seonnut, jos suhde on totta, mitä en hevin usko. Vai voiko olla totta?
http://www.mtv3.fi/viihde/uutiset/musiikki.shtml/1166535/-paivaa-katri-helenalla-yhdistettiin--vuotta-nuorempaan-mieheen
Katri-Helena
128
10370
Vastaukset
- Pöyristyttävää!
Sinivalkoinen ääni, Katri-Helena on yhdistetty todella iljettävään juttuun. Minä uskon, ja minä toivon että juttu on täyttä roskaa. En voi edes kuvitella että se olisi totta. Katri-Helena ei voi tuollaista tehdä!
- kuka vaan voi
jos on vanhuuttaan "hurahtanut"...? Jos langennut nuoreen siksi että pysyisi nuorena nuoren miehen ansiosta? Eiköhän asia selviä pian.
- Katrin kutrit vähene
Eihän tämä mitään roskaa ole. Kyseessä on Jonne Aaronin velipoika ja hänen autonsa on nähty useinkin Katrin pihassa. Sopisihan Katri Helena olemaan tälle miehelle vaikka isoäiti, kun ikäeroa on 32 vuotta. Jotain rajaa saisi nyt tämäkin kurtistunut rusina vetää. Katrista on tullut todella ryppyinen ja hennot hiukset on entisestään ohentuneet niin, että sieltä jo kalju pilkistää.
Kaikella täytyy yrittää päästä pinnalle, kun ei omat siivet kanna enää.
Tämä Katrin "sulho" on rockmanageri, joten on tainnut tottua vähän toisenlaiseen menoon kuin keinutuolimeininkiin. - suurennuslasi
Katrin kutrit vähene kirjoitti:
Eihän tämä mitään roskaa ole. Kyseessä on Jonne Aaronin velipoika ja hänen autonsa on nähty useinkin Katrin pihassa. Sopisihan Katri Helena olemaan tälle miehelle vaikka isoäiti, kun ikäeroa on 32 vuotta. Jotain rajaa saisi nyt tämäkin kurtistunut rusina vetää. Katrista on tullut todella ryppyinen ja hennot hiukset on entisestään ohentuneet niin, että sieltä jo kalju pilkistää.
Tämä Katrin "sulho" on rockmanageri, joten on tainnut tottua vähän toisenlaiseen menoon kuin keinutuolimeininkiin.sinunkin kutrit vähenevät joskus ajatteleppas sitä.........
- Muutsikko
Eipä kaikki tiedä Katrin historiaa. Kyllä Katri oli aikamoinen typykkä puhelinlankojen aikaan.
- vai mitä
Kun mietitään esim. menneitä
- syy ja seuraus
Sehän on luonnollista, että mies ja nainen voi rakastua toisiinsa, "rakkaus ei katso ikää..."!
Pitäkää enemmän meteliä siitä, kun samaa sukupuolta olevat muhinoi keskenään! Hehän ovat SAIRAITA, tai sitten me heterot olemme sairaita! Kyllä jämpti on niin... - ..............
Tämä Katrin "sulho" on rockmanageri, joten on tainnut tottua vähän toisenlaiseen menoon kuin keinutuolimeininkiin.Isoäiti?? No ei nyt ihan... Tai harvemmin täällä Suomessa sen ikäisenä... arabimaista en tiedä.
Joku oli hirveän järkyttynyt, ja kuvaili asiaa iljettäväksi. Mitä se sun elämään vaikuttaa jos joku Katri Helena seurustelee vaikka mursun kanssa? Hankkikaa elämä tai jotain. Eikö se sitten ole ihan samalla tavalla ällöttävää, kun kuuskybänen mies seurustelee kakskymppisen naisen kanssa???? Vähän suhteellisuudentajua ihmiset, ja koittakaa nyt ruikuttajat selviytyä tästäkin traumasta... - oikee homma
kuka vaan voi kirjoitti:
jos on vanhuuttaan "hurahtanut"...? Jos langennut nuoreen siksi että pysyisi nuorena nuoren miehen ansiosta? Eiköhän asia selviä pian.
sitten jos Katri haluaa nuorta lihaa, eikös me kaikki haluta, ihmettelen vaan tuota nuorta jätkää miten se tollasen vanhan mummon kans viittii olla. Tai voihan se olla että pedissä on sitten tosi kiihkeetä ja tolleen jos on useamman vuoden ilman joutunut olemaan. Katria en siis ihmettele mutta tuota manageri planttua. Itse en ihan Katri Helenan näköistä puumaa kävis tuuppaamassa vaikka hyvinsäilyneet puumat muuten voisivat mennäkkin.
- olkoon vaan
Mitä iljettävää tossa muka on? : o
Kai ihmiset saa olla keskenään jos ne keskenään viihtyy. Katri-Helena on niin nuorekas ja valoisakin, hieno nainen on, että ihan hyvin nään sen jonkun nuoren kanssa viettämässä aikaa, eikä tarvii olla minkään ukonkörmyn. - Näin on
oikee homma kirjoitti:
sitten jos Katri haluaa nuorta lihaa, eikös me kaikki haluta, ihmettelen vaan tuota nuorta jätkää miten se tollasen vanhan mummon kans viittii olla. Tai voihan se olla että pedissä on sitten tosi kiihkeetä ja tolleen jos on useamman vuoden ilman joutunut olemaan. Katria en siis ihmettele mutta tuota manageri planttua. Itse en ihan Katri Helenan näköistä puumaa kävis tuuppaamassa vaikka hyvinsäilyneet puumat muuten voisivat mennäkkin.
Hyvä vain jos tunteet ovat molemmin puolin... ei se ikä vaan ihminen. Siis ihminen. Sinä "oikee homma" oot perseestä jos luulet että mummoille ei ole tunteita. Kun tulet vanhaksi äijäksi niin toivottavasti kukaan nainen ei ole kanssasi... eikä ota viereesi..... siitä revi iloa elämääsi...olet nintenjo pelien paska-aivo. Tunteet ja elämä kuuluu myös vanheneville ihmisille....
