Cagiva Mito 125

Ostaja

Terve. Olen ostamassa kyseisen mallin ensimmäiseksi pyöräkseni. Onko kenelläkään kokemuksia pyörällä ajosta? Kaikki mielipiteet ovat tervetulleita.

49

30876

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mitoilija

      Kuus- ja puolitonnii uutena ja käytettynä erittäin harvinainen. Vaikea saada täysitehoiseksi. Huonot matkustajan paikat!

      • Ostaja

        Niin ei se raha ongelma ole. Mutta löytyykö sitä jostain varastosta jos ostamaan meinaa lähteä? Ja jos ei löydy niin kauas sitä joutuu odottamaan?


      • Fredu

        eli mitoa ei todellakaan oo vaikeeta virittää, hukkaputki pois niin jopas lähtee äkäsemmin.

        ja kaveri osti äske miton, mut sanoo kokoajan et oli vitun huono ostos ku kokoajan selkä paskana, niin tiukka kyykkyasento tos...


      • Stadin anonyymi
        Ostaja kirjoitti:

        Niin ei se raha ongelma ole. Mutta löytyykö sitä jostain varastosta jos ostamaan meinaa lähteä? Ja jos ei löydy niin kauas sitä joutuu odottamaan?

        löytyy ihan helposti ainakin tämän vuoden mallia 2010 malleja saattaa olla muutama jäljellä ellei myyty tahi palautettu tehtaalle


      • bötti

        no ei kyllä ole vaikea saada täystehoiseks. putki kurittomaks ja vaihdat suuttimet. hintaa ei tule juuri paskaakaan


      • 20120120102

        se on kyllä uutena 5800.... -_- siis vuonna 2012 :D


    • Mito

      Mulla on kyseinen pyörä. vanha vm.91. mutta ajettavuss on helvetin hyvä. ja huono matkustajan paikka on siitä hyvä ettei kukaan halua tulla kyytiin. saa ajaa yksin mikä on paljon mukavempaa.
      Ja kun otat kuristukset pois ja laitat ehkä lisä tehoakin. niin pyörä on paras kevari mutkaisille teille. ilo kanttailla=) suosittelen ostoa. kysele maahan tuojalta numerosta 0198317100 jos uuden haluat.

      • Mitoilija

        Ei se ajoasento nyt mulle ainakaan ole mitään ongelmaa tuottanut, (2v ajanut) vm 00 olevalla mitolla. Matkusajan paikka on kyllä p*rsiistä.


      • SexBack

        ooteko ottanu mitosta kaasuttimesta holkkia pois joe ette niin vauhti nousee johonki 17-185km/h itselläni ottaa 180km/h


      • SexBack
        Mitoilija kirjoitti:

        Ei se ajoasento nyt mulle ainakaan ole mitään ongelmaa tuottanut, (2v ajanut) vm 00 olevalla mitolla. Matkusajan paikka on kyllä p*rsiistä.

        kannattaa hommata säädettävät etu pää ja taka pää niin saa mieluisan asennon!


      • Janne
        SexBack kirjoitti:

        ooteko ottanu mitosta kaasuttimesta holkkia pois joe ette niin vauhti nousee johonki 17-185km/h itselläni ottaa 180km/h

        joo ja kuinkas paljon noi Italiaisten piikkien mittarit alkaa valehtelee siinä yli 130 km/h vauhdin jälkee.... mietippä sitä???


      • Babadou
        SexBack kirjoitti:

        ooteko ottanu mitosta kaasuttimesta holkkia pois joe ette niin vauhti nousee johonki 17-185km/h itselläni ottaa 180km/h

        Siis Miton kaasarissa sijaitsee holkki, tälläisestä en ole kuullutkaan/tiennytkään. Missä siellä kyseinen holkki sijaitsee??


      • Bomber3
        Babadou kirjoitti:

        Siis Miton kaasarissa sijaitsee holkki, tälläisestä en ole kuullutkaan/tiennytkään. Missä siellä kyseinen holkki sijaitsee??

        minäkin haluaisin tietää missä siellä holkki muka on?


