Tämä,että ajatteletko sitä,mitä muut sinusta ajattelevat?
Aina voi kuvitella itsestään,että ei monikaan ajattele juuri minusta negatiivisesti.Sitten kun tuleekin ilmi,että juuri se ihminen josta itse pidät,niin ei ajattelekkaan sinusta pelkkää hyvää.Se saattaa tuntua ihan karmeelta...
Onko sinut tiputettu jalustimelta?Ottiko kipeetä? :))
Tulipas mieleen...
69
656
Vastaukset
No en, viimeksi joskus teiniangstiaikoina varmaan. Kyllä monet sanovat minulle suoraan mitä minusta ajattelevat ihan miettimättäkin. Johtopäätöksiä tehdessä voi sitten katsoa kuka sanoo, se on aika luotettava avain palautteen lajitteluun.
Jumalauta! Kaikkea tekemistä ohjasi ajatus mitä kuvittelemme naapureiden ajattelevan.
Koko saatanan elämä oli ulkokultaista näyttelemistä.
Kun pääsin siitä ympäristöstä pois heti vapaaehtoisen intin jälkeen käänsin kupit nurin.
Ei se aina järkevää ollut eikä sosiaalisuudesta ropissut pisteitä mutta helpotti.
Työelämässä olin 12-vuotta esikuntafunktioiden esimiehenä.
Kyllästyin täydellisesti siihen viitoitus, kartoitus, suostuttelu, mielistely, perustelu ym. -teluhenkeen.
Myöhemminkin oli pakko jossain määrin työsä ja myös sosiaalisissa suhteissa ajatella ympäristöä mutta tunnustaudun olleeni siellä epäsosiaalisella puolella.
Vetäydyttyäni työelämästä karisi viimeinenkin silaus.
En pinnistä ihmisten vuoksi. Jos joku närkästyy niin sehän on vain hänen päänsärkynsä.
Jos joku moittii minua niin sama juttu.
Ystäviksi osoittautuneet ovat ystäviä.
Muita siedän vaihtelevasti, joitakin en olenkaan.
Elämä on ollut helppoa kun emme ole välittäneet trendeistä, brändyistä, muodista tai muiden elämästä.
Soveliaisuuden puitteissa on täytynyt tehdä kompromisseja.
Minua hämmästyttää miten helppoa tälle kansalle on myydä vaikka mitä tuolla toisille todistamisperusteella!
Materialla hyväksymisen hakemista tai kuvitellun kateuden herättämistä!
Huh, huh!
Oli tähdätty aloittajalle. Sorry!laiska-lasse kirjoitti:
Jumalauta! Kaikkea tekemistä ohjasi ajatus mitä kuvittelemme naapureiden ajattelevan.
Kun pääsin siitä ympäristöstä pois heti vapaaehtoisen intin jälkeen käänsin kupit nurin.
Ei se aina järkevää ollut eikä sosiaalisuudesta ropissut pisteitä mutta helpotti.
Kyllästyin täydellisesti siihen viitoitus, kartoitus, suostuttelu, mielistely, perustelu ym. -teluhenkeen.
Myöhemminkin oli pakko jossain määrin työsä ja myös sosiaalisissa suhteissa ajatella ympäristöä mutta tunnustaudun olleeni siellä epäsosiaalisella puolella.
En pinnistä ihmisten vuoksi. Jos joku närkästyy niin sehän on vain hänen päänsärkynsä.
Elämä on ollut helppoa kun emme ole välittäneet trendeistä, brändyistä, muodista tai muiden elämästä.
Minua hämmästyttää miten helppoa tälle kansalle on myydä vaikka mitä tuolla toisille todistamisperusteella!
Huh, huh!
Oli tähdätty aloittajalle. Sorry!No ei se mitään, luin nyt kuitenkin.
se onkin,jos sanoo suoraan mitä ajattelee.Lähimmän ystävän negatiivinen palaute ei tunnu pahalta,jos hän ilmaisee sen tarkoittamatta loukata...
Kai sitä vanhemmiten nahka paksunee..riippuu tietysti aina asiasta..laiska-lasse kirjoitti:
Huh, huh!