- homma oikee
Näin on kirjoitti:
Hyvä vain jos tunteet ovat molemmin puolin... ei se ikä vaan ihminen. Siis ihminen. Sinä "oikee homma" oot perseestä jos luulet että mummoille ei ole tunteita. Kun tulet vanhaksi äijäksi niin toivottavasti kukaan nainen ei ole kanssasi... eikä ota viereesi..... siitä revi iloa elämääsi...olet nintenjo pelien paska-aivo. Tunteet ja elämä kuuluu myös vanheneville ihmisille....
näin on olet vielä syvemmältä anuksesta, jos luulet että tarkoitin että mummoilla ei ole tunteita. KUTEN sanoin on hyvä Katrille että nuorta poikaa saa, klapi klapi kädet yhteen, mutta en ymmärrä miten joku 30vuotta nuorempi kaveri saa heppinsä ylös 60-70vuotiaan mummon kanssa. Mutta fetissinsä kullakin, eikös näiden poikien vanhemmat olleet vähän hunningolla silloin kun pojat olivat nuoria(tais nuorimmat olla huostaanotettujakin)niin ilmeisesti jotain menetettyä äitihahmoa tässä hakee. Eli uudestaan hyvä hyvä Katri loistavaa kun sait itsellesi nuoren herkun, mutta ihmetys ihmetys aina näille nuorille jotka ottavat itselleen vanhemman MIEHEN TAI NAISEN. Ja sinä NÄIN ON OLET PERSEESTÄ JA VIELÄPÄ TYHMÄ IDIOOTTI JOKA EI YMMÄRRÄ LUKEMAANSA.
- tunteellinen nainen
kaikki jotka tuomitsette suhteet, toisen elämän tekemiset, niin olette vammaisia jostakin. Jokaiselle kuuluu oma elämä. Nainen voi olla nainen vaikka 60 v. Itse olen nuorekas 55v ja päihitän hyvällä kunnolla monet kolmekymppiset. Olen terve, energinen, ja kaikkea viisautta elämän varrelta hankittuna. Ottaa päähän tuollaiset rääpäleet jotka luulevat että suhde ja seurustelu kuuluu vain nuorille ja että vain mukamas mies voi ottaa nuoremman naisen. Kyllä nainen on oikeutettu olemaan nuoren kanssa jos molemmat sitä tahtoo. En niitä esimerkkejä. Katrin ottaisi moni nuori mies... Ne jotka kammoksuu ikääntyneitä naisia, niin laittakaa se typerä naamanne vessan pyttyyn.
- älä luule liikoja
tunteellinen nainen kirjoitti:
kaikki jotka tuomitsette suhteet, toisen elämän tekemiset, niin olette vammaisia jostakin. Jokaiselle kuuluu oma elämä. Nainen voi olla nainen vaikka 60 v. Itse olen nuorekas 55v ja päihitän hyvällä kunnolla monet kolmekymppiset. Olen terve, energinen, ja kaikkea viisautta elämän varrelta hankittuna. Ottaa päähän tuollaiset rääpäleet jotka luulevat että suhde ja seurustelu kuuluu vain nuorille ja että vain mukamas mies voi ottaa nuoremman naisen. Kyllä nainen on oikeutettu olemaan nuoren kanssa jos molemmat sitä tahtoo. En niitä esimerkkejä. Katrin ottaisi moni nuori mies... Ne jotka kammoksuu ikääntyneitä naisia, niin laittakaa se typerä naamanne vessan pyttyyn.
luulet liikoja itsestäsi. olet luultavasti pubiruusu joka tyrkyttää itseään joka äijälle... ja äijät käyttää hyväkseen nauraen paskasta naurua jälkeenpäin ;DDDDDDDD
- kysyn vaan
Katri ei tule julkisuuteen kumoamaan moista iljettävyyttä? Kysyn vaan.
- SirMar
Minun Rakas on 21 vuotta nuorempi ihana mies, vuosi ja seitsemän kuukautta on ollut ihanaa aikaa ja elämä jatkuu. Onnittelut kaikille kenellä onnellisuus tärkeää terveyden ohella.
- yksityisasia
Tämä Katrin "sulho" on rockmanageri, joten on tainnut tottua vähän toisenlaiseen menoon kuin keinutuolimeininkiin.ei Katri ole säästynyt vanhenemiselta ja rypyiltä vaikka niitä on taatusti siloiteltu vuosien kuluessa eri keinoin. Joissakin kuvissa joita ei ole "retusoitu" hän oikeasti ikäisensä näköinen kurttuineen. Kroppa on pysynyt kunnossa eikä ole tullut liikakiloja jotka vanhentavat useimmiten. Jos naama pysyy sileämpänä lihavana niin muu olemus näyttää ikääntyneeltä jos on lihava. Mutta mikä suhde heillä onkin, pitäkööt. Ovathan molemmat "aikuisia". Ehkä kuulemme asian johdosta vielä heiltä itseltään.
- Anonyymi
cheich kirjoitti:
Mitäs iljettävää siinä nyt on? Saa kai aikuiset ihmiset tehdä keskenään mitä lystää!
Katri oli Ekassa aviossa Koistinen 60 luvulla, ei onneksi kakaroita. Lyhyt oli Tämäkin suhe, meno on vähäkuin exsuhde dannylla
- Anonyymi
olkoon vaan kirjoitti:
Mitä iljettävää tossa muka on? : o
Kai ihmiset saa olla keskenään jos ne keskenään viihtyy. Katri-Helena on niin nuorekas ja valoisakin, hieno nainen on, että ihan hyvin nään sen jonkun nuoren kanssa viettämässä aikaa, eikä tarvii olla minkään ukonkörmyn.Kumpikin kouluja käymättömiä juntteja. Tuo mies ei kyllä ole niitä hurmureita, hyväkö sai vanhan mummon ja katon pään päälle. Liimataisten lapsuus on ollut todella surkea, joten hakevat pojat äiti hahmoja ja turvaa.
- totuuden torvi
Tuo miesparkahan siinä seonnut on.
- vanha stara
Miksi ihmeessä sekoamis-diagnoosi kummankaan osalta?! Katri-Helena on edelleen upea nainen ja
jos olisikin kyse ihastumisesta / rakastumisesta, niin mitä ihmeellistä siinä on? Maailman laidalta ovat
ihmiset löytäneet toisensa ilman, että tarvii ikää miettiä. - olkoon totta tai ei
vanha stara kirjoitti:
Miksi ihmeessä sekoamis-diagnoosi kummankaan osalta?! Katri-Helena on edelleen upea nainen ja
jos olisikin kyse ihastumisesta / rakastumisesta, niin mitä ihmeellistä siinä on? Maailman laidalta ovat
ihmiset löytäneet toisensa ilman, että tarvii ikää miettiä.En tiedä onko juttu totta vai ei (luultavasti ei) mutta onko se nyt muka niin kamalaa. Tuo nuori mieshän on jo yli kolmekymppinen aikuinen kaveri eikä mikään hyväksikäytettävä teinipoju. Tässä sen taas huomaa, että Sauli Niinistöjä ihaillaan, kun heiluvat 30 vuotta nuoremman kanssa, mutta Katri-Helenaa paheksutaan, koska sattuu olemaan nainen. Tyypillistä kaksinaismoralismia.
- Just niin
olkoon totta tai ei kirjoitti:
En tiedä onko juttu totta vai ei (luultavasti ei) mutta onko se nyt muka niin kamalaa. Tuo nuori mieshän on jo yli kolmekymppinen aikuinen kaveri eikä mikään hyväksikäytettävä teinipoju. Tässä sen taas huomaa, että Sauli Niinistöjä ihaillaan, kun heiluvat 30 vuotta nuoremman kanssa, mutta Katri-Helenaa paheksutaan, koska sattuu olemaan nainen. Tyypillistä kaksinaismoralismia.