      • stadin anonyymi
        Mitoilija kirjoitti:

        Ei se ajoasento nyt mulle ainakaan ole mitään ongelmaa tuottanut, (2v ajanut) vm 00 olevalla mitolla. Matkusajan paikka on kyllä p*rsiistä.

        miton matkustajan penkki onkin suunniteltu italialaisille naisille ja pikkulapsille. jos jommankumman sattuu omaamaan niin ei muuta kun kyytiin vaan


      • MitoMen
        SexBack kirjoitti:

        ooteko ottanu mitosta kaasuttimesta holkkia pois joe ette niin vauhti nousee johonki 17-185km/h itselläni ottaa 180km/h

        Missä päin tämä holkki sijaitsee kaasuttimessa ?


      • joku vaan
        Janne kirjoitti:

        joo ja kuinkas paljon noi Italiaisten piikkien mittarit alkaa valehtelee siinä yli 130 km/h vauhdin jälkee.... mietippä sitä???

        ei kuule valehtele sattumoisin cagiva mito on yksi nopeimmista kyykky kevareista :) ja huippuja on 125 cc koneella mahdollista kerätä noin 180-200 km/h väleistä ja koneen mallista riippuen


    • Habalokuko

      Joo elikkäs Cagivan Mito se on mullakin piikkinä alla ja ostoon oon its todella tyytyväinen! Kun porukat valittelevat että selkä tulee kipiäksi, niin ei ainakaa mun kohdalla. Onhan sekin vähän pituus kymysys ja että onko sulla jo entiseltään selkäranka vino;).. Mutta jos sun ihastus on Cagivan Mito niin tottahan toki se kannattaa alle hommata.. Jos cash pistää tiukille niin nettimotosta löytyy kaytettyjä, hyväkuntoisia ja halpoja Mitoja

      • 86ef

        Moi! mikä paikka Suomessa myy uusia gagiva mitoi?


      • asasdas
        86ef kirjoitti:

        Moi! mikä paikka Suomessa myy uusia gagiva mitoi?

        mp-racing ainakin =)


      • Mito-kuski
        asasdas kirjoitti:

        mp-racing ainakin =)

        Mitoja myy myös Cagivan jälleenmyyjät ympäri Suomea. Itselläni ei ole yksikään kaveri valittanut miton kyydistä.


      • 96vm-mito
        Mito-kuski kirjoitti:

        Mitoja myy myös Cagivan jälleenmyyjät ympäri Suomea. Itselläni ei ole yksikään kaveri valittanut miton kyydistä.

        gpsään olen moottori tiellä vetäny vakio väleillä teho putki 174km/h et khylä mito kulkee täys tehosen melkeen vakiona hyvin!


      • cagiva fani
        96vm-mito kirjoitti:

        gpsään olen moottori tiellä vetäny vakio väleillä teho putki 174km/h et khylä mito kulkee täys tehosen melkeen vakiona hyvin!

        keuliiko tommosella ylipäätänsä ku oon ite ostamas semmosta ni kiinnostas tietää että keuliiko? :D


      • keulii
        cagiva fani kirjoitti:

        keuliiko tommosella ylipäätänsä ku oon ite ostamas semmosta ni kiinnostas tietää että keuliiko? :D

        kyllähän ykkösel ja kakkosel keula nousee kaasusta pienellä nykäisyllä


      • CAGIVA FANI
        keulii kirjoitti:

        kyllähän ykkösel ja kakkosel keula nousee kaasusta pienellä nykäisyllä

        SIT OSTAN SEMMOSEN


      • Samppa S
        CAGIVA FANI kirjoitti:

        SIT OSTAN SEMMOSEN

        Paskan vitut keuli kaasusta! Itsellä on -05 evo2 jossa on tehoputki,35mm mikuni, wisecon mäntää jne eikä keuli kaasulla ilman että riuhtoo hullun ravoilla :) kytkimellä saa kyllä ilmaan jotenkuten...


