla parempi että hän kuolee alkoholista johtuvaan aivovaurioon.
ALKOHOLI ON SAATANAN KOUKKU!!!!!!!!!!!!
- Anonyymi
Yllättikö vanhuus?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1321594- 381503
- 681265
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa581252- 691034
Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2001025Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi2621023- 74945
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16860Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106848