Olen niin ylpeä itsestäni

itsetäydellisyys

Olen vartalolta seksikkään muodokas ja kasvoista siro kuin enkeli. nautin oikein siitä kun saan kateellisia katseita rumemmilta naisilta ja kuinka miehet kuolaavat perääni, se tuntuu niin upealle. Työpaikallani olen korkeassa asemassa ja palkkani on mainio. Tykkään oikein leveillä rikkauksillani ostamalla viimeisintä huutoa olevat vaatteet ja menopelit. Omistan tälläkin hetkellä kaksi eri autoa. Miehiä minulla riittäisi vaikka jokaiselle viikonpäivälle omansa. Asun upeassa omakotitalossa ja nautin elämästäni täysin rinnoin.

14

774

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • df

Et kertonut, oletko onnellinen vai onneton. Tärkein jäi kertomatta.

• .....

ei se määrä vaan se laatu

• Tampio Tuppurainen

ja olit kussut allesi ihan niin kuin viime yönäkin.

• .

tampio tuppirainen taitaa puhua vaan omista kokemuksistaan.

• Pysy piilos! ;D

ööm..... Sul ei oo kunnon ystävii, koska puhut koko aja ittestäs ja välität vaa ittestäs... Sulle tärkeintä on, miltä sä näytät ja et mahollisimman moni mies kuolaa sun perää. Tälläsen mielikuvan mä saan sust. Mäki oon onnellinen,. vaikka mul ei oo seksikkään muodokasta vartaloo, siroja kasvoja, eikä mua kyylätä kateellisena. Kaikki miehet ei kuolaa mun perää, enkä asu isossa oma koti talossa. Ja onnellinen oon six, et mul on iso perhe, joka rakastaa mua ja jota mä rakastan, mul on ihana kissa

• ah mä rakastan näitä

trolleja:D

• vaarallinen n

Ihanaa! Hyvin menee,,niin mullakin ja olen vaarallinen ja korkeantason puuma ulkonäöltäni..Miespoloiset meinaa niskansa taittaa kun ohi kuljen ,,,

• material girl..

onnee! kiva et oot ylpee ittestäsi,

ehkä voisit seuraavaksi kehittää henkistä puoltasi,

• haloo.

Tulipa iso valhe..........Oikeasti olet nettiriippuvainen narsisti jolla ei ole mitään elämää 24/7
      Asutkin josssain hoitolaitoksessa!!

• itsetäydellisyys
    • tralalaa

Noinhan se nuorena menee. Arvaapa miten vanhana?

• kmukhu

sinulle itsetäydellisyys-
      en tiedä oletko keksinyt kaiken mitä kirjotit,mutta jos ei ole näin niin nostan hattua=)eli olet täydellisyys!

• dnceien

oliskoha sittenkää näin? voi luoja... hanki elämä. :)

• hihittävä nainen

Täydellinen naurettava provo ja hyvät naurut päälle:)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      396
      2082
    2. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      12
      1929
    3. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      249
      1404
    4. Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?

En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.
      Ikävä
      81
      1041
    5. Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?

Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel
      Tv-sarjat
      56
      965
    6. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      402
      938
    7. Rakennetaanko yhdessä?

Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä
      Ikävä
      39
      808
    8. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      56
      779
    9. Mies haluaisin sinun kanssa

Rakkauslapsen. Hänestä tulisi tosi söpö ja fiksu.
      Ikävä
      75
      750
    10. Hyvää yötä mies

Nuku hyvin. Viikonloppuna on tulossa hellettä, se on mukavaa. Juhannuskin kohta. Mun tekis mieli huolehtia susta. Semmo
      Tunteet
      70
      724
    Aihe