Oli tähdätty aloittajalle. Sorry!se ennen aikoinaan tarkempaa sitten se,että mitä naapurit ajattelee?Ainakin täällä meidän nurkilla en ole enää havainnut sellaista,että yritettäisiin esittää jotain..:)
Muistan omasta lapsuudestani pienessä kylässä,että juoruja pukkas tulemaan ja helposti joutui silmätikuksi.
Olen itse nyt ottanut myös sen asenteen,että minun tuttuni ja "ystäväni" saavat ajatella mitä lystäävät.Eihän minun ole pakko olla kenenkään kanssa tekemisissä jos ei kelpaa...
- HTZA
jo tarhassa kolhittiin, teininä kahta kauheammin.
Sen jälkeen en ole huomannut tai ei ainakaan ole sattunut.
:)
H. näitä palstoja kahlannut, niin kyllä siinä turhat luulot ovat karisseet. Täällä elämän raadollisuus kyllä paljastuu. Ihmiset tekevät "mutkat suoriksi" johtopäätöksiä ja ilmoittavat häpeilemättä, millainen olet. Ei järjen häivää, kun aletaan psykologisoida tuntematta ihmistä.
Aikoinaan sain itsekkin vaikka millaista palautetta.Aluksi se loukkasi kovasti,mutta sitten sitä osasi kovettaa itsensä..
Joskus oikein hirvittää se,miten kovasti tuntemattomat ihmiset saattavat hyökätä kovin sanoin kimppuun,vaikka eivät oikeasti tunne koko ihmistä.mii-su kirjoitti:
Aikoinaan sain itsekkin vaikka millaista palautetta.Aluksi se loukkasi kovasti,mutta sitten sitä osasi kovettaa itsensä..
Joskus oikein hirvittää se,miten kovasti tuntemattomat ihmiset saattavat hyökätä kovin sanoin kimppuun,vaikka eivät oikeasti tunne koko ihmistä.me kuitenkin valitsemme sen, millä foorumilla me esiinnymme. Siksi en valita, vaikka vihamiehiä olenkin täältä imuroinut useita.
- Ei pahalla
Teotwawki kirjoitti:
me kuitenkin valitsemme sen, millä foorumilla me esiinnymme. Siksi en valita, vaikka vihamiehiä olenkin täältä imuroinut useita.
kuka sinuakin voi vihata, olet hyvä persoona täällä ja hyvä kun kirjoitat. En ole aina samaa mieltä kanssasi mutta pitäisikö ollakkaan? Eihän keskustelua muuten synny jos aina myötäillään. Ja me olemme erilaisia ihmisiä kaikki tyynni. Sehän on selvä.
Teotwawki kirjoitti:
me kuitenkin valitsemme sen, millä foorumilla me esiinnymme. Siksi en valita, vaikka vihamiehiä olenkin täältä imuroinut useita.
vapaaehtoistahan tämä on...:) Toivon kuitenkin sydämmestäni,ettei kenenkään koskaan tarvi lähteä esim.täältä siksi,että muut hittuilevat...
Sä olet kuiteski mukava heppu mun mielestä ja monien muidenkin,joten täällähän sä pysyt..Eiks nii? .;))Ei pahalla kirjoitti:
kuka sinuakin voi vihata, olet hyvä persoona täällä ja hyvä kun kirjoitat. En ole aina samaa mieltä kanssasi mutta pitäisikö ollakkaan? Eihän keskustelua muuten synny jos aina myötäillään. Ja me olemme erilaisia ihmisiä kaikki tyynni. Sehän on selvä.
kaikki eivät pidä kaikista, mutta annetaan kaikkien olla. En minäkään kaikkiin ketjuihin osallistu.
mii-su kirjoitti:
vapaaehtoistahan tämä on...:) Toivon kuitenkin sydämmestäni,ettei kenenkään koskaan tarvi lähteä esim.täältä siksi,että muut hittuilevat...
Sä olet kuiteski mukava heppu mun mielestä ja monien muidenkin,joten täällähän sä pysyt..Eiks nii? .;))bannin olen tänään tai eilen saanut. Eli en pääse erääseen galleriaan. Ei se ole ensimmäinen kerta. Kaikki eivät huomaa sitä, että tätä ei kannata kauhean vakavasti ottaa. Elämää on myös palstan ulkopuolella, emmekä oikeasti tunne toisiamme kuin hivenen. Totta on myös, että täältä olen saanut liveystäviä ja vähän enemmänkin, mutta siitä en halua sanoa enempää.
