mönkijän vakuutus

Dinli

Heps. Tuli hommattua tommonen Dinlin 450 tieliikennemönkijän niin ajattelin kysästä että missä vakuutusyhtiössä ois halvimmat vakuutukset? ja paljonko ne on ollu teillä?

8

3313

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Dinli

      Kai nyt jollaki muullakin on tieliikennemönkijä??

      • huihai500

        saat selville kun kysyt.ne kun riippuu siitä kuka kysyy ja mistä.mulla on pohjolassa ja hintaa on liikennevakuutuksessa 130 euroo.


      • ...
        huihai500 kirjoitti:

        saat selville kun kysyt.ne kun riippuu siitä kuka kysyy ja mistä.mulla on pohjolassa ja hintaa on liikennevakuutuksessa 130 euroo.

        on varmaan maastolikkenne kömpijä tai traktori mallinen !!! Tieliikenne mönkijät(L7e) katso moottoripyörä vakuutuksesta
        ps. maastomalli vakuutus nousi 128€:sta 140€:n


      • huihai500
        ... kirjoitti:

        on varmaan maastolikkenne kömpijä tai traktori mallinen !!! Tieliikenne mönkijät(L7e) katso moottoripyörä vakuutuksesta
        ps. maastomalli vakuutus nousi 128€:sta 140€:n

        on ihan tieliikenne mallia toi mun linhai.mutta kuten jo aikaisemmin kirjoitin niin,hinta riippuu siitä kuka kysyy ja mistä.minulle ei tullut mieleenkään kysyä muualta kun pohjolasta koska tiesin että sieltä saan halvimmalla vakuutukset,muija kun sattuu olemaan siellä töissä.
        se on toi vakuutusala vähän samanlaista kun pankkitoiminta,henkilökunta edut on kohtuu hyvät.tosin vakuutusyhtiön henkilökunta ei saa korotonta lainaa niin kun pankin porukka.


    • Vakuutukset

      Kyselin viime syksynaä muutamista yhtiöistä ja If oli jotai 380 , pohjolassa 250 ja lähivakuutuksessa missä nyt on vakuutettu noin 183 egua hinnat ovat noin eikä ihan eurolleen , kannatta soitella eri yhtiöihin.
      Jos löydät halvemman niin laittele näkymään tänne, voisi kiinnostaa toisiakin.

      • L7e

        Tuntuu tällä hetkellä olevan lähivakuutuksessa halvin hinta, 173€.


    • Kilpailuttaa

      If 355 ja keskittämisalennus yht. 301 €

      • kai543

        Mulla IF,vakuutus linhai 300 liikenne malli.54€ vuosi


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      74
      5338
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      17
      2396
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1917
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      45
      1625
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1571
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1368
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1287
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      7
      1248
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1219
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1183
    Aihe