Mitäs mieltä olette verkkokaupasta ? olen kuullut että kama on aivan sekundaa ja asiakaspalvelu on hanurista. Rikkinäisiä tuotteita kun yrittää palauttaa niin luuria lyödään korvaan. Taitaa olla huijareita...
RacingFactory
JonkkaJNS
2
466
Vastaukset
- toimitus0
mitään tajua niillä ei ole asiakaspalvelusta kyllä. Mitään neuvoja ei osata antaa vaan vastaus on tyyliä öööööö, yritä katsoa netistä. Mitä helvettiä, jokainenhan katsoo netistä mutta ehkä *ammattilaisen* vastaus olis myös hyvä. Mutta ei tosta puljusta sitä saa.
Kavereilla on myös huonoja kokemuksia osista, osat hajoaa käsiin ja uuden toimitus kestää 3-4 viikkoa EHKÄ.- crawlaaja
Itse olen racing factorya muutaman kerran käyttänyt ja palvelu on ollut aina asiallista ja toimitus nopeaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723053
- 552715
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792178
- 951996
- 541906
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291349