Olen nyt n.puoli vuotta käynyt yhdellä kokeneemmalla naisterapeutilla. Olen nyt n.kuukauden jo kärsinyt tosi kiusallisesta ongelmasta..elikkä siis olen huomannut kiihottuvani erittäin kovasti hänen läsnäolostaan. Tämä on todella outoa ja hämmentävää koska olen itse 24-vuotias nainen ja hetero.
En oikeesti ymmärrä mistä nämä tunteeni tulevat mutta todella tilanne tuntuu epämiellyvältä. Olen yleensä joka istunnon jälkeen täysin märkä alapäästä ja usein on pakko menä suorintatietä wc:hen purkamaan paineensa...
Yhdellä istunnolla olin nin kiihottuneessa tilassa että oikeesti tuntui todella vaikeelta istua paikoillaan...en tiedä huomasiko terapeutti mitään..éi ainakaan sanonut mitään. Tämä tuntuu todella kiusalliselta....en tiedä oikein mitä pitäisi tehdä....
seksuaaliset tunteet terapeuttia kohtaan
neuvoton85
3
364
Vastaukset
- mmmhh
Mene nyt 50v koskaan pillua saamaton mies provoilemaan Kallion kaduille niin saatat saadakin! Vinkki; ota rakaa mukaan!
Suosittelen, että otat asian puheeksi. Terapeuttia kohtaan voi syntyä kaikenlaisia tunteita. Nehän ovat sen terapian materiaalia.
Mutta jos olet provo, en osaa antaa ohjetta. Anna sitten kirjoittelun vain olla.
- :)
Usein naiset voivat kokea seksuaalisia tunteita toisia naisia kohtaan niiden tarkoittamatta sitä, että olisi bi-seksuaali tai lesbo. Naisten normaalissa kehityksessäkin tulee vaihe, jossa naiset saattavat kiinnostaa enemmän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1076788KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3826428Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei623223Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521172728Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1082360- 1251824
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro211687Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään341535Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1821357- 741247