Haluaisin tuoda Usan/Kanadan matkoilta tuliaisiksi DeWaltin akkuporakoneen.
Mikä on ko. laitteen hintataso Suomeen verrattuna?
Onko jotain rajoituksia tullin suhteen, koko, paino tai hinta?
Kannattaako tuoda matkatavarana vai lähettää pakettina Suomeen?
Pientyökone Usasta/Kanadasta
4
535
Vastaukset
- usassa asuva
ladata sita akkua Suomessa?
- vanha hajalla
Muuntaja on keksitty :O
tai sitten jos mahdollista ostaisin suoraan 230V verkkojännitettä käyttävän. - drillbit
vanha hajalla kirjoitti:
Muuntaja on keksitty :O
tai sitten jos mahdollista ostaisin suoraan 230V verkkojännitettä käyttävän.hintaa voi vertailla kun ei tieda mallia ja numeroa eika sita miten paljon se Suomessa maksaa? Topselit on myos erimalliset.
DEWALT DC759KA Heavy-Duty 18-Volt Ni-Cad 1/2-Inch Cordless Drill/Driver Kit, eli boxi ja pari akkua mukana maksaa 150USD tax tietämillä.
Verottoman tuliaistuonnin arvo on 430e eli kyllä tuo siihen menee. Toisaalta lentoyhtiöiden matkatavaramäärästä 23kg tuo haukkaa hyvän osan (ca 6kg)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017213
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj524856- 794549
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?684256- 1324148
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️263168Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan82888- 392448
- 472357
- 2092258