- alikehittynyt
kertoo vain järjettömistä ihmisistä itsestään, pinnallisuudesta ja valtavista patoumista joita ruudun takaa suolletaan. Työelämässäkin näkee näitä pahoinvoivia ja paljon, vieläkin etsitään niitä rajoja ja sitä omaa paikkaa jonka ilmeisesti oletetaan olevan niin heikko että sen vahvistamiseksi on jatkuvasti yritettävä heikentää muita.
- viivatiina
olemaan ajattelematta vaikka tasaisin väliajoin olen koko kylän veemäisin ja ahnein ihminen :(((
on pahoittaa mieltään muiden loukkauksista...Täytyy vain yrittää muistaa,että se pahin vika on siellä toisessa päässä...
Voi..voi...kyllä sitä saisi olla aina murheen murtama,jos ottaisi joka asian vastaan.Täytyy vain yrittää suodattaa ne ulos...
- memyself&I
"Ajatteletko sitä,mitä muut sinusta ajattelevat?"
EVK :)) että tarkoitit live-elämää.
Teoko tuossa viittasi ainoastaan palstaan, en odota täällä kenenkään pitävän musta, yksi monien joukossa, ei juuri herätä huomioo, ei kärkeviä mielipiteitä..
Oikeassa elämässä(kin) päästän tosi harvoja ihmisiä kovin lähelle, heidän kans ei voi "pudota jalustimelta" :)
Asiat puhutaan halki..
Muuten, jos joku puolituttu loukkaa, se ei satu niin paljo, kun on tietty etäisyys.kyllä herätät huomion,mutta sillai positiivisesti..:))
Sinulla on terve asenne muihin.Minäkin tuolla jo kirjoitin,että pysyy kaukana sellaisista,joille ei kelpaa,niin sillä se suttaantuu..:))mii-su kirjoitti:
kyllä herätät huomion,mutta sillai positiivisesti..:))
Sinulla on terve asenne muihin.Minäkin tuolla jo kirjoitin,että pysyy kaukana sellaisista,joille ei kelpaa,niin sillä se suttaantuu..:))sanot! Ei mielistelyä, mutta positiivinen, hyvän mielen tuoja oot sinä :)
Ja totta, on mulla ainakin yritystä siihen suuntaan, että ei tupata, jos ei tykätä.. ;)
ajatelkoot mitä haluavat, minä jatkan omaan tyyliini.
Kaikkien ikävien ihmisten kanssa tarvitse seurustellakaan.Iltaa pohojanmaalta!
Onhan sillä ny väliä palijonkin mitä ajatellahan. Naapurien kans pitää elää aina ihimiisiksi. Lähellä ku tykätähän ja kaukana pelijätähän niin silloon on asiat hyvin.
Täällä on omat sääntönsä minkä mukahan mennähän päivästä toisehen ja kontrolli pelaa.
Yhtenä esimerkkinä vaikka nua kamarinkarteekit.
Aamulla puolikuuren aikahan pitää olla karteekit pois klasien ereestä, muutoon saa pitkähänmakaajan nimen. Vaikka sitten jatkaasi uniaan ku käy välillä nykääsemäs verhot syrijähän. Ja sen viis vuotta menöö ennen ku hyväksytähän joukkohon.
Hyvää illan jatkoa kaikille.
terv. seppäseppäpohojanmaalta kirjoitti:
Iltaa pohojanmaalta!
Onhan sillä ny väliä palijonkin mitä ajatellahan. Naapurien kans pitää elää aina ihimiisiksi. Lähellä ku tykätähän ja kaukana pelijätähän niin silloon on asiat hyvin.
Täällä on omat sääntönsä minkä mukahan mennähän päivästä toisehen ja kontrolli pelaa.
