Tietäisikö joku mitä pitäisi tehdä kestopuuterassille, jota ei ole ilmeisesti koskaan pintakäsitelty (10-vuotias, edellisen asukkaan nikkaroima), joten se on alkanut "tikkuuntua". Paljain jaloin tai sukkasillaan sinne ei ole asiaa. Pitäisikö se vain purkaa ja askarrella uudesta materiaalista versio 2 vai voiko tälle enää tehdä mitään? Kannattaako vanha jättää alle vai pitääkö se poistaa uusien lautojen alta?
"Tikkuuntunut terassi"
Kiia6
2
1054
Vastaukset
- mk
Meillä oli yli 10 vuotta vanha ehkä jopa 15v. vanha laituri. Sille ei varmasti oltu tehty mitään koko aikana. Me öljysimme laiturin puuöljyllä ja siitä tuli hyvä. Enää ei tikkuja jalkapohjiin lähde.
- frangröbbä
no jospa hiosit sen ensin ja sitten uudet kyllästeet pintaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2008920
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k265368- 534631
- 894390
- 583573
- 513346
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.583208Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262846Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv442666- 432601