Iskit naulan kantaan.
- Niin se vain on
En tiedä onko juttu totta vai ei (luultavasti ei) mutta onko se nyt muka niin kamalaa. Tuo nuori mieshän on jo yli kolmekymppinen aikuinen kaveri eikä mikään hyväksikäytettävä teinipoju. Tässä sen taas huomaa, että Sauli Niinistöjä ihaillaan, kun heiluvat 30 vuotta nuoremman kanssa, mutta Katri-Helenaa paheksutaan, koska sattuu olemaan nainen. Tyypillistä kaksinaismoralismia.
Kehdonryöstäjä Katri, sairasta!
- luulotautiset
Niin se vain on kirjoitti:
Mistä kukaan tietää, mikä on työn alla? Voi olla hyvinkin tulossa Katrilta rockimusaa. Olisi hienoa. Puhelinlankoja on laulettu jo vissiin 45 vuotta. Eipäs hutkita, ennenkuin on tutkittu. Olen 62 v ja muutin muutama vuosi sitten tähän asuntoon. 33-vuotias poikani tuli käymään ja heti naapurin ukko vinkkasi silmää ja nosti peukaloa. Että hyvä valinta sulla. Niin ne juorut alkavat, kun ihmiset alkaa levitellä luulemiaan juttuja. Perästä kuuluu. Jäädään vaan odottamaan sitä levyä.
- täti 60
luulotautiset kirjoitti:
Mistä kukaan tietää, mikä on työn alla? Voi olla hyvinkin tulossa Katrilta rockimusaa. Olisi hienoa. Puhelinlankoja on laulettu jo vissiin 45 vuotta. Eipäs hutkita, ennenkuin on tutkittu. Olen 62 v ja muutin muutama vuosi sitten tähän asuntoon. 33-vuotias poikani tuli käymään ja heti naapurin ukko vinkkasi silmää ja nosti peukaloa. Että hyvä valinta sulla. Niin ne juorut alkavat, kun ihmiset alkaa levitellä luulemiaan juttuja. Perästä kuuluu. Jäädään vaan odottamaan sitä levyä.
ajattelin samaa....Minun pojallani (34 v.)on kyllä jo perhe ja naapurit ovat nähneet heidät, joten ei tule väärinkäsityksiä.
Mielestäni pitäisi kieltää vihjepalkkioiden maksaminen. - Ajatelkaa,jos aivot
Siis yli kolmekymppinen aikuinen mies on kehdossa,vissii sillä on sitte vaipatkin?? ja syö pilttiruokaa,tässä taas nähdään naisten typeryys,,,,,,,,,,,,,,,
- en oo PUUMA
luulotautiset kirjoitti:
katrilla oma elämä ja siihen oikeus..minulla muutti naapuriin keski -ikäinen nainen ja hän sit eräänä päivänä sanoi ,oisko puol vuotta asuttuaan,että minulla muka nuori sulhanen ja hymyili..sain siihen sanottua tuntomerkkejä että häntäkö tarkoitat...että sattuu olemaan minun 35v poikani..ku nuorena tein ja on vielä toinenki nuorempi kolmekympppinen että kyll näitä sulhoja riittää,uteliaille ..ja verhot heiluu ...ja nainen - mies on sellainen yhtälö...ettei saa edes puhua olla kuin arabi-maissa....ja eletään 2000 lukua.itse olen nuorekas ja katrin keikoilla käynyt konserteissa ,eipä ollu mikään kiikkutuoli meininkii vaan menoo ja meininkii että ihan hirvitti..ei taida olla tietoa puhujalla...myös paula koivuniemee kesällä näin joensuun tosilla kyllä voittaa menollaan 30 setki...on niin nuorekasta menoo..ei mummoja nää 60 set nykyään oo.
- Kielo_
Samaa mieltä! Nainen ei saisi olla nuoremman miehen kanssa,mutta jos miehellä ja naisella on yli 30v.ikäero,niin siinä ei ole mitn ihmeellistä.
Suomi on junttila..ja kateelliset kirjoittelevat,mitä sylki suuhun tuo.
Olen iloinen Katrin pulesta,jos onnen on löytänyt! Eihän tuo mies ole mikään teini.
Jos tuo mies seurustelisi nuoren 16v.kanssa,mitähän tääl sitten lukisi.. - just joo
voisiko sitä tuon paremmin sanoa...
- Siis mitä
ihmettä sanoitkaan yli kolmekymppisestä! kehdossa olleesta!!... Naurettavaa.
- Anonyymi
Siis mitä kirjoitti:
ihmettä sanoitkaan yli kolmekymppisestä! kehdossa olleesta!!... Naurettavaa.
Nyt estradille viimeinen varvi kiertue:
Duo Danny ja Katri ja taustalle go go ryhmä koivistoiset, Helmi ja Kansa !!!
- hfrefref
Ei tuossa mitään pahaa ole jos on totta! 33v mies ei enää mikään poikanen ole.
Vähänkö olisi hienoa tuoda äidille näytille tollanen naisystävä :)
äiskä vois laulella katrin kanssa "puhelin langat laulaa" ja "vasten auringon siltaa"- TosiMies.,
Vanhojen akkojen suosiossa.pystyvät naimaan illasta aamuun ja aamusta iltaan.
- .........
TosiMies., kirjoitti:
miehillä saa olla nuorempi,eikä sitä ihmettele kukaan?
- Katri fani
......... kirjoitti:
miehillä saa olla nuorempi,eikä sitä ihmettele kukaan?
kamalaa jos totta! Voisi olla oma poika...
- Ei kuulu muille
Katri fani kirjoitti:
Kelle kuuluu kenen kanssa seurustelee,kaksi aikuista ihmistä ! Kyllä on ahdasmielisiä ihmisiä suomessa ja hyväksyttävääkö on vain miesten seurustelu nuorten naisten kanssa ?
Se on jokaisen oma asia mitä tekevät ,tämä on kyllä ihme maa kun kaikki asiat saadaan näyttämään
rumilta ja paheksuttavilta.
Jos jokainen nyt vaan miettisi ihan niitä omia tekosia,onko ne kaikki ollut niin moraalisia ? - pöh15
Katri fani kirjoitti:
Vaan ei ole ;)
pöh15 kirjoitti:
Vaan ei ole ;)
Eiköhän kaksi täysikäistä aikuista osaa itse järjestää elämänsä.
Turha sitä on muiden pohtia, kahden kauppa, kolmannen (julkisuuden) korvapuusti. Minun puolestani tehkööt ihan mitä haluavat. Ei minun asiani. Toivottavasti heillä on hauskaa. Mitäs se meille kuuluu se ikäero. Turha moralisoida ja kauhistella.- Mikä on kamalaa?