Aamulla puolikuuren aikahan pitää olla karteekit pois klasien ereestä, muutoon saa pitkähänmakaajan nimen. Vaikka sitten jatkaasi uniaan ku käy välillä nykääsemäs verhot syrijähän. Ja sen viis vuotta menöö ennen ku hyväksytähän joukkohon.
terv. seppämutta jos kaiken aikaa ajattelee, että mitä ne muut minusta ajattelee, niin metsään menee.
Kyllä ihmisen pitää olla sen verran suora, että on mitä on, eikä kumartele ja pyllistele joka suuntaan.
Kaikille kun et voi olla mieliksi kuitenkaan.seppäpohojanmaalta kirjoitti:
Iltaa pohojanmaalta!
terv. seppäKummaa kulmakuntaa. Kun teen yöllä työtä, nukun päivällä eikä se muille kuulu miten mun verhoni ikkunassa ovat.
Se kyllä että kun täällä ihmiset tulevat ja menevät, on vähän ittessä viittiikö kehen tutustua edes siinä viidessä vuodessa.Just tuota meininkiä olen itselleni opettanut.Olen saanut näinä päivinä karsia useampi ihminen pois lähipiiristäni..
seppäpohojanmaalta kirjoitti:
Iltaa pohojanmaalta!
terv. seppäosaa olla ovela noiden verhojen kanssa...:)) Varmasti pienillä paikkakunnilla saa olla tarkempi tekemisissään...:)
yohuuhkaja kirjoitti:
Kummaa kulmakuntaa. Kun teen yöllä työtä, nukun päivällä eikä se muille kuulu miten mun verhoni ikkunassa ovat.
Se kyllä että kun täällä ihmiset tulevat ja menevät, on vähän ittessä viittiikö kehen tutustua edes siinä viidessä vuodessa.on tulokas erään eläkeläismummon mukaan vielä 52 vuodenkin kuluttua. Lieneekö nurkkakuntaisuuden maailman ennätys? :-D))))))))))) Olen asunut kahdeksan vuotta pakkakunnalla.
seppäpohojanmaalta kirjoitti:
Iltaa pohojanmaalta!
terv. seppämitään että noin se tuppaa menemään jatkossakin vaan on sekin hyvä puoli että on naapureita jotka tulee katsomaan jos ei verhot esim.aukea ja voipi sitä kautta saada apuakin jos vaikka sattuu tulleen sairauskohtaus.
Kunhan se jalustalle vienti tai tiputus ja muukin ei menisi niin vakavaksi että se alkaisi haitata toisen elämää ja onnea siinä.
Moni on avioliitossakin ensin rakkauden huumassa nostanut toisen niin korkealle jalustalle ettei muita yhtä hyviä oo kuin se vaan ja joku vuosi kun on mennyt niin jo alkaa rapistua rakenteet ja voi vain toivoa että sellainen tavallinen taso piisaa ja tuntuu hyvältä sen jälkeen.
Jalustoillakin on monta nimeä, on suurin kipujalusta, suurin taitojalusta jne...
- Putkivalo
No mietin. Pyrin siitä pois kyllä, koska aika rasittavaa se on itselleni. Huomaan sen varsinkin suhteissa, mulla on hirvittävä miellyttämisenhalu ja yritän aina ennakoida mitä toinen mahtais haluta. Se se vasta onkin rasittavaa :))
Ja kyllä mä suren kovastikin jokaista "menetettyä" ihmistä. Eihän tietenkään kaikkien kanssa natsaa, mutta toimeen voi silti yrittää tulla. Tänä kesänä olen joutunut poikkiteloin kahden tuttavan kanssa, ja ai että se sattuu. Mua harmittaa ihan oikeasti sellaiset tilanteet.on rasittavaa,jos alkaa kovin hirveesti miettimään että miellyttääkö..:))
Pitäis varmaan vain ajatella,ettei se suhteen toinen puoli olisi siinä,jos ei kelpaisi...
Mullakin on nyt sama juttu,että poikkiteloin olen muutaman ihmisen kanssa...Sitä on ollut kuitenkin niin kauan,että olen saanut jo tarpeekseni..olkoot...:/
- Adria
Onhan toi joskus käyny mielipuolessa mitähän muut mahtavat ajatella. Elämässäni toki jonkun kerran olen putoillu, mutta aina jaloilleni, enkä kovin korkeelta.
