Mahdollisuus C:n papereihin vielä?

ei-inttiin-kiitos

Jooh mut tossa viime syksynä määrättiin A-mieheksi ja palvelus alkais tammikuussa. Mul on kuitenki hirvee ahdistus ja masennus alkanu tulla, vaikka tohon on vielä 5 kuukautta. Pelottaa jo mitkä on fiilikset ku on enää 5 viikkoa..

Mutta tosiaan onko jotenki mahdollista saada vielä muutettua tota luokitusta C:ksi esimerkiksi vedoten psyykkisiin ongelmiin ennen tuota tammikuuta? Pystyisikö esimerkiksi käymään lääkärillä uudestaan ja pystyykö hän muuttamaan päätöstä? Tai voidaanko minut vielä vapauttaa tuolla itse paikan päällä olevassa lääkärintarkastuksessa?

Ja pystynkö hankkimaan lykkäystä vain siitä syystä etten ole valmis vai pitääkö olla vielä pätevämpi syy? Jos ja kun lykkäystä tulisi niin tuleeko sitten uudet kutsunnat vai määrätäänkö vain uusi palveluksenaloittamisajankohta?

En todellakaan halua mennä armeijaan ja kaikki apu on tarpeen.. En tiedä miksi kutsuntojen aikana e avannut suutani asiasta... APUA!

5

805

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • itse otin

      masennuksen puheeksi kesken intin ja sain 2 vuotta lykkäystä, sit on uudet kutsunnat sillon ja katotaan mikä on tilanne ja pk-luokka...

      ''Ja pystynkö hankkimaan lykkäystä vain siitä syystä etten ole valmis vai pitääkö olla vielä pätevämpi syy?''
      En kyllä usko että päästää mäkeen pelkästään ton syyn takia.

      Kannattaa tilata se aika lääkäriin ja mennä puhumaan noista psyykkisistä jutuista, ne laittaa kyllä hommaa eteenpäin sieltä jos asia on niin vakava. Eli kyllä ne sitä päätöstä pystyy muuttamaan.

      Sitäpaitsi voithan sä aina siirtyä totaaliksi :) Tai sit munaat joka helvetin jutun siellä intissä. Yks heebo meinaan pääsi himaan niskuroinnilla.

    • vapautushhiouewhiuh

      En usko että saat c korkeintaan lykkäystä itekkin selitin tota lääkärille mutta a pysyn :( nyt olen kyseisessä helvetissä ja ihan perseestä tää tämmöstä nöyryytystä....

    • jtsrj

      En oikeasti ymmärrä mikä armeijassa on niin ylitsepääsemättömän vaikeaa, että koitetaan luistaa keinolla millä hyvänsä. Muutenkin armeijaa helpotetaan jatkuvasti. Mitä intissä muka nöyryytetää? Eihän siellä saa tätä nykyä punkkaakaan räjäyttää tai saa syytten esimiesaseman väärinkäytöstä.

      • diofhdjiojsd

        sielä räjäytetään punkka pienistäkin jutuista ja nostetaan esille se joukkueesta kuka tekee pienenkin virheen ja ranggaistaan kaikkia siitä ja tuomitaan jos on erillainen. Paikka on myös kuin vankila järjen käyttö on ehdottomasti kieletty ja ainakin keuruun varuskunta on niin homeessa ettei sielä sais olla mutta silti sitä vaan käytetään ja ketään ei kiinosta vaikka paikka on homeessa.


      • erjhe
        diofhdjiojsd kirjoitti:

        sielä räjäytetään punkka pienistäkin jutuista ja nostetaan esille se joukkueesta kuka tekee pienenkin virheen ja ranggaistaan kaikkia siitä ja tuomitaan jos on erillainen. Paikka on myös kuin vankila järjen käyttö on ehdottomasti kieletty ja ainakin keuruun varuskunta on niin homeessa ettei sielä sais olla mutta silti sitä vaan käytetään ja ketään ei kiinosta vaikka paikka on homeessa.

        Kokemusta löytyy? Tiedän tapauksen missä kouluttaja sai sakot esimiesaseman väärinkäytöstä räjäytettyään punkan. Helpolla nykyään pääsee, kun ei ainakaan aluksi edes juosta vaan korvataan se jollain sauvakävelyllä.

        Pakollinen kevennys http://naurunappula.com/494007/nykyarmeija.png

        Ja osaa ne jenkitkin perseillä http://www.youtube.com/watch?v=in3Jc2OKXcA&feature=related


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 154
      4453
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      115
      4040
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      25
      2720
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1901
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1764
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1659
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      21
      1643
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1571
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1553
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1511
    Aihe