Katri fani kirjoitti:
Onhan Sauli Niinistökin naimisissa naisen kanssa, joka olisi kyllin nuori hänen tyttärekseen. Eikö se sitten ole kamalaa? Samoin Paavo Lipponen.
- vanne
Keskiäkäinenmies kirjoitti:
Eiköhän kaksi täysikäistä aikuista osaa itse järjestää elämänsä.
Turha sitä on muiden pohtia, kahden kauppa, kolmannen (julkisuuden) korvapuusti. Minun puolestani tehkööt ihan mitä haluavat. Ei minun asiani. Toivottavasti heillä on hauskaa. Mitäs se meille kuuluu se ikäero. Turha moralisoida ja kauhistella.eipä muuta lisättävää kun sä kirjotit jo sen olennaisen.onhan katri tietenkin ikänsä ja antamansa julkisuuskuvan mukaan sinivalkoinen ja tyyliin niin puhdas hentoinen mutta jokainen taaplaa tyylilään ja jos se jotakin ottaa aivoon niin olkoon kateellisten panettelua.... onhan katrille sattunut ikäviä kuten lapsen kuolema. eikö sitä voisi jo antaa vain mennä. kerran tääl eletään
- EI PUUMAKAAN
Katri fani kirjoitti:
PAAVO LIPPOSELLAKI ROUVA PUOLTA NUOREMPI JA NIINISTÖLLÄKIN 30V VAIKK ITE JO PAPPA IKÄÄ..OMA ASIANSA LUULIS OLEVAN...NIIKUIN KATRINKIN ASIAT..MUUSAA JOS VAIKK TEKEVÄT JA TE JO NAITATTE JUORULEHTIEN TAPAAN..HÖH TEITÄ
- Pan(!)mies
TosiMies., kirjoitti:
ne hommat hoitelee mennen tullen.
- suurennuslasi
Katri fani kirjoitti:
ikä on vain pelkkiä numeroita lällällää. katri on kaunis nainen ei ole ihme että häntä nuorempi mies rakastui häneen.....
- Helmakkuus
... Antakaa aikuisen naisen tehdä mitä haluaa, onko se
teiltä pois. Mikään ei kaunista naista, niin kuin rakastuminen
ja Katri-Helenalle toivon kaikkea HYVÄÄ ! - Täti-ihminen--------
Upea juttuhan tuo olisi. Elämän eliksiiriä monien koettelumusten jälkeen.
Kun poliitikko tai muu julkkis mies seurustelee tai menee naimisiin 30 vuotta nuoremman kanssa, niin kansa on ihastuksissaan. Mutta jos nainen, niin johan on kummastusta.- sepexi
Ei mitään ihmeetä, naapurin 65 ukko nai 20 vuotiaan, et silleen....
- yhdessä..
Joo totta! Ihanaa jos Kartri on löytänyt ihmisen, miehen rinnalleen. Ikäerolla ei kahden aikuisen välillä ole mitään merkitystä.
- tankotanssia
Puuma on propagandakoneiston keksimä termi, minkä avulla ohjaillaan tyhmiä massoja. Mikä on kansan henkinen taso ja tila, kun vielä viisi-kymppisetkin ovat eläimellisten himojensa alaisia?
Puuma on pornotermi. Ennen puumailua maaperää pehmustettiin 'miesmyönteisellä' MILF:llä. Puumailu tuotiin hölmöläisten tietoisuuteen yhtäaikaa sekä miehille suunnatussa harkkore-pornossa, että naisille suunnatussa feministisessä pehmopornossa esim. LutkaElämää.
Laittakaa hakukoneeseen cougar porn, niin näette mihin teidät on saatu ohjelmoitua mukaan. Feminismin vapauttaneista naisista ohjelmoitiin tatuoituja pornohuoria ja he vielä luulevat tehneensä itsenäisen ja modernin valinnan tai jotain muuta naurettavaa paskaa.
Sekä miehet, että naiset toteuttavat käytännössä pornon roolimalleja. Se ei ole hyvä asia.
Jos näette jotain tehtävän tai sanottavan mediassa, niin älkää imitoiko sitä tai omaksuko niitä mielipiteitä. Kaikki media, pornosta normiviihteeseen ja naistenlehtiin, on yhtä ja samaa propagandarakennelmaa. Jaottelut ja vastakkainasettelut ovat keinotekoisia. Porno ja feminismi puhaltavat näennäisestä vastakkaisuudestaan yhteen hiileen, sillä molempien kohteena on rotumme luonnollinen seksuaalisuus. Molemmat alat ovat saman kansan hallinnassa. Tutkikaa asiaa. Olisi erittäin tärkeää tietää kuka on luonut omaksumanne arvot ja termit.
Lopettakaa puuman ja muiden vastaavien termien ja määritelmien käyttäminen.- viriili nainen
Enpä haluaisi elää tuossa sinun maailmassasi. Älkää tehkö sitä, älkää tehkö tätä... voi jumankekka! Kenelle sinä tanko parka kuvittelet puhuvasi? Eli haluaisit kieltää seksin, naistenlehdet ja naisten oikeudet? Joo ainahan kaiken takana on milloin mikäkin salaliitto. Laita sinä foliohattu päähän. Seksi on normaalia niin kauan kuin vaan pelit ja vehkeet toimii.
"Mikä on kansan henkinen taso ja tila, kun vielä viisi-kymppisetkin ovat eläimellisten himojensa alaisia?"
Seksiä on harrastettu kuule iän päivää aivan vanhusikään asti, vaikkei siitä ole julkisuudessa kuulutettu (kuten nykyään) ja puumia ja panttereita on ollut ennen kuin sinä olet syntynytkään. Sinulle seksi näyttää olevan joku uuden uutukainen keksintö, jolla "kansaa johdetaan" mihin halutaan. Seksiä ovat naiset harrastaneet ennen Sinkkuelämää -sarjaakin, josta muuten tykkäävät muuten myös miehet. Nuorelle on epämiellyttävää tietysti ajatella (luonnollista kuitenkin) että oma äiti tai mummo tai pappa on seksuaalinen olento, mutta ei vanhemmat ole ennenkään lupia seksinharrastamiseen kyselleet nuorisolta.
Sinä haluat kieltää muiltakin sen, mitä itse et saa? Ennemmin sitä saa olla huolissaan kaltaisistasi, jotka haluavat sanella, miten muiden pitää elää, totalitarismissa, missä vain osalla porukasta on oikeuksia ja itsemääräämisoikeus on jonkun toisen taskussa, kuin jossain tiukassa muslimimaassa. Milloin seksin harrastaminen mielestäsi on vielä hyväksyttävää? Viisikymmentävuotispäivänäkö on luovuttava seksuaalisuudesta ja lyötävä luukut kiinni? Katkeria narisijoitako siitä lähtien pitäisi olla kuten sinä? Jokainen saa elää kuule just sen roolin mukaan, mitä itse haluaa. Sinun ei ole pakko harrastaa seksiä kenenkään kanssa, mutta salli se täysikäisille ihmisille, jotka vastaavat elämästään aivan itse.