Ajatuksissani sitävastoin harrastan vapaata pudotusta useinkin ja korkeelta, se on aika rentouttavaa, usko pois.jokainen jossain vaiheessa on ajatellut,että mitä muut ajattelee...Nuorempana ehkä enemmän,kun ei ole vielä nähny elämää..
Et ole sitten pyrstölles pompahtanu..;))
Et viittis kertoo,mitä toi pudotus ajatuksissa on? ;)- Adria
mii-su kirjoitti:
jokainen jossain vaiheessa on ajatellut,että mitä muut ajattelee...Nuorempana ehkä enemmän,kun ei ole vielä nähny elämää..
Et ole sitten pyrstölles pompahtanu..;))
Et viittis kertoo,mitä toi pudotus ajatuksissa on? ;)Ajatusten vapaassa pudotuksessa voi nauttia turvallisesti vauhdin hurmasta ilman turvavöitä. Yleensä mä matkustelen ja koluan paikkoja, rakastun ja rikastun, tai ainakin ihastun. Vapaan pudotuksen matkailu on hyvä unilääke kun kesken koskenlaskun saattaa tajuttomuus yllättää.
Olen hyvin vahva persoona, mutta en ole aina ollut varsinkaan nuorenpana, kuitenkin parhaat ystäväni ovat nuoruuden ystäviäni ja tiedän about mitä he minusta ajattelevat. Se, että olen pidetty lähipiirissäni ei välttämättä takaa sitä onnen auvoutta, mitä he todellisuudessa minusta ajattelevat. Tunne, jonka itse koen lienee parenpi mittari arvioidessani mitä muut minusta ajattelevat.
Onneksi en ole se norsu joka miettii töikseen, että mitähän nuo muut minusta ajattelevat.
Tipustus jalustalta jos sen tuntisin tapahtuvan en uskoisi sen tuottavan kipua. ; )on parempikin,ettei tiedä mitä muut ihan oikeasti ajattelevat.Siinä saattaisi mennä montakin ihmistä menojaan.Kerran aikoinani ajattelin,että onneksi ihmisen ajatuksia ei voi kuulla..:)
- Kyllä niin on....
mitä ajatellaan, ja sen olen oppinut että aina ihmiset puhuvat pahaa siitä joka ei ole paikalla. Ennemmin tai myöhemmin. Kukaan ei säästy turha luulla. On vain niiiin harvassa ihmisiä jotka ovat ystäviä.
Jos on käynyt läpi harmaan kiven ja osaa sen jälkeen arvostaa elämää osaa arvostaa ihmisiäkin.
Ihmisiähän me olemme vikoinemme ja puutteinemme. En osoita sormella ketään.ei varmaan kenelläkään ole kovin montaa..
Muistan joskus nuorempana,kun olin keittiöllä töissä,niin siellä sitä supatusta oli aina,kun yksi lähti vessassa käymään..:))- Ihminen surkea
mii-su kirjoitti:
ei varmaan kenelläkään ole kovin montaa..
Muistan joskus nuorempana,kun olin keittiöllä töissä,niin siellä sitä supatusta oli aina,kun yksi lähti vessassa käymään..:))edelleenkin, tosin kaikki eivät supatukseen osallistu, mutta se on ja jää olemaan.
- mitäkä mies
Mitä te minusta ajattelette??:)Totuus päin naamaa,kiitos.
- mitäkä mies
Anceli kirjoitti:
mukiinmenevältä vaikutat ;)))
Eikä siinä ole mitään minkä voisi käsittää väärin.Olen tuuliviirinä katolla,juhuu:)
- mitäkä mies
Anceli kirjoitti:
etenkään ellet ole selvinpäin :)
Aina arkipäivät vähintään ja mietippäs jos saisin vielä viinaa....oi voi...toivottavasti pysyn pois koneelta AINA humalassa,eikun en ole aina humalassa,mutta silloin kun olen,en koske tietsikkaan,en:)tuuleeee:)tulin pois,taidan lähteä suihkuun,moikka:)
mitäkä mies kirjoitti:
Aina arkipäivät vähintään ja mietippäs jos saisin vielä viinaa....oi voi...toivottavasti pysyn pois koneelta AINA humalassa,eikun en ole aina humalassa,mutta silloin kun olen,en koske tietsikkaan,en:)tuuleeee:)tulin pois,taidan lähteä suihkuun,moikka:)
harva muuten uskaltaa selvinpäin katolle kiivetä ;)))
- t.l.
