jokos noita löytyy ja mistä? vai ovatko kuivia?
kanttarelli
4
1040
Vastaukset
- sieni.
löytyy kaupasta,ravintoloista sekä kuivattuina että tuoreina myös toreilta saattaa löytyä.
- löytyy jo
Jo löytyi Lohjalta parin tunnin reissu ja n. 3litraa
- Kanttishullu
löytyy jo kirjoitti:
Jo löytyi Lohjalta parin tunnin reissu ja n. 3litraa
kyllä löytyy ja paljon, täältä Lohjan naapurikunnasta. Ei muuta kun kori kainaloon ja metsään.
- 39
Kanttishullu kirjoitti:
kyllä löytyy ja paljon, täältä Lohjan naapurikunnasta. Ei muuta kun kori kainaloon ja metsään.
Satakunnassakin on. Kävin juuri normi kanttarellilenkin ja tuli semmonen pari litraa. Nyt uunissa muhii pellillinen sienipiirakkaa.
On aika kätevää, kun täältä netistä löytää hyviä ohjeita. Osa on rasvasia, mutta ne jää sivuun meillä.
Kovin kauas ei siellä varmaan tarvi mennä, kun löytäisi sienimaita. Silmät sitten auki ja kori tms. mukaan.
Löytämisen iloa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818367
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264538- 504108
- 543542
- 513116
- 502870
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262566- 352218
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382033- 292026