Elvis mustalainen?

Onko?

Musta tukka, mustalaisverta löytynee suvusta? Mitä mieltä olet Elviksen musiikista?

24

643

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Elvis oli varmaan ensimmäisiä musiikkeja mitä mä kuuntelin ja tanssin ja levyt kulki mukana.
      Kuuntelen vieläkin jonkun verran tätä vanhempaa Rock`n ROllia, Little Richard, Elvis jne.
      Mun lukeman mukaan Elvis oli toisen vanhemman kautta Sinti Romaneja.

• Mr. ultra Magnus

http://en.wikipedia.org/wiki/Elvis_Presley

Elvis oli Irlantilaista, skottilaista, ranskalaista ja pieni tippa ilmeisesti myös sekä juutalaista verta että Cherokee-intiaania tuon mukaan.

Tuossa hyvä artikkeli aihetta koskien:
      http://www.spiked-online.com/index.php/site/article/5416/

Tuskinpa Elvistä olisi haitannut että romanitkin ottavat hänet omakseen, hänen asenteensa kaikenlaisiin ihmisiin kun oli kunnioittava, mutta romaniksi hän ei ikinä itseään tituleerannut, ilmeisesti hyvästä syystä ettei ollut sellainen.

• Hän värjäsi hiuksiaan.
        Älkää nyt kaikkia omiko heimoon.

• m.l...

Tuostahan ollaan kyllä kahta eri mieltä. Jotkut huutavat henkeen ja vereen että oli romani ja toiset taas että ei ollut. Useammissa lähteissä mistä olen lukenut niin ei kyllä kerrota hänen olevan romani. Mutta koskaan ei voi tietää ihan täysin ilman DNA testiä alkujuuriaan, sillä joka kymmenes lapsi on eri isän kuin mitä luullaan.

• NAURATTAAAAAA
        maagikko kirjoitti:

Hän värjäsi hiuksiaan.
        Älkää nyt kaikkia omiko heimoon.

, juuri teille. Suomalainen valkoinen kansa. Ei voi olla totta ! Elviksen alkuperäinen sukunimi oli Pressler .

Niin on myös minun. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

KATSO ROHKEESTI TÄMÄ

• UNHTUU
        NAURATTAAAAAA kirjoitti:

, juuri teille. Suomalainen valkoinen kansa. Ei voi olla totta ! Elviksen alkuperäinen sukunimi oli Pressler .

KATSO ROHKEESTI TÄMÄ

http://www.imninalu.net/famousGypsies.htm

• VOI RAUKKOI
        m.l... kirjoitti:

Tuostahan ollaan kyllä kahta eri mieltä. Jotkut huutavat henkeen ja vereen että oli romani ja toiset taas että ei ollut. Useammissa lähteissä mistä olen lukenut niin ei kyllä kerrota hänen olevan romani. Mutta koskaan ei voi tietää ihan täysin ilman DNA testiä alkujuuriaan, sillä joka kymmenes lapsi on eri isän kuin mitä luullaan.

HAAAAAAAAAAAAAAAH HAAAAAAAAAAAAAAAH HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA HAAAAAAAAAAAAAAAA

""" Mutta koskaan ei voi tietää ihan täysin ilman DNA testiä alkujuuriaan, sillä joka kymmenes lapsi on eri isän kuin mitä luullaan"""

• hei vaaim
        NAURATTAAAAAA kirjoitti:

KATSO ROHKEESTI TÄMÄ

Saksan sintejä. otako huomion,että tässä ei kaikki, uupuuu ÄITI TERESSA, esim. Ja paljo paljo muuta, täsä luotelosta. hei vaai

• ola mustalainen, vai
        hei vaaim kirjoitti:

Saksan sintejä. otako huomion,että tässä ei kaikki, uupuuu ÄITI TERESSA, esim. Ja paljo paljo muuta, täsä luotelosta. hei vaai

hyvää, hienå en hallu ola valkoin, asiaa ola mustalainen, vaika sinti

Biréli Lagrène paljasti itsensä ihmelapsi oli vain 13 vuotta vanha , kun hän teki ensimmäiset nauhoitukset . Syntynyt perheen erinomainen itseoppinut muusikot , Biréli asuu yhä asuntovaunussa kuin aito Manouche . päällikkö monipuolisuus , hän siirtyi modernia fuusio musiikkia 80 : n ja palasi takaisin perinteiseksi Gypsy Jazz 90 : n , joka on luonut oman tyylinsä . Hän on perustaja "Gypsy Jazz Project " .