Nuorena sitä ajatteli "mitähän toi musta ajattelee". Nykyään sillä ei ole mitään väliä mitä minusta ajatellaan, sillä niitä ajatuksia on melko vaikea muuttaa itselle mieleisiksi. Joku tykkää joku ei tykkää, näinhän se taitaa olla.
- hulla
Kulta pieni!
Älä koskaan ajattele, mitä muut sinusta ajattelevat!
Olet todella hyvä omana itsenäsi: omine ajatuksinesi, elämäsi historiana, nykyisine ajatuksinesi!
Ei kenelläkään muulla ole minkäänlaista omistusoikeutta elämääsi!
Ole onnellinen itsestäsi! - 6676
On hyvä muistaa, mitä muuan Wayne W. Dyer on sanonut:
"Se mitä toiset ihmiset sinusta ajattelevat, on kokonaan heidän asiansa. Ihmiset uskovat yleensä sen mitä haluavat uskoa - pidit siitä tai et. Jos sinä et kerran voi määrätä, mitä toiset sinusta ajattelevat, niin silloin ei ole järjellistä kiihtyä heidän mielipiteistään, ellet sitten usko, että heidän käsityksensä sinusta on tärkeämpi kuin oma käsityksesi itsestäsi." maalitauluna muille, viihdyn paljon paremmin hieman "taustalla".
Vuosien varrella olen jopa väsynyt selvittelemään joidenkin ajatuksia jotka ovat mielessään luoneet vähäisten tietorippeiden mutta suurten ennakkokäsitystensä varaan ja faktoiksi sitten niitä kutsuvat.
Ja todennut turhiksi lähes kaikki niihin puuttumiset koska me ihmiset näemme oman luonteemme kautta asiat.
Kaikille meidän ikäisille jo tuttua vaan itse en kovin juoruavassa sakissa viihdy vieläkään ja olen siitä jopa ylpeä. Opettelen yhä sietämään vähän enemmän sellaisia kovin tunkeilevia ihmisiä joita en voi kutsua ystävikseni ja siten katson että astuvat alueelle jolla ei heille ole tilausta.se että mitä korkeutta me pidämme jalustana. Toisille jalusta on se että toisella on parempi työ tms..
minulle jalusta on tekojatke, eli se ei ole aito ja ansaittu. Sieltä saakin pudota, "luomu" on sitä mitä ihailen.voi joutua olemaan maalitauluna,vaikka kuinka yrittäisi pysyä sivussa.On se kumma,että ihmiset voivatkin keksiä niitä juttujaan ja juttu kun kulkee,niin se samalla paisuu..
- näin on näreet..
on ihan yks hailee mitä minusta ajatellaan nykyään. Jos ei ihmisillä ole muuta ajateltavaa kuin minun persoonani, niin huonosti on asiat. En ole maailman napa. Muutaman kymmenen vuoden päästä kukaan ei edes muista minua saatikka minun persoonallisuuttani tai tekojani. Että se siitä.
- peukalo keskellä
ajattelen minäkin jos itsestäni puhutaan että täytyy olla vähissä aiheet. Lisäksi olisin kyllä ja aiheesta hämmästynyt ja loukkaantunut jos joku alkaisi kampeamaan minua jalustalle jolle en kuulu enkä ole sinne pyrkinyt, moni jalusta on sieltä tiputtavaan itsensä tekemä ja sitten syyttää sinne kampeamaansa siitä että ei ollutkaan sellainen joksi kampeaja sitä luuli, ei kannattaisi luulla kovin usein ja liian paljoa sillä vain harva ihminen on jalustaa edes ansainnut. Sinne voisi laittaa sairauksien parantamiseen elämänsä uhranneet jne...