Pistä folihattua syvemmälle päähän ja radio niin isolle, ettei muiden seksi vaivaa päätä. Tämä on vapaa maa. Jos et tykkää, muuta johonkin pakistaniin.
- Hoh-hoijaa
Kukaan ei nosta mekkalaa, jos ikäero on toisinpäin eli mies on 30 v vanhempi kuin nainen. Silloin vain naureskellaan, miten kaveri on yhä viriili.
Jo on aikakin alkaa naisten vapauden näkyä. - %&%
Siinä on tyyliä !!!!! Mitäs se muille kuuluu, kateelisten jorinoita.
Valintasi on Sinun ei toki muille kuulu. Ainoastaan ja vain kateelliset / henkisesti "köyhät" tuomitsee toista ihmistä . Nauti Katri-Helena Elämästäsi,sillä olet ansainnut sen. Älä edes lotkauta korvaa moisille ilkeille puheille . Sinua aina ystävyydellä muistan.
Katri Helena on normaali ajassan elävä ihminen toiveineen ja tarpeineen .Ei nyt eletä keskiaikaa hyvät ihmiset ? Kun hänen ikäisiään miehiä ei yksinkertaisesti ole tarjolla hänen ikäisilleen naisille ? Toki hänkin saa olla tunteva ja elävä ihminen ? Eihän leskenkään ole pakko olla yksin kokoikäänsä .Jokaisella oikeus omiin tunteisiinsa ,muillakin kuin rippikouluikäisillä ?
- minäkin !
Katri helena on nyt päässyt nuorenmiehen mahuun,,,,,,,jeeeesss
- tainka
Mitä pahaa siinä on?Kerranhan täällä vaan eletään, kai siitä voi nauttiakin!Jos juttu pitää paikkansa, niin HYVÄ KATRI-HELENA!Toivottavasti itellä käy samanikäisenä samanmoinen flaksi.
- pah pah pah
No voi taivaan taatto! Taas täällä yritetään laittaa naista ruotuun. Antakaa Katrin elää omaa elämäänsä ja nämä voivootelijat saavat elävää omaa kaunaista ja tapahtumaköyhää elämäänsä.
- herkulle jerkkua
eihän himo ja kiima tarvii kohteekseen mummoa eikä pappaa.. mä olen happy nuoren kauniin kanssa... ps. rakkaus on jotain pelkureiden höbötystä.
- J+T
herkulle jerkkua kirjoitti:
eihän himo ja kiima tarvii kohteekseen mummoa eikä pappaa.. mä olen happy nuoren kauniin kanssa... ps. rakkaus on jotain pelkureiden höbötystä.
kultani on 35 v ja itse olen 62 v ja onnellisia ollaan oltu jo parisen vuotta.
- huispis
J+T kirjoitti:
Niin,niin aina sitä nuortasaa mutta harvoin kunnon vanhaa.......
- Näin on
huispis kirjoitti:
Niin,niin aina sitä nuortasaa mutta harvoin kunnon vanhaa.......
Suomalaiset on osin juntteja, pudonneet vasta puusta, niin tälläisiäkin asioita ihmetellään onnea vaan Katrille jos juttu pitää paikkansa..
- ylläri juoruakoille?
Näin on kirjoitti:
Suomalaiset on osin juntteja, pudonneet vasta puusta, niin tälläisiäkin asioita ihmetellään onnea vaan Katrille jos juttu pitää paikkansa..
mutta saattaaki olla yllätys kun rock soi ja katri laulaa..eli työsuhde vaan heillä...eipä katrista sillo puhuttu ku jari sillanpään kans teki konserttii..kun jari on homo...että nyt juoruillaan ja juoruseiskaa luetaan juupa juu..laula katri laula...ei hän etukäteen kerro laulaako..ja jos jotian tekeillä.kaikkea hyvää katrille hyvät konsertit oot ennki tehnyt.jos tyylii muutat rock iin niin eipä paha...ok
- SirMar
J+T kirjoitti:
Minun Rakas on 21 vuotta nuorempi ihana mies, vuosi ja seitsemän kuukautta on ollut ihanaa aikaa ja elämä jatkuu. Onnittelut kaikille kenellä onnellisuus tärkeää terveyden ohella.
- 8+19=?
Aito rakkaus ei katso ikää.
- asiantuntijah
Katri on yli 60-vuotias. Hän ei siis ole puuma vaan sapelihammastiikeri. Järjestys on tämä:
30 Ilves
40 Puuma
50 Jaguaari
60 Sapelihammastiikeri- penapensseli
tarvii sakiampaa liukkari jo siinä kohtaa... saharassa on hankala sudittaa
- yhdsitävät tekijät
aika hyviä nuo perustelut. Itse kuulun myös 60 ikäluokkaan ja minulla on ollut 12 vuotta 8,5 vuotta nuorempi kumppani. Hyvin mennyt, sillä en ole mummotyyppiä ollut koskaan. Mutta koen, että jos ikäeroa on yli 10 vuotta puoleen tai toiseen se alkaa useimmiten vaikuttaa sitten kun toinen osapuoli ikääntyy.
Parisuhteen onnistuminen riippuu persoonista ja mitä yhteistä löytyy, sellaista mikä yhdistää. Esim taide, musiikki, luonto jne.. mutta ei saa olla liikaa "sitovia tekijöitä". Omaa yksityisyyttä pitää olla myös. Eikä joka paikkaan pidä mennä yhdessä vaan voi olla omia ystäviäkin. - 62 ja huoleton
yhdsitävät tekijät kirjoitti:
aika hyviä nuo perustelut. Itse kuulun myös 60 ikäluokkaan ja minulla on ollut 12 vuotta 8,5 vuotta nuorempi kumppani. Hyvin mennyt, sillä en ole mummotyyppiä ollut koskaan. Mutta koen, että jos ikäeroa on yli 10 vuotta puoleen tai toiseen se alkaa useimmiten vaikuttaa sitten kun toinen osapuoli ikääntyy.
Parisuhteen onnistuminen riippuu persoonista ja mitä yhteistä löytyy, sellaista mikä yhdistää. Esim taide, musiikki, luonto jne.. mutta ei saa olla liikaa "sitovia tekijöitä". Omaa yksityisyyttä pitää olla myös. Eikä joka paikkaan pidä mennä yhdessä vaan voi olla omia ystäviäkin.eihän ole ollenkaan varmaa, että kuinka kauan suhde kestää, mitä sitä ennen aikojaan huolehtimaan. " jos ikäeroa on yli 10 vuotta puoleen tai toiseen se alkaa useinmiten vaikuttaa sitten kun toinen osapuoli ikääntyy ".
