Kamalaa, kun olin antibioottikuurilla ja maha meni ihan romuksi.
Olen syönyt montaa eri maitohappobakteeri-valmistetta, mutta ei vaan asetu kohdalleen.
Aamulla taas kirmaisin vessaan ja perse-parka taas räjähti ennenkuin olin mitään ehtinyt edes syödä.
Joku vanha ihminen kerran käski syödä kuori-perunoita ja mustikoita (samaan aikaan), niin asettuu.
Tietääkö joku mihin perustuu tuo väite?
Mustikka ainakin on hyvää mahalle. Sillä olen hiukan saanut rauhotettua mahaani.
Toinen ongelmani on se, että jotkut leivät sekoittavat mahan pahanpäiväisesti.
Nyt taas kävi niin ja tutkin leipäpussista ainesosia.
Siihen leipään oli ilmeisesti lisätty extrana vehnägluteenia (jota kai jää kai tuotannossa yli, kun glut.jauhoja valmistetaan..)
Tavallista hiivaleipää ja muita voin syödä, jos ei ole kamalasti lisätty vieraita aineita.
Vehnäleipä menee ihan hyvin jos siinä on vain jauhot, vesi, hiiva ja suola.
Kun menee E-koodien listaksi, niin taas tapahtuu räjähdys...
Perse räjähti
3
1208
Vastaukset 3
- Mummolainen
Niin, tietääkö kukaan mitkä ainesosat toimivat ja miten noissa em. ruoka-aineissa?
Tiedän tapauksen, jossa eräs mies söi vuoden ajan monia eri maitohappobakteerivalmisteita heliko-kuurin jälkeen ja kärsi kamalista mahavaivoista. Lääkäri kirjoitti aina uudet valmisteet reseptille ja turhaan..
Sitten joku vanha mummo käski syödä yhtenä päivänä ainoastaan kilon kuoriperunoita ja litran mustikoita, eikä siis mitään muuta koko päivänä. Vaiva parani heti.- Ovat
vanhan kansan lääke ripuliin, koska se koventaa ulosteen laatua. Jos siis sinulla on ummetusta niin mustikoita ei kannata juuri syödä. Jos taas ripulointia niin mustikoista on apua.
Oletko ajatellut käydä apteekissa kyselemässä.
Antibiooteilla on sellainen sivuvaikutus mitä ei oikein lue missään. Ne tuhoavat imisen suoliston omaa parempaa bakteerikantaa siinä samalla kuin hoitavat tulehdusbakteereja. Maha menee joillakin ihmisillä sekaisin ja toisilla tulee todella suuret kivut.
Käy apteekissa ja kysele mitä voisi tehdä. Visiblin voisi olla sellainen mikä auttaa, mutta kannattaa varmistaa ennen kuin ostaa.
- Anonyymi
Perse räjähti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa992154Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as411408Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu1381054Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.2311009- 95863
- 82856
- 79751
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,53747Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo215744- 92710
- 50665
On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79638- 35621
- 55517
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.28516Hämmentävä hetki: TTK:sta pudonnut Johanna Puhakka lataa pettyneenä: "Sitä ei voi kieltää"
Johanna Puhakka ja Jurijs Jurza Trosenko tippuivat Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta. Suositussa viihdeohjelmassa nähtiin14480- 35464
Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28462- 40437
- 33433