Olen vartalolta seksikkään muodokas ja kasvoista siro kuin enkeli. nautin oikein siitä kun saan kateellisia katseita rumemmilta naisilta ja kuinka miehet kuolaavat perääni, se tuntuu niin upealle. Työpaikallani olen korkeassa asemassa ja palkkani on mainio. Tykkään oikein leveillä rikkauksillani ostamalla viimeisintä huutoa olevat vaatteet ja menopelit. Omistan tälläkin hetkellä kaksi eri autoa. Miehiä minulla riittäisi vaikka jokaiselle viikonpäivälle omansa. Asun upeassa omakotitalossa ja nautin elämästäni täysin rinnoin.
Olen niin ylpeä itsestäni
14
755
Vastaukset
- df
Et kertonut, oletko onnellinen vai onneton. Tärkein jäi kertomatta.
- .....
ei se määrä vaan se laatu
- Tampio Tuppurainen
ja olit kussut allesi ihan niin kuin viime yönäkin.
- .
tampio tuppirainen taitaa puhua vaan omista kokemuksistaan.
- Pysy piilos! ;D
ööm..... Sul ei oo kunnon ystävii, koska puhut koko aja ittestäs ja välität vaa ittestäs... Sulle tärkeintä on, miltä sä näytät ja et mahollisimman moni mies kuolaa sun perää. Tälläsen mielikuvan mä saan sust. Mäki oon onnellinen,. vaikka mul ei oo seksikkään muodokasta vartaloo, siroja kasvoja, eikä mua kyylätä kateellisena. Kaikki miehet ei kuolaa mun perää, enkä asu isossa oma koti talossa. Ja onnellinen oon six, et mul on iso perhe, joka rakastaa mua ja jota mä rakastan, mul on ihana kissa
- ah mä rakastan näitä
trolleja:D
- vaarallinen n
Ihanaa! Hyvin menee,,niin mullakin ja olen vaarallinen ja korkeantason puuma ulkonäöltäni..Miespoloiset meinaa niskansa taittaa kun ohi kuljen ,,,
- material girl..
onnee! kiva et oot ylpee ittestäsi,
ehkä voisit seuraavaksi kehittää henkistä puoltasi, - haloo.
Tulipa iso valhe..........Oikeasti olet nettiriippuvainen narsisti jolla ei ole mitään elämää 24/7
Asutkin josssain hoitolaitoksessa!! - itsetäydellisyys
Tässä vielä video todisteena kauneudestani teille kateellisille luusereille!
http://www.youtube.com/watch?v=waXhmZPKzo8 - tralalaa
Noinhan se nuorena menee. Arvaapa miten vanhana?
- kmukhu
sinulle itsetäydellisyys-
en tiedä oletko keksinyt kaiken mitä kirjotit,mutta jos ei ole näin niin nostan hattua=)eli olet täydellisyys! - dnceien
oliskoha sittenkää näin? voi luoja... hanki elämä. :)
- hihittävä nainen
Täydellinen naurettava provo ja hyvät naurut päälle:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212586- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292222Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522129Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211722Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871613Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961546- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321379