Ihana asenne!Noin kun pystyisi kaikki ihmiset ajattelemaan,niin jäisi moni mielipaha kokematta..:)
- tanj a
Kotikasvatuksen kautta piti miettiä todellakin tarkkaan, mitä muut ajattelevat ja se oppi tuli imettyä äidinmaidossa jo. Mutta olen vielä kaiken lisäksi kovaääninen, herkästi suuttuva ja etenkin nuorena aivan hirvittävä tapaus ollut, niin se muiden minusta ajattelu tuli ihan suorana palautteena ilman omaa miettimistäkin.
Eikä tämä meikämannen persoona ole edelleenkään mikään sosiaalisen vehtailun malliesimerkki ja mitä vanhemmaksi käyn sitä vähemmän on mahdollisuuksia tullakaan hyväksytyksi, kun vanhemiseen kuuluu monella noudattaa hirmuisen tarkkaa marssijärjestystä asiassa kuin asiassa. Että otan yhä yhteen ystävien, sukulaisten ja ukon kanssa ja aivan varmasti saan kuulla kunniani niin, että joskus ihan hämmästyy jos joku väittää minua pelkästään mukavaksi tyypiksi.
Mutta ei haittaa. Sitä sietää sen, ettei aina tykätä ja hyväkin ystävä voi yllättää kipakoillaajatuksillaan. Jotenkin se vaan kuuluu elämään, että me kaikki aina ajatellaan toisistamme vaikka mitä ja pakkohan niitä on ääneenkin sanoa, jos on vaikka väärin ajatellut.Kyllä sitä oikeesti pitää saada olla sellainen kuin on...Oma itsensä,vaikka sitten räväkkäkin.Tuli muutes yksi tuttu mieleen,kun kuvailit luonnettasi..:)
- Meriläinen
Päin näköä on tullut mielipiteitä monen monta kertaa.
Miltä jalustalta :))
Itse tekemältänikö, eihän sieltä voi kukaan mua tiputtaa on niin vahva jalusta.
Mutta kyllä jos ite tyykkää jostain ihmisestä ja huomaa ettei saa vastakaikua, niin silloin miettii miksi, missä vika.jalusta oli vähän väärä sana..sorry....Tarkotin vähän sitä,kun on ollut luulossa,että joku ihminen on hyvä ystävä ja sitten osoittautuukin selän takana puhuvaksi petturiksi,niin silloin tuntuu että tipahtaa..:)
- tiiustelen
en ole uskaltanut nousta hevosen selkään, niinpä en olekaan pudonnut.
Omatkin luut toivottavasti kunnossa.
Kukaan ei ole patsastakaan pykännyt, vielä :D lysti mitä kukakin ajattelee minusta, ei hetkauta mihinkään päin:)))
En oo ollu jalustalla, jotenka ei ota kipeetä:)))))mii-su kirjoitti:
on aika varmaa sakkia..:))) Hyvä niin...
sitä enää sellaisia ajatuksia oikeastaan ajattele, sitä vaan aattelee, et olen oma itteni, tykkää joku tai ei..
Silleen ne jyvät akanoista karsiutuu:)))sasus kirjoitti:
sitä enää sellaisia ajatuksia oikeastaan ajattele, sitä vaan aattelee, et olen oma itteni, tykkää joku tai ei..
Silleen ne jyvät akanoista karsiutuu:)))enemmän ikää tulleena on helpompi olla välittämättä muista.Osaa ottaa rennommin ja tiputtaa ne,jotka ei kyytiin sopeudu...:)
- o.tunnus
Ei sellaiseen kannata kuluttaa aikaa ja yleensä ne lähi olijat sanovat mitä ajattelevat eri tapaamisissa.
Mut toki kaikistahan puhutaan hyvällä ja pahalla..aina puhuttu, minäkin, se olisikin jos pitäisi vielä ajatella et mitähän ne muut ajattelee kun minä ajattelen..puhumalla jostakin ja jotain :DSiinäpäs se..me kaikki harrastetaan hyvää ja pahaa puhumista..ainakin joskus..:P
Itsestäni olen kyllä sen huomannut,että tulee puhuttua sitä paskaa just silloin,kun olen kuullut jonkun puhuvan minusta.Sitä siis saa sitä mitä tilaa..:))
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1187498Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista746331- 955214
- 524535
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee494236- 2274111
- 444005
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283908- 573045
- 482566