Levänuoliaisesta

Outo myyjä

Elikkäs meillä ehti olla levänuoliainen vain muutaman päivän kun se kuoli, kun menimme liikkeeseen takaisin liikkeestä sanotiin että levänuoliaiset tekee niin että ne esittää usein kuollutta..
Kysymys kuulukin että voiko mukamas levänuoliainen esittää kuolutta niin ettei se reagoi mihinkään ja silmät on lasittuneet ja koko kala on muuttanut väriä, eikä liiku vaikka sitä koskettaisi tai ottaisi haaviin?
Kävimme liikkeessä meidän altaan mitat ja asukit läpi ja vein vesi näytteenkin eikä siinä ollut mitään poikkeavaa, liikkeessä olivat sitä mieltä että kaikki on altaassa hyvin ja kala sinne sopii..
Mietimme vain myyjän vastausta kun kävimme juttelemassa miksi kala heti kuoli, miksi myyjä vastasi näin ja onko myyjällä tarpeeksi tietoa myymistään lajeista vai vaihdammeko liikettä..

1

350

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hoitsukki

      Kuolleelta tuo levännuoliainen kuulostaa, et tainnut karanteenata sitä ? Se on voinut olla stressaantunut jonka johdosta kuoli, esim. juuri tullut liikkeeseen ja sitten vielä heti uuteen kotiin, parhaat liikkeet karanteenaavat ensin kalansa ja vasta kuukauden päästä myyvät niitä. Itse ehkä vaihtaisin liikettä jos ette saaneet rahoja pois tai uutta kalaa. Mutta myyjillä ei välttämättä ole tietoa kalojen vaatimuksista ja sitten taas jos onkin, niin tietyt ihmiset ostavat muualta jos ei myydäkään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      629
      4564
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      49
      3570
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      103
      3461
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      3011
    5. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      13
      2429
    6. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2364
    7. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2271
    8. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      2120
    9. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      2045
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      48
      2013
    Aihe