      • Stadin anonyymi
        Samppa S kirjoitti:

        Paskan vitut keuli kaasusta! Itsellä on -05 evo2 jossa on tehoputki,35mm mikuni, wisecon mäntää jne eikä keuli kaasulla ilman että riuhtoo hullun ravoilla :) kytkimellä saa kyllä ilmaan jotenkuten...

        ei tuokaan totta ole, sillä cagiva vakiona nostaa kytkinpommilla keulan pystyyn mutta riuhtaisemalla jos haluat keulan ylös niin aikamoinen vartsinikkari saa olla,mutta yhdestä asiasta olemme varmaan kaikki samaa mieltä cagiva tai ei mitään . Nyt puhuin siis mito 2010 jossa enemmän kuristuksia kun tuossa evo2 mallissa. ;)


    • mitokki

      itellä on -04 mito. ei oo luotettava kone jos ei viitsi huoltaa sitä mutta huollettuna loistava peli. oon 186 pitkä eikä oo selkä ikinä kipeä, se on lihasten kunnosta kiinni!

    • =)))

      mistä näihin saa ostettua varaosia mulla on -05 mito ja pitäs saaha uus takarenkaan kumi ku tulee kankaat läpi jo (:

      • Stadin anonyymi

        storm motor helsingissä myy cagiva renkaita 106-205e riippuen rengastyypistä


    • Zniggejjjjj

      Tilaa kumi suoraan maahantuojalta, tulee varmasti kovettunut ja huippulaatuinen kumi. Turvallisuuden kannalta aina alkuperäinen kumi.

    • stadin anonyymi

      Itelläni on 2010 mito ja kyllä on tykki peli ihan vakionakin, kierrokset yltää sinne 12000 rpm ja kiihtyy aika mukavasti, max nopeudeksi saanut sen 130kmh kyydittävän kanssa, tosin kyydissä oleminen vaikuttaa lähinnä kiihtymiseen eikä nopeuteen joten yksin ajaessa voi odottaa melko samanlaisia nopeuksia. Kyydittävän penkki tosin ei tunnu hyvältä ainakaan pitkän matkan jälkeen. kyykkyasento ei mielestäni ole erityisen rasittava, joten suosittelen kyllä vahvasti.


      ;)

    • Cagiva_mito

      Tarvitseeko mitossa kuristuksen poistoon muuta kuin hukkaputken pois ottaminen, ja mikä on männän vaihtoväli kilometreissä? Paljon kulkee kurittomana?

    • 06mito

      Oma 2006vuosimallin mito joka kulkee tyhjällä putkella kaasarin tt hilppeillä 160-165mittariin eli noin 155oikeaa nopeutta, ajoasento on loistava vaikka alkuun ranteet puutu

    • 525

      Itellä kans toi Mito sp525. Kyllä sillä vakionakin saa jonkinverran tuntumaa, mut vasta täystehosena pääsee oikeuksiinsa. Voi tykittää motaria ja mutkapätkiäkin antaumuksella. =) Ajoasento vähän "kyykympi" kun nelitahtikevareissa, mut siihen tottuu tosi nopeesti, eikä häiritse enää ees matka-ajossa. Kulutus TT:nä 5-6L satasella. Suosittelen.

    • jeppemo

      ittellä on raptor , ihan sen takia että ajoasento on suorempi kuin mitossa , ja vähemmän muovia , tekniikka aivan sama kuin mitossa. talven aikana koko pyörä atomeiksi ja streetfighteria rakentamaan. kiihtyy perkeleen hyvin :) vie räsät tsekatkaa video http://www.youtube.com/watch?v=mMu6RHitGWE

      • jeppemo

        ja raptor keulii , laitan pätkää youtubeen jossain vaiheessa , mitolla ei oo koitettu..


    • MitoFani

      mul itellä on vm 1993 ja kulkee ny sen 130 mut otan kurin poies nii 160 viritän ja kulkee 230km/h

    • MitoFani

      Mistä sais muuten hyviä varaosia vm93 Cagiva Mitoon? Nettimotossa on TOSI halvalla hyviä Cagiva Mitoja kannattaa ostaa!!

