Kertokaahan tyhmälle miksi kaikissa Alfoissa ei lue perässä mitään? Esin 147 tai koneen koko?
Alfan takaosan merkinnät
8
701
Vastaukset
- jokumuu.
...ne tekstit on otettu pois.
Aika monen mielestä perä on kliinimmän näköinen ilman tekstejä. Omassakin pöytälaatikossa on useammankin Alfan mallimerkinnät.- nainen2010sama
Minulla ei ainakaan ole mitään "jälkiä" että olisi poistettu mitään merkkejä....
- A3SB
nainen2010sama kirjoitti:
Minulla ei ainakaan ole mitään "jälkiä" että olisi poistettu mitään merkkejä....
Ne merkinnät on kiinnitetty liimaamalla sinne perään. Joissakin automerkeissä on mahdollista tilata auto tehtaalta jopa kokonaan ilman näitä merkintöjä. Merkinnät lähtee pois varovasti lämmittämällä.
- sama nainen
A3SB kirjoitti:
Ne merkinnät on kiinnitetty liimaamalla sinne perään. Joissakin automerkeissä on mahdollista tilata auto tehtaalta jopa kokonaan ilman näitä merkintöjä. Merkinnät lähtee pois varovasti lämmittämällä.
Okkei, kiitos tiedoista. :)
- Ostanut niitä
sama nainen kirjoitti:
Okkei, kiitos tiedoista. :)
Ei liimaamalla vaan ovat liimatarroja
- Alf a
Tyylikästä on laittaa pieni vihreä neliapila, sellainen mullakin on.
- Scure
Mä laittaisin varmaan kirveen kuvan teipattuna, jos sais.
- ARQ4
Usein myös maalauksen jälkeen jäänyt pois.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1631433Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on531237Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä241219Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2141120- 1261068
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223994Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk315991- 42939
- 72905
- 73899