Eipä sitä tosiaan kantsi alkaa murehtimaan ainakaan, antaa vaan palaa täysillä. Itselläni on 22 vuotta nuorempi mies, ja olemme olleet yhdessä 12 vuotta. Aika näyttää, mitä tuleman pitää. Vielä ei ole ongelmia iän tiimoilta ollut.
- vi..n urkkija
JOSSS näin on että Katrilla ja kaverilla säpinää, NIIN SYDÄMELLISET ONNITTELUT!! ♥. En tiedä mistä juttu saanut alkunsa, mutta olisipa hieno uutinen. Katri on ansainnut kaiken mahdollisen hyvän elämäänsä! Lopettakaa tuo ilkeily!!! Millä oikeudella mies voi seurustella nuoren naisen kanssa? Niinistökin! Katri on paras!
- melander111
Tosiaankin, jos juttu on totta, niin Katrille sanoisin, että pidä ihmeessä hauskaa!
- jaguaari ***
melander111 kirjoitti:
Tosiaankin, jos juttu on totta, niin Katrille sanoisin, että pidä ihmeessä hauskaa!
toivon Katrille kaikkee hyvää, jos juttu totta on. Kyllä sitä aikuinen nainenkin saa hauskaa pitää, siinä missä miehetkin.Ja jos rakkautta riittää niin mikäs siinä, hyvä homma!
- LoveLoveLove
jaguaari *** kirjoitti:
toivon Katrille kaikkee hyvää, jos juttu totta on. Kyllä sitä aikuinen nainenkin saa hauskaa pitää, siinä missä miehetkin.Ja jos rakkautta riittää niin mikäs siinä, hyvä homma!
Heh, meneepäs söpösti noi numerot :) Samat, vaan eri järjestyksessä.
Olen niin seonnut 25 vuotiaasta kundista, ett ihan heikottaa.
Eikä kundi pätkääkään välitä iästäni. Molemmat sekas.
No, sanottakoon kuitenkin se, ettei mua kyllä kukaan usko 52 vuotiaaksi.
Kroppa timmis kunnos ja nassu rypytön.
Nuorissa miehissä on sitä jotain... hmmm... ei kaljamahaa, pieni ja tiukka peppu, hiukset tallella ym.ym.
Niin, ja sitä kestävyyttä. Nam! - ilona ilona
LoveLoveLove kirjoitti:
Heh, meneepäs söpösti noi numerot :) Samat, vaan eri järjestyksessä.
Olen niin seonnut 25 vuotiaasta kundista, ett ihan heikottaa.
Eikä kundi pätkääkään välitä iästäni. Molemmat sekas.
No, sanottakoon kuitenkin se, ettei mua kyllä kukaan usko 52 vuotiaaksi.
Kroppa timmis kunnos ja nassu rypytön.
Nuorissa miehissä on sitä jotain... hmmm... ei kaljamahaa, pieni ja tiukka peppu, hiukset tallella ym.ym.
Niin, ja sitä kestävyyttä. Nam!Niin, ja nuorilta puuttuu vielä se kummallinen tärkeilynhalu ja kaavoihinkangistuneisuus, mikä yleensä yli 50-vuotialle miehillä on niin kovin lähellä sydäntä.
En hetkeäkään kuvittele, enkä edes halua oman kesäkollini viipyvän yli syksyn, palatkoon rauhassa ikäistensä joukkoon, minne oikeasti kuuluu, hehheh:)
Nyt vaan on uskomattoman ihanaa! - 52+25
ilona ilona kirjoitti:
Niin, ja nuorilta puuttuu vielä se kummallinen tärkeilynhalu ja kaavoihinkangistuneisuus, mikä yleensä yli 50-vuotialle miehillä on niin kovin lähellä sydäntä.
En hetkeäkään kuvittele, enkä edes halua oman kesäkollini viipyvän yli syksyn, palatkoon rauhassa ikäistensä joukkoon, minne oikeasti kuuluu, hehheh:)
Nyt vaan on uskomattoman ihanaa!Joo, en mäkään tästä mitään vuosisadan rakkaustarinaa odota, mutt nyt nautitaan täysillä.
Antaa sitten pojan mennä, kun siltä tuntuu :)
Kiva, että sinullakin on sama tilanne... siis uskomattoman ihanaa :)
- iituliini3
on se kyllä kumma kun nainen löytää nuoremman miehen niin heti ollaan nimeämässä " puumaksi" eikä varmaankin missään positiivisessa mielessä,mutta mikäs se semmonen mies,vanhempi apaut 60 v joka hamuaa kaks-kolmekymppisiä naisia,niin mikä se on,machoadonis.heti kunasia on noin päin niin se on ihan kauheeta.hyvä Kutri-Helena! katsele vaan niitä nuoria miehiä,omas ikäset on joko haudassa,isoja kaljamahoja sydäninfarkteineen tai sitten niiden kakakymmpisten kimpussa:)
- kyntää vakoa
mitäs pahaa tuossa on?
kunnon mature osastoa. sehän on naiselle siunaus kun saa 60 vuotiaana 30 vuotiaan köyrijän.
siinä puhelinlangat LAULAA. ei se kutri helena tainnut kovin ujo tyttö olla nuorempanakaan. :)
- leben lassen
mitäs äimistelemistä tuossa nyt on. olihan ekkukin airaa paljon nuorempi ja olivat monien hämmästykseksi monta vuotta yhdessä. kemiat joko kohtaavat tai eivät kohtaa. Sitä paitsi tuo liimatainen on niin syötävän hyvännäköinen että jokainen ottaisi kainaloonsa. jotain vastustamonta viehätysvoimaa. ooooh tässähän vanhus aivan nuorenee, eikä ikkää oo kuin vähän päälle 70 vasta !
sitäpaisti taiteilijoilla on erioikeuksia, ei ehkä juridisesti mutta son niinku kirjoittamaton sääntö. ymmärsitkö ?- samaa maata
sopii kullekin voi miettiä, mutta jotenkin Katri - H on eri tyyppiä kuin Aira jolle hyvin ymmärtää ( ymmärsi) nuoremman miehen.
Katri- Helenaa on pidetty oikein siveyden sipulina ja jopa Panu Rajala ei uskalla kertoa paljoakaan heidän liitostaan. Panu kun on kunnostautunut paljastamalla intiimejä asioita edesmenneestä mallivaimostaan.
