mönkijän vakuutus

Dinli

Heps. Tuli hommattua tommonen Dinlin 450 tieliikennemönkijän niin ajattelin kysästä että missä vakuutusyhtiössä ois halvimmat vakuutukset? ja paljonko ne on ollu teillä?

8

3650

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Dinli

Kai nyt jollaki muullakin on tieliikennemönkijä??

• huihai500

saat selville kun kysyt.ne kun riippuu siitä kuka kysyy ja mistä.mulla on pohjolassa ja hintaa on liikennevakuutuksessa 130 euroo.

• ...
        huihai500 kirjoitti:

saat selville kun kysyt.ne kun riippuu siitä kuka kysyy ja mistä.mulla on pohjolassa ja hintaa on liikennevakuutuksessa 130 euroo.

on varmaan maastolikkenne kömpijä tai traktori mallinen !!! Tieliikenne mönkijät(L7e) katso moottoripyörä vakuutuksesta
        ps. maastomalli vakuutus nousi 128€:sta 140€:n

• huihai500
        ... kirjoitti:

on varmaan maastolikkenne kömpijä tai traktori mallinen !!! Tieliikenne mönkijät(L7e) katso moottoripyörä vakuutuksesta
        ps. maastomalli vakuutus nousi 128€:sta 140€:n

on ihan tieliikenne mallia toi mun linhai.mutta kuten jo aikaisemmin kirjoitin niin,hinta riippuu siitä kuka kysyy ja mistä.minulle ei tullut mieleenkään kysyä muualta kun pohjolasta koska tiesin että sieltä saan halvimmalla vakuutukset,muija kun sattuu olemaan siellä töissä.
        se on toi vakuutusala vähän samanlaista kun pankkitoiminta,henkilökunta edut on kohtuu hyvät.tosin vakuutusyhtiön henkilökunta ei saa korotonta lainaa niin kun pankin porukka.

• Vakuutukset

Kyselin viime syksynaä muutamista yhtiöistä ja If oli jotai 380 , pohjolassa 250 ja lähivakuutuksessa missä nyt on vakuutettu noin 183 egua hinnat ovat noin eikä ihan eurolleen , kannatta soitella eri yhtiöihin.
      Jos löydät halvemman niin laittele näkymään tänne, voisi kiinnostaa toisiakin.

• L7e

Tuntuu tällä hetkellä olevan lähivakuutuksessa halvin hinta, 173€.

• Kilpailuttaa

If 355 ja keskittämisalennus yht. 301 €

• kai543

Mulla IF,vakuutus linhai 300 liikenne malli.54€ vuosi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työsuhdepyörän veroetu poistuu

Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan
      Pyöräily
      53
      3278
    2. Ruumis kanavassa

Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan
      Suomussalmi
      28
      2939
    3. Pieni nainen, paras nainen

Näin se nyt vaan on. Mieheltä
      Ikävä
      121
      2346
    4. Onko tässä paljon lääkettä..

Keski-ikäselle 43v Ketipinor 100mg Brintellix 10mg Venlafaxin 75mg Xanor 1mg Propral 40mg Xatral CR 10mg Esomepratsol 4
      Ikävä
      228
      1442
    5. Tapani Kiminkine n on ammuttu Helsingissä

Kertoo poliisilähteet...
      Maailman menoa
      11
      1366
    6. Ei mitään menetettävää

Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo
      Ikävä
      163
      1336
    7. Oi! Jorma Uotinen ja Helena Lindgren paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaudella"

Professori, tanssija, koreografi, Tanssii Tähtien Kanssa -tuomari Jorma Uotinen ja Suomen meikkitaiteen pioneeri, laulaj
      Suomalaiset julkkikset
      13
      1088
    8. Mitä sä ajattelet

Musta tällä hetkellä? Onko vihaa, rakkautta vai halu vältellä jotta unohtaa
      Ikävä
      74
      989
    9. Pakko tulla tänne

jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää
      Ikävä
      39
      922
    10. Riittäisi juoruakkoille puhumista tässä kylässä

On mennyt mahottomaksi touhut. Taksi renki kuskaa akkaansa töihin lienekkö mitään lupaa yrittäjältä tähän touhuun. Kylän
      Hyrynsalmi
      13
      802
    Aihe