KAKSOSILTA APUA, kiitos ja toki muiltakin..:))

Raputarmurr

Olen nainen RAPU ja tutustuin mieheen KAKSONEN pari viikkoa sitten.
Rapuna olen kylmä ja minut on vaikea saada vallotetuksi, mutta tämä Kaksos-mies teki sen ja teki nopeaa.
Kaksonen on minusta sitoutumis kammoinen ja ei osaa sanoa juuta ei jaata mistään.
Mutta tämä mies taas ei ole yhtään sellainen, hän kertoi rakastavan minua, olen ihana, kultainen, minun kanssa on helppo keskustella ja olla... olemme tunteneet vasta KUUKAUDEN :D
Olen ollut sellainen ennen että heti suhteeseen, mutta nyt haluan pikku hiljaa edetä, hän myös haluaa, emme näe toisiamme joka päivä, emme edes kerran viikossa, mutta juttelemma paljon puhelimessa ja hän laittaa ihania viestejä. Kaksonen minusta usein pettää ja hänellä on paljon naisia ympärillä, mutta nyt olen kuulemma hänen ja hän ei ole kenekään kanssa tässä välissä, itse en mitään pyytänyt, hän sanoi sen itse...
Voinko luottaa hänen sanaansa?? Millaisia te muut kaksoset olette?? Olen ihan sulaa vahaa hänen kanssa, hän on upein mies keneen koskaan olen tutustunut ja perhoset lepähtelee vatsassa koko ajan..Ihana tunne

2

506

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sama kirj-

Korjaan vielä, olemme tunteneet toisemme kuukauden, ei pari viikkoa :D

• Kuu Ravussa

Tulee erottaa kaksi asiaa, ne ovat : rakastuminen sekä rakastaminen.
        Rakastumisesta puhutaan yleensä silloin, kun kohtaamme heijasteen, jota emme ole voineet kohdata/löytää itsestämme saamme heijasteen toisesta ihmisestä. Luultavaa on, että Sinua viehättää Kaksosen helppo ulospäinsuuntautuneisuus, joka voi olla haasteellista Ravulle.
        Rapu ei ole kylmä ihminen päinvastoin. Voit halutessasi ottaa selvää koko kartastasi. Kaksosmies on tyyppi, jota en enää tapaa, hän tahtoo olla sitoutumatta ja vapaa.
        PS. Minulla lensi perhosia vatsassa myös, kunnes totuus meni tajuntaan Kaksosmiehellä on paljon naisia.
        Voisit katsoa missä merkeissä teillä molemmilla on MC, eli huone 10 se voi kertoa asioita käyttäytymisestä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko sulla

suoja työ paikka? 🤔🤷‍♂️
      Ikävä
      34
      3986
    2. Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle

Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle
      Joensuu
      13
      1899
    3. Oletko nainen alkanut kammoamaan minua

Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom
      Ikävä
      63
      1364
    4. Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä

Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise
      Maailman menoa
      95
      1296
    5. Toivoisitko Rakas vielä?

Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.
      Ikävä
      68
      1185
    6. Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen

Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A
      Kotimaiset julkkisjuorut
      5
      1041
    7. Koska tajusit silloin aikanaan

että olin ihastunut sinuun? 🤭😍 Taisin olla aika läpinäkyvä 🫣❤️
      Ikävä
      47
      951
    8. Keskustelua kasteesta

You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti
      Kaste
      333
      914
    9. Ihan pieni näkeminen vaan

👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥
      Ikävä
      26
      911
    10. En haluaisi kaiken kuihtuvan pois

ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?
      Ikävä
      39
      892
    Aihe