Olen nyt n.puoli vuotta käynyt yhdellä kokeneemmalla naisterapeutilla. Olen nyt n.kuukauden jo kärsinyt tosi kiusallisesta ongelmasta..elikkä siis olen huomannut kiihottuvani erittäin kovasti hänen läsnäolostaan. Tämä on todella outoa ja hämmentävää koska olen itse 24-vuotias nainen ja hetero.
En oikeesti ymmärrä mistä nämä tunteeni tulevat mutta todella tilanne tuntuu epämiellyvältä. Olen yleensä joka istunnon jälkeen täysin märkä alapäästä ja usein on pakko menä suorintatietä wc:hen purkamaan paineensa...
Yhdellä istunnolla olin nin kiihottuneessa tilassa että oikeesti tuntui todella vaikeelta istua paikoillaan...en tiedä huomasiko terapeutti mitään..éi ainakaan sanonut mitään. Tämä tuntuu todella kiusalliselta....en tiedä oikein mitä pitäisi tehdä....
seksuaaliset tunteet terapeuttia kohtaan
neuvoton85
3
323
Vastaukset
- mmmhh
Mene nyt 50v koskaan pillua saamaton mies provoilemaan Kallion kaduille niin saatat saadakin! Vinkki; ota rakaa mukaan!
Suosittelen, että otat asian puheeksi. Terapeuttia kohtaan voi syntyä kaikenlaisia tunteita. Nehän ovat sen terapian materiaalia.
Mutta jos olet provo, en osaa antaa ohjetta. Anna sitten kirjoittelun vain olla.
- :)
Usein naiset voivat kokea seksuaalisia tunteita toisia naisia kohtaan niiden tarkoittamatta sitä, että olisi bi-seksuaali tai lesbo. Naisten normaalissa kehityksessäkin tulee vaihe, jossa naiset saattavat kiinnostaa enemmän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k532514Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖362481Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle292370Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt921866Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle271661Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3111655- 1501486
- 721339
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231078Kronikat..
Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu111053