Katri siis on aivan samanlainen kuin kuka tahansa nainen. Aikoinaan tunsin erään muusikon joka soitti noissa yhtyeissä ja hän tiesi asioita niistä piireistä. Katrikin on langennut ja lankeaa yhtä lailla. Monia miehiä on ollut ja kolme avioliittoakin takana. - juoruakka/-ukko
samaa maata kirjoitti:
sopii kullekin voi miettiä, mutta jotenkin Katri - H on eri tyyppiä kuin Aira jolle hyvin ymmärtää ( ymmärsi) nuoremman miehen.
Katri- Helenaa on pidetty oikein siveyden sipulina ja jopa Panu Rajala ei uskalla kertoa paljoakaan heidän liitostaan. Panu kun on kunnostautunut paljastamalla intiimejä asioita edesmenneestä mallivaimostaan.
Katri siis on aivan samanlainen kuin kuka tahansa nainen. Aikoinaan tunsin erään muusikon joka soitti noissa yhtyeissä ja hän tiesi asioita niistä piireistä. Katrikin on langennut ja lankeaa yhtä lailla. Monia miehiä on ollut ja kolme avioliittoakin takana.Mikäs sä oot arvostelemaan kelle sopii ja mikä? HÄH? Pidä vaan ne mölyt mahassas. Katrin liitot ei haise sulle pätkääkään. On elänyt niinkuin sydän on käskenyt ja niin pitäis sunkin, senkin kireä viulunkieli.
Katrille toivotan onnea elämään!
- Ruma-Aino
Hyssykkä, onhan meille tulossa sukupuolineutraali avioliitto.
Jokainen joka haluaa vaikuttaa sivistyneeltä, huutaa homoille ja lesboille oikeuksia kituset ammollaan.
Ollaan peräti tuohtuneita, kun kirkko ei haluaisi vihkiä homopareja.
Homoja ja lesboja hyysätään ja sitten kun joku ikänainen nähdään, siis NÄHDÄÄN itseään nuoremman miehen seurassa, niin johan ollaan haukuntakuorossa, ettei tällaista, ei tällaista...
Kautta aikain vanhemmat naiset ovat olleet kiinnostuneita nuorista miehistä. Jos molemmat ovat vapaita olemaan yhdessä, niin MITÄ SITTEN?
Mitä se kellekään kuuluu?
Onhan meillä ministeritasolla MIEHIÄ, joilla itsellään huomattavasti nuorempi nainen vaimona.
MUTTA VANHEMPI NAINEN EI SAA EDES KATSOA SAATI NÄYTTÄYTYÄ NUOREN MIEHEN KANSSA.
Ei kai saisi keskustellakaan?
Pitäisikö vanhojen naisten olla niin näkymättömiä, tai pukeutua burkaan?
Miten tällainen vanhempi nainen/nuori mies voi herättää niin tuomitsevia tunteita. Arvostellaan ihmisen ulkonäkökin julmalla tavalla.
Arvostellaanko nuorten naisten ja miesten ulkonäköä samoin? Kyllä heissä kaljuja, ylipainoisia, huonokuntoisia, huolimattomasti pukeutuneita, suorastaa rumiakin löytyy.- Prinssi Sulaabi
"Kautta aikain vanhemmat naiset ovat olleet kiinnostuneita nuorista miehistä. Jos molemmat ovat vapaita olemaan yhdessä, niin MITÄ SITTEN?
Mitä se kellekään kuuluu? Onhan meillä ministeritasolla MIEHIÄ, joilla itsellään huomattavasti nuorempi nainen vaimona.
"Kautta aikain vanhemmat naiset ovat olleet kiinnostuneita nuorista miehistä". Ei kuule ole. Asia on ihan päinvastoin. Naisia eivät kiinnosta nuoremmat miehet missään ikäluokissa. Että muka 30v naiset olisi kiinnostuneita alle 25v miehistä tai yli 40 v. naiset alle 30v miehistä, jne. Täyttä tuubaa. Eikä miehiä kiinnosta vanhat naiset. Asia on ihan biologiaa. Luonto hoitaa asian niin että naisen vartalon muuttuminen vanhetessa kertoo miehille ettei niihin kannata enää paukkuja tuhlata. Menestyvä mies taas kiinnostaa nuorempia naisia potentiaalisena turvan tuojana ja lasten elättäjänä ym. Tämä on ihan biologista faktaa ja evoluution tulosta.
Puumanaisissa on kyse siitä että osaa naisia ärsyttää oma vanheneminen, viehätysvoiman romahdus ja se ettei vanheneminen merkitse samaa asiaa miehille. Ollakseen niinkuin miehet ne etsii nuorempia miehiä.
Vanhempi nainen nuori mies = Äiti pojan kanssa
Vanhempi mies nuori nainen = Menestyvä mies kaunis nainen
Ihmisille tulee yo. mielikuva vaikka mitä väitettäisiin. - kysyn vaan
Prinssi Sulaabi kirjoitti:
"Kautta aikain vanhemmat naiset ovat olleet kiinnostuneita nuorista miehistä. Jos molemmat ovat vapaita olemaan yhdessä, niin MITÄ SITTEN?
Mitä se kellekään kuuluu? Onhan meillä ministeritasolla MIEHIÄ, joilla itsellään huomattavasti nuorempi nainen vaimona.
"Kautta aikain vanhemmat naiset ovat olleet kiinnostuneita nuorista miehistä". Ei kuule ole. Asia on ihan päinvastoin. Naisia eivät kiinnosta nuoremmat miehet missään ikäluokissa. Että muka 30v naiset olisi kiinnostuneita alle 25v miehistä tai yli 40 v. naiset alle 30v miehistä, jne. Täyttä tuubaa. Eikä miehiä kiinnosta vanhat naiset. Asia on ihan biologiaa. Luonto hoitaa asian niin että naisen vartalon muuttuminen vanhetessa kertoo miehille ettei niihin kannata enää paukkuja tuhlata. Menestyvä mies taas kiinnostaa nuorempia naisia potentiaalisena turvan tuojana ja lasten elättäjänä ym. Tämä on ihan biologista faktaa ja evoluution tulosta.
Puumanaisissa on kyse siitä että osaa naisia ärsyttää oma vanheneminen, viehätysvoiman romahdus ja se ettei vanheneminen merkitse samaa asiaa miehille. Ollakseen niinkuin miehet ne etsii nuorempia miehiä.
Ihmisille tulee yo. mielikuva vaikka mitä väitettäisiin.miehet ollenkaan vanhene?
- Prinssi Sulaabi
kysyn vaan kirjoitti:
miehet ollenkaan vanhene?
Miehet vanhenee myös MUTTA miesten "vanheneminen" ei merkitse samaa asiaa kuin naisilla kun tullaan siihen kuka kiinnosta ja ketä ja miltä se näyttää.
Otetaan pari havainnollista esimerkkiä.
Kurri & Forsmann. Hyvänäköinen pari eikä niiden ikäero (17 v ?) paista mitenkään silmään.