    • ei kulle

      mikä on vikana kun mito ei kule kun ehkä 130 ja hukkaputki tukittu ja niin?

    • moimoimoi1234456

      oon 152cm pitkä, niin yletynkö ajamaan mitolla ja ylettyykö jalat maahan? ainaki mulle suositeltiin sitä että se on matala.

      • 152 senttimetrisenä se on aikamoista puolelta toiselle hyppimistä. Ja joutuisit vielä työnteleen Yli 130 kiloa painavaa Kyykkyä. Pienikin tasapainon horjahdus tapauksessasi ja se on etuvilkkua uusiks. Omistan sp525:sen ja olen about 170 cm tai vajaa ja pyörän liikutteleminen onnistuu hyvin/kohtalaisesti. Päättele tuosta, mutta älä romuta unelmia.


    • pieni mies

      mulla on 05 vm mito ja oon joku 160cm pitkä ja ihan hyvin pystyy pyörää liikutteleen ja ajamaan.

    • ex cbr mies. ny mito

      joo vaihdoin cebarin tollaseen mitoon vm 03 koneremppa tehty 4 tonnii sitten että pitäs olla kunnossa. oon ollut ihan tyytyväinen sillä pyörä toimii hyvin ja oon ajanu parhaillaan 600km päivässä silä. sitä oon vaan ihmetelly että rekatkin kulkee mitos mittarissa 100kmh :O otin sitten puhelimen pyörään kiinni ja katoin gepsiin paljonko menee: 40=37 70=63 90=77 100=85 120=103 140=117 165=127 ja se oli max nopeus. (vasen on mittariin ja oikea gepsiin) että voi vittu kun vituttaa toi mittari tossa vehkeessä... cebari meni 140=125 eli melkein sama. :D toki tossa mitossa löytyy potkua enempi, menee rajottimelle helposti ja välit on 11-42 eli aika lyhyet. ostin 14-39 ja täytyy katsoa jos menis mittariin 200... pyörä kulkee silloin varmaa hikisee 150 :DDDDDDDDD eipä toi mito niin tehokas ole mitä luullaan. korkeintaan mittari on :D viritys: ARROW, 35mm kaasari, sguish säädetty kohdalleen ja muutenkin kaikki säädetty liikkeessä. kulutus 5l 100km täytyy varmaa vaihtaa toi takasi johki 4t kevariin ku ei liiku sen enempää. huomaa tossa toki sen että ohitukset on helppoja ja kiihtyy mukavasti. kelpo peli jos mittari olisi parempi

      • Ihantyytyväine69

        Joo tolla miton mittarilla ei tee paskaakaan, pitää opetella mitä mikäkin nopeus tarkottaa oikeeta nopeutta :)

        Omassa mitossa poistettu vakioputken kurit, yllättävän helppo ja halpa virittää. Välit 13/41. Paljon mukavampi ajella ja muistakaa, ei sillä 140 km/h gepsiin huippunopeudella oikeasti mitään tee, kannattaa panostaa kiihtyvyyteen. Se se on mikä palleissa kutkuttaa


    • kyselemässä

      ostin tuossa hetki sitten vm98 cagiva miton. millä tavoilla siihen saisi lisää tehoa pienellä budjetilla?

    • gagiiva

      Teit virheen gagiva on paska ja leipuri saat korjata sitä kokokesän äläkä vaa viritä
      muute se leipooo heti koeajolla...

      vittu mikä paska!!!!!!

    • sp525

      Missä kurit sp525? Tuleeko tehoja pelkällä änkän vaihdolla?

    • cagivamito125

      Cagivaan arrowi kiinni ni kyllä kulkee

    • Anonyymi

      Hyvä heittää paskarinkii.....
      Kaki vaa, kyykkypyörä😄

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      52
      5046
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3317
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1452
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1295
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      990
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      898
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      806
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      738
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe