Miksi kukaan ei varoittanut?

alokas pelokas

Alotin intin just täs kesällä ja onnekseni huomasin, että hommat oli juuri sellaisia kuin oli ajatellut. Olen viihtynyt aika hyvin ja luulen, että jään ihan vuodeksi. Kuitenkin tulotarkastus oli suht nöyrryyttävä. Täällä suomi24 palstalla on ollut paljon juttuu anuksentarkastuksesta ja luulin ettei semmosta ois, mutta meidän yksikössä oli ainaki jokaiselle saapumiserän alokkaalle tehty sellanen persetarkastus. Kaikenlisäksi kun sotilassairaanhoitajia oli lomilla, osa joutu lääkintä aliupseerin sorkittavaks. Ei kauheesti hymyilyttänyt kumpaakaan osapuolta.

No ainakin oma rektum oli vissiin kunnossa, eikä ollu huumeitakaan siellä, mut varotuksen sanana nyt uusille alokkaille, jotka alottaa ens tammikuussa, että rektaalitarkastus ei oo mitää tornihuhua. Ei kannata siis uskoa kaikenmaailman kusettajii.

No kaikest toipuu, mut en ollu yhtää valmistautunut siihen pyllistämiseen...

3

1226

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olet onnekas

Sinä pääsit helpolla, pienet henkiset vammat kuuluvat varusmiespalvelukseen, se tekee pojista miehiä. Minulle tuli lisäksi repeämä peräsuoleen, kun tähystintä työnnettiin. Nyt joudun käyttämään vaippoja loppuikäni, tai sonta leviää housuihin. Minusta tuli intissä tosimies!

• kysympävaiin

tuli vaan mieleen,onko sotilassairaan-hoitaja mies vai nainen?

• se siitä

Mistä näitä Perse-Arskoja oikein tulee.Minun alokasaikanani ei nuohottu kenenkään persereikiä eikä niitä nuohota nykyäänkään.
        Pitäkää nuo fantasianne omassa päässänne älkääkä puhuko reikiä siihen.Joku arka nuorukainen uskoo teidän paskanjauhantanne ja pelkää armeijan menoa jo muutenkin.
        Nämä ovat niitä samoja juttuja kuin se että viimeinen rokotus elikkä "siviilipiikki" työnnetään isonvarpaan kynnen alle!.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      47
      5146
    2. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      326
      1918
    3. Nainen, se auttaisi jo paljon minua

tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin
      Ikävä
      113
      1838
    4. Anja ja Janne

Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut
      Tuusniemi
      70
      1517
    5. Tässä epämiellyttävä totuus

Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät
      Ikävä
      68
      1467
    6. Miksi olet niin ehdoton mies?

Yksi virhe ja heti pihalle?
      Ikävä
      81
      1214
    7. Elämäni rakkaus

Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh
      Ikävä
      32
      1213
    8. Entä jos sinäkin?

Ehkä sinäkin ajattelet minua?
      Ikävä
      36
      1056
    9. On vaikea uskoa

Että hän olisi niin syvästi rakastunut
      Ikävä
      42
      1035
    10. Mikä sinussa on parasta

Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä
      Ikävä
      21
      984
    Aihe