Madonna & Toy Boy. Heti kun ne näki kuvissa yhdessä eka huomio = vanha nainen nuori poika. Paljonkohan noilla on ikäeroa ?
Näitä voisi luetella vaikka kuinka paljon. - ikinuori 65
Ihmisille tulee yo. mielikuva vaikka mitä väitettäisiin.että on totta Katrin onni. Miksi luulette meidän samanikäisten naisten satsanneen aikaa, vaivaa ja rahaa, että olemme se täydellinen pakkaus, joka nuoria miehiä vetää puoleensa. Ikäisteni miesten pisin matka kestää vessasta vessaan ja petipeuhaaminen alkaa, kun viagran vaikutus alkaa. Aamiaispöydässä sitten hekottaa hampaattomana, kun on niin kotoisesti tekarit vielä lasissa. Ei kiitos, onneksi olen nuorten miesten suosiossa, kohta on tulossa ystävä, 31v.
- Ja höpönpöpön
Ihmisille tulee yo. mielikuva vaikka mitä väitettäisiin.Siis miehiä ei kiinnosta vanhemmat naiset? Miksi sitten niin monet nuoremmat miehet ovat suhteessa vanhempiin naisiin, jos se kerran on vastoin biologiaa? Yhtä lapsellinen on tuo väite, että vanhemmat naiset kiinnostuvat nuoremmista miehistä vain siksi, kun oma vanheneminen ärsyttää. Saattahan se osan kohdalla pitää paikkansa, mutta ei kaikkien. Ja kyllähän tämä pätee myös moniin vanhempiin miehiin eli moni vanhempi mies alkaa juosta nuorempien naisten perässä kun oma ikääntyminen ja hiipuva potenssi alkaa pelottamaan. Pahoin pelkään, että näillä ns. biologisilla selityksillä yritetään vain epätoivoisesti puolustella sitä, että miehillä on muka oikeus nuorempiin kumppaneihin mutta naisilla ei. Miehet eivät ole koskaan voineet hyväksyä sitä, että naiset tekevät vapaasti mitä haluavat. Se on uhka.
- 20+
Miehet vanhenee myös MUTTA miesten "vanheneminen" ei merkitse samaa asiaa kuin naisilla kun tullaan siihen kuka kiinnosta ja ketä ja miltä se näyttää.
Kurri & Forsmann. Hyvänäköinen pari eikä niiden ikäero (17 v ?) paista mitenkään silmään.
Madonna & Toy Boy. Heti kun ne näki kuvissa yhdessä eka huomio = vanha nainen nuori poika. Paljonkohan noilla on ikäeroa ?
Näitä voisi luetella vaikka kuinka paljon.Parikymppisenä naisena en ikimaailmassa haluaisi mitään pappaa miehekseni. Että kyllä se mies vanhenee siinä missä nainenkin. Vanhan miehen perse on rumaa katseltavaa, ja onpa seksikästä kun ukkeli joutuu vetämään viagraa voidakseen tyydyttää naisensa. Ei nuori nainen voi olla vanhan miehen kanssa mistään muusta kuin siitä eräästä syystä. Joka tapauksessa vanhus kupsahtaa nopeammin kuin nuori ja taloudellinen toimeentulo siten turvattu ;)
- Gougari
Ja höpönpöpön kirjoitti:
Siis miehiä ei kiinnosta vanhemmat naiset? Miksi sitten niin monet nuoremmat miehet ovat suhteessa vanhempiin naisiin, jos se kerran on vastoin biologiaa? Yhtä lapsellinen on tuo väite, että vanhemmat naiset kiinnostuvat nuoremmista miehistä vain siksi, kun oma vanheneminen ärsyttää. Saattahan se osan kohdalla pitää paikkansa, mutta ei kaikkien. Ja kyllähän tämä pätee myös moniin vanhempiin miehiin eli moni vanhempi mies alkaa juosta nuorempien naisten perässä kun oma ikääntyminen ja hiipuva potenssi alkaa pelottamaan. Pahoin pelkään, että näillä ns. biologisilla selityksillä yritetään vain epätoivoisesti puolustella sitä, että miehillä on muka oikeus nuorempiin kumppaneihin mutta naisilla ei. Miehet eivät ole koskaan voineet hyväksyä sitä, että naiset tekevät vapaasti mitä haluavat. Se on uhka.
Miehiä ei kiinnosta itseään vanhemmat naiset. Jossain teini-iässä ehkä fantasioidaan. Ei miehen unelmanainen ole häntä vanhempi nainen. Eikä naisen unelmamies ole häntä nuorempi. Jos näin olisi niin silloinhan meillä olisi suurin osa pareista vanhempi nainen / nuorempi mies. Samoin romanttinen kirjallisuus, TV-sarjat, mainokset olisi täynnä näitä pareja.
Nykyään taitaa olla jonkin verran pareja joissa mies on jo jonkin verran naista nuorempi. Ainakin enemmän kuin aikaisemmin. Lähes kaikissa näissä tapauksissa mies ei ole sitä "halutuinta tavaraa" omassa ikäluokassaan. Rumasti sanoen.
"Pahoin pelkään, että näillä ns. biologisilla selityksillä yritetään vain epätoivoisesti puolustella sitä, että miehillä on muka oikeus nuorempiin kumppaneihin mutta naisilla ei. Miehet eivät ole koskaan voineet hyväksyä sitä, että naiset tekevät vapaasti mitä haluavat. Se on uhka."
Ei miehillä ole mitään sen suurempia oikeuksia kuin naisillakaan. Kyse on vain siitä mikä on luonnollisempaa. Esim. 60 v miestä ja 20 v. naista pidetään parina jo "epänormaalina", vaikka näitäkin on. Miksi ? Kokevatko miehet sen uhaksi että naiset tekevät mitä haluavat ? - Sama toisinpäin
Gougari kirjoitti:
Miehiä ei kiinnosta itseään vanhemmat naiset. Jossain teini-iässä ehkä fantasioidaan. Ei miehen unelmanainen ole häntä vanhempi nainen. Eikä naisen unelmamies ole häntä nuorempi. Jos näin olisi niin silloinhan meillä olisi suurin osa pareista vanhempi nainen / nuorempi mies. Samoin romanttinen kirjallisuus, TV-sarjat, mainokset olisi täynnä näitä pareja.
Nykyään taitaa olla jonkin verran pareja joissa mies on jo jonkin verran naista nuorempi. Ainakin enemmän kuin aikaisemmin. Lähes kaikissa näissä tapauksissa mies ei ole sitä "halutuinta tavaraa" omassa ikäluokassaan. Rumasti sanoen.
"Pahoin pelkään, että näillä ns. biologisilla selityksillä yritetään vain epätoivoisesti puolustella sitä, että miehillä on muka oikeus nuorempiin kumppaneihin mutta naisilla