Olen nyt n.puoli vuotta käynyt yhdellä kokeneemmalla naisterapeutilla. Olen nyt n.kuukauden jo kärsinyt tosi kiusallisesta ongelmasta..elikkä siis olen huomannut kiihottuvani erittäin kovasti hänen läsnäolostaan. Tämä on todella outoa ja hämmentävää koska olen itse 24-vuotias nainen ja hetero.
En oikeesti ymmärrä mistä nämä tunteeni tulevat mutta todella tilanne tuntuu epämiellyvältä. Olen yleensä joka istunnon jälkeen täysin märkä alapäästä ja usein on pakko menä suorintatietä wc:hen purkamaan paineensa...
Yhdellä istunnolla olin nin kiihottuneessa tilassa että oikeesti tuntui todella vaikeelta istua paikoillaan...en tiedä huomasiko terapeutti mitään..éi ainakaan sanonut mitään. Tämä tuntuu todella kiusalliselta....en tiedä oikein mitä pitäisi tehdä....
seksuaaliset tunteet terapeuttia kohtaan
neuvoton85
3
322
Vastaukset
- mmmhh
Mene nyt 50v koskaan pillua saamaton mies provoilemaan Kallion kaduille niin saatat saadakin! Vinkki; ota rakaa mukaan!
Suosittelen, että otat asian puheeksi. Terapeuttia kohtaan voi syntyä kaikenlaisia tunteita. Nehän ovat sen terapian materiaalia.
Mutta jos olet provo, en osaa antaa ohjetta. Anna sitten kirjoittelun vain olla.
- :)
Usein naiset voivat kokea seksuaalisia tunteita toisia naisia kohtaan niiden tarkoittamatta sitä, että olisi bi-seksuaali tai lesbo. Naisten normaalissa kehityksessäkin tulee vaihe, jossa naiset saattavat kiinnostaa enemmän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.733964Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k92111Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2341398- 1531370
- 1141189
- 1121178
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil731087Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik61035- 60994
- 35916