Hei!
Oletteko kyseisessä hoidossä käyneet?
miksi? kokemuksia haluaisin kuulla!
Nanogam hoidosta
5
3331
Vastaukset
- nanokki
ja minulle on sanottu, että sitä annetaan noin 50 eri sairauteen, joten olisi hyvä varmaan tarkentaa kysymystä.
Hesassa ainakin annetaan Meilahdessa ja Auroran infektiopoliklinikalla ja osastoilla.- tyhmää :/
Vastustuskykyyn minulle annetaan jonka menetin lääkärien toiminnasta. Sairastin putkeen 20 eri infektioita ja sen jälkeen aloitettiin nämä hoidot syötyäni 30 antibiootti kuuria putkeen joka lopulta tappoi oman vastustuskyvyn. mutta hoito hyvin on tepsiny! :) mut pitääkö tosissaan loppuelämän käydä tämmösessä :O olen vasta 19 vuotias nuori nainen.
- nanokki
tyhmää :/ kirjoitti:
Vastustuskykyyn minulle annetaan jonka menetin lääkärien toiminnasta. Sairastin putkeen 20 eri infektioita ja sen jälkeen aloitettiin nämä hoidot syötyäni 30 antibiootti kuuria putkeen joka lopulta tappoi oman vastustuskyvyn. mutta hoito hyvin on tepsiny! :) mut pitääkö tosissaan loppuelämän käydä tämmösessä :O olen vasta 19 vuotias nuori nainen.
tyhmää on, jos on vastustuskyky mennyt, oli sitten syy mikä tahansa. Ilman vastustuskykyä kaikki pöpöt iskee ja lujaa. Parasta tietoa saat varmaan lääkäreiltä tai samaa sairastavilta vertaistukea. Kaipa niitä sun vasta-aineita seuraillaan, tapahtuuko muutoksia ja olisiko hoidon lopetus tai tauko mahdollista.
Toi nanohoito suojaa sua ja kait se on ihan välttämätöntä, jos ei ole vastustuskykyä.
Itse olen rampannut jo parin vuoden ajan säännöllisesti hoidossa ja pysynyt sillä kunnossa. Olen välttynyt lähes kokonaan mm. ns. tavallisilta flunssilta, infektioilta ja vointi on mainio. Ilman hoitoa olisin liemessä. Hirveän kallista hoito olisi ilman korvaussysteemiä. Jotkut kai hoitaa tiputuksen omatoimisesti kotona, kun saavat laitettua kanyylin itse itselleen, mutta siitä en tiedä sen enempää:/
Käyntikerralle otan lukemista tai musaa mukaan, niin aika kuluu nopeasti. Jotkut surffaa omalla minikannettavalla ja osa porukasta ottaa torkut. Ulkomaanreissut olen katsonut sopivaksi hoitojaksoon ja olen lähdössä ihan kohta taas etelään :)
Tsemit jatkoon! - tapa.
tyhmää :/ kirjoitti:
Nimittäin vastustuskykyä. Kyllä se on niin, että sinulta on vastustuskyky mennyt jo aiemmin jostain muusta syystä, ja antibiooteilla on vain tuettu jäljellä olevaa vastustuskykyä. Eräät antibiootit tosin voivat aiheuttaa ns. luuydinlamaa ja siten immuniteetin heikkenemistä, mutta se kyllä korjaantuu entiselleen, kun antibiootin käyttö lopetetaan.
- Anonyymi
Sytöstaatit vei vastustuskyvyn. Nyt käynyt 6:ssa tiputuksessa ja polvia , ranteita kynärpäätä ja vähän sieltä sun täältä kipuilee. Ei pitänyt olla haittavaikutuksia, mut pakkohan se oli kokeilla kummiskin. Et semmosia kokemuksia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eli persujen rääkyminen Marinin hallituksen velanotosta oli sitä itseään
"Valtiovarainministeriön mukaan Marinin hallitus lisäsi valtion pysyviä menoja 3 miljardia eikä 11 miljardia euroa." El1266683MTV3 - Auerin poika todistaa videolla, miten Anneli pahoinpiteli lapsia!
Kello 10.04 – Ainakin kerran viikossa se löi. Löi muitakin sisaruksia, mutta ei isosiskoa. Nuorinta siskoa en ole nähny595806Orpon hallitus paskoi kaikki hommat
ja "yllätäen" ilmestyi raportti Marinin hallituksen tuhlailusta, raportti tuli kuin TILAUKSESTA.864490NO NIIN! Nyt on sitten prinsessa Sannan sädekehä lopullisesti rikottu
narsistia ei kannata enää kuin ne fanaattisimmat kulttilaiset, jotka ovat myös sitä Suomen heikkoälyisintä sakkia. Kun984405Kansa haluaa Marinin hallituksen takaisin ja Orpon pois
Suomen kansa on nyt ilmoittanut millaisen hallituksen Suomi tarvitsee. "Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohja1574221Mikä piirre kaivatussa on sinulle se juttu?
Tunnetko kaivattuasi vai onko hän haavekuva, jota et edes tunne? Joskus tää asia ei ole niin selvää.901564- 3871426
HihhuIi-Päivi täpinöissään Viktorin tapaamisesta
Eiköhän nyt kaikille ole vihdoin selvää kenen joukoissa tämäkin putinisti seisoo. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a301315- 811307
Onko kaivattusi muuttunut sinä aikana
Kun olet hänet tuntenut? Jos, mihin suuntaan? Mistä epäilet muuttumisen johtuneen?411094