sekä Tom Jones, minä ole ylpeä mustalaanen, on hyvä asia

Biréli asuu yhä asuntovaunussa kuin aito Manouche .ei hävettää sitä

Muut British näyttelijät , joilla on romanien esi-isät - vaikka vuodelta noin sukupolvi sitten - ovat Sir Sean Connery, Sir Roger Moore Sekä ottaa varustellun James Bond , ja Leonard Whiting sekä Tom Jones

• Haudi Hou
        NAURATTAAAAAA kirjoitti:

KATSO ROHKEESTI TÄMÄ

ja asialle lopullinen totuus:

http://www.newworldencyclopedia.org/entry/Elvis_Presley

JOS elviksen 1710 amerikoihin saapunut Pressler esi-isä omasikin romaniverta niin on hyvä jos Elvikseen asti siitä oli jäljellä enää prosentinkaan vertaa.

Sinussakin on valkolaista enemmän mitä suurimmalla todennäköisyydellä.

• Anonyymi

Mutta kumminkin hitusen verran on veressä Romani verta

• Anonyymi

Elviksen isä kuulu vuoristo heimohon joka asusteli vuoristos. Äitin suku piti tulla jostakin englanista. On puhuttu et äitinsä puolesta olis myös sintiä, romaneita. Sitten intiaanien verta. Ota ja tiedä

• Anonyymi
        m.l... kirjoitti:

Elvis alkoi jo nuorena poikana värjätä hiuksiaan ja kulmakarvojaan .
        Näkihän sen jo päältäpäinkin ettei hiusten väri ollut aito .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta kumminkin hitusen verran on veressä Romani verta

Kai sitä verta on vähän kaikilla.
        Ensinnäkin asia on niin ettei Elviksen hiustenväei ollut musta luonnostaan hän oli varustettu luonnostaan aika vaaleaksi ,
        Hän alkoi jo nuorena poikana värjäämään hiuksiaan ja kulmakarvojaan .
        Näkihän sen jo ihon vähistäkin ettei hiusten väri sopinut ollenkaan yhteen .
        Sitten on juuri se sama millainen on ollut koska hän on kuollut jo kauan sitten

• puoliverinen

Elvis oli amerikkalainen, noin puoleksi intiaaniverinen.

• tordillo

Miten niin "oli"?

• Dies ist eine kranke

Dies ist eine kranke Stelle

• Näytteli elokuvassa - Puoliverinen. - hän on syvästä etelästä ihan valkolaisten lapsi, ei intiaani verta.

• Anonyymi

Elvis Presley on maailman paras, eikä ikinää tule toista

• Anonyymi

Kullakin on idolinsa jota pitää maailman parhaana

• Anonyymi

Olihan Elviksellä komijat pulisongit, veti vähintään riittävästi narkotikkia ja jonkinlainen röijykin oli usein esiintyessä päällä. Ihan siis mahdollista että hää oli kaaleita. Väittävät kyllä että räklien seurakin oli mieleen, mutta sattuuhan sitä narkipäissään muillekin että kunnon ajasaavo lähtee väärille raiteille…

• Anonyymi

Jos Elviksessä olisi sattunutkin olemaan 1 % romaaniverta, niin ei se kyllä hänestä mitään romaania silti tekisi.

• Anonyymi

Eikä kerta viikossa vielä kenestäkään ajasaavoa tee

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskalla lähestyä minua

Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S
      Ikävä
      60
      6484
    2. Päätin että suostun keskustelemaan

Jos sellainen tilanne tulee.
      Ikävä
      100
      3352
    3. Oulaskankaan päätöksistä

https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.
      Oulainen
      25
      2676
    4. EMMINÄ JAKSA OOTTAA KOLMEA VIIKKOA!

Kyllä se aiemmin parantuu😘
      Ikävä
      21
      2308
    5. Tiedoksi että

En aijo laittaa viestiä enkä soittaa enkä edes harkitse asiaa.
      Ikävä
      27
      1861
    6. Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!

Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun
      Suomi24 Blogi ★
      357
      1822
    7. Oikeasti tekisi

Mieli hypätä sun kaulaan eikä kävellä ohi
      Ikävä
      25
      1600
    8. Kyllä mä sen joudun tekemään

Että lähden pois. Itse halusit että tämä menee näin.
      Ikävä
      49
      1452
    9. Miten menee?

Tykkäätkö minusta nyt vähemmän kun näit minut?
      Tunteet
      32
      1448
    10. Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua

Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n
      Perussuomalaiset
      226
      1423
    Aihe