Elikkä ois 3-ovinen poloinen vm.-95 ja kaikki virrat häviää aika-ajoin kokonaan.? Sitten antaa sen seisoa 5min--->??? niin virrat tulevat (ehkä) takaisin ja matka jatkuu. Missäköhän voisi vika olla? Akku on vaihdettu uuteen ja en usko että se ois akussa kerran hävittää kaikki virrat vian ilmetessä.
Polo -95 Virraton
A..P..U..W..A
2
392
Vastaukset
- Känni Josh
Siis ei toimi yhtään mikään? Ei sisävalo, ei käy, ei radio. Onko autolle tehty mitään korjaustoimenpiteitä? Ens kattoisin akun kaapelit.
- metänkuiva
Tarkista tai mieluummin uusi suosiolla virtalukon pohja.On aika yleinen vian aiheuttaja näissä kikottimissa.Ei maksa tarvikeosana paljon,ja niitä saa kyllä joka liikkeestä.Myös releet sulakeboxin takana saattaa tehdä samoja oireita.Paa käyntiin jos lähtee ja täräytä/heilauta relettä.Jos auto sammuu löysit vian.Tuttua huttua mun poolossakin uusittu molempia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3891919Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek111728Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2411348Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?
En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.75947Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?
Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel51940Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia402898Rakennetaanko yhdessä?
Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä32724- 55710
- 63693
Hyvää yötä mies
Nuku hyvin. Viikonloppuna on tulossa hellettä, se on mukavaa. Juhannuskin kohta. Mun tekis mieli huolehtia susta. Semmo68688