Olen niin ylpeä itsestäni

itsetäydellisyys

Olen vartalolta seksikkään muodokas ja kasvoista siro kuin enkeli. nautin oikein siitä kun saan kateellisia katseita rumemmilta naisilta ja kuinka miehet kuolaavat perääni, se tuntuu niin upealle. Työpaikallani olen korkeassa asemassa ja palkkani on mainio. Tykkään oikein leveillä rikkauksillani ostamalla viimeisintä huutoa olevat vaatteet ja menopelit. Omistan tälläkin hetkellä kaksi eri autoa. Miehiä minulla riittäisi vaikka jokaiselle viikonpäivälle omansa. Asun upeassa omakotitalossa ja nautin elämästäni täysin rinnoin.

14

761

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • df

Et kertonut, oletko onnellinen vai onneton. Tärkein jäi kertomatta.

• .....

ei se määrä vaan se laatu

• Tampio Tuppurainen

ja olit kussut allesi ihan niin kuin viime yönäkin.

• .

tampio tuppirainen taitaa puhua vaan omista kokemuksistaan.

• Pysy piilos! ;D

ööm..... Sul ei oo kunnon ystävii, koska puhut koko aja ittestäs ja välität vaa ittestäs... Sulle tärkeintä on, miltä sä näytät ja et mahollisimman moni mies kuolaa sun perää. Tälläsen mielikuvan mä saan sust. Mäki oon onnellinen,. vaikka mul ei oo seksikkään muodokasta vartaloo, siroja kasvoja, eikä mua kyylätä kateellisena. Kaikki miehet ei kuolaa mun perää, enkä asu isossa oma koti talossa. Ja onnellinen oon six, et mul on iso perhe, joka rakastaa mua ja jota mä rakastan, mul on ihana kissa

• ah mä rakastan näitä

trolleja:D

• vaarallinen n

Ihanaa! Hyvin menee,,niin mullakin ja olen vaarallinen ja korkeantason puuma ulkonäöltäni..Miespoloiset meinaa niskansa taittaa kun ohi kuljen ,,,

• material girl..

onnee! kiva et oot ylpee ittestäsi,

ehkä voisit seuraavaksi kehittää henkistä puoltasi,

• haloo.

Tulipa iso valhe..........Oikeasti olet nettiriippuvainen narsisti jolla ei ole mitään elämää 24/7
      Asutkin josssain hoitolaitoksessa!!

• itsetäydellisyys
    • tralalaa

Noinhan se nuorena menee. Arvaapa miten vanhana?

• kmukhu

sinulle itsetäydellisyys-
      en tiedä oletko keksinyt kaiken mitä kirjotit,mutta jos ei ole näin niin nostan hattua=)eli olet täydellisyys!

• dnceien

oliskoha sittenkää näin? voi luoja... hanki elämä. :)

• hihittävä nainen

Täydellinen naurettava provo ja hyvät naurut päälle:)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      145
      8580
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      47
      2449
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      27
      2251
    4. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      37
      1995
    5. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      95
      1768
    6. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      181
      1737
    7. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      22
      1390
    8. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      109
      1147
    9. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      6
      1033
    10. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      53
      1015
    Aihe