Heippa. Kyselisin tälläisestä asiasta.
Olisin kiinnostunut tietää, että millainen laite on kyseessä ja mihinkä tämä/ tälläinen sopisi.
Laite on myynnissä prismassa ja omasta miellestäni ja pohdittuani ja pähkäiltyäni päädyin yksiputkiseen kiikariin voinko olla oikeassa.
Laitteen nimi on. Vanguardn VSF-55 12-50x50mm
Tietoja hyllyn alareunaan oli laitettu seuraavasti:
- 12 - 50x -suurennus
- etulinssi 50mm
- Bak-4-linssit
- vastavalosuoja
- 9m lähitarkennus
- lens coating fully coated
- wiew angle 29°- 1°
Olisin kiitollinen jos kertoisitte millaiseen käyttöön tuollainen "laite" kävisi. Satunnaisiin eläinten tarkkailuun tai muuhun sellaiseen? Mukana tuossa tulee jalusta. Ai niin laitteen hinta houkuttelee, se kun on noin 50 euron luokkaa nyt ja normaali hinta 149.
T: Neuvoista kiitollinen
vanguard VSF-55
Mikä vekotin?
1
751
Vastaukset
- ???????????????????
Tyhmä kysymys, mutta mitä hemmetin väliä sillä on miten halpa se on, jos ei tiedä edes mikä se on?????
Ei kai ole mitään järkeä ostaa hiekkaa saharaan vain sen takia että sai 90%alennuksen. Vai mitä mä tässä en tajuu?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683159
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753057Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.682922On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662601Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442112- 601667
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181649Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251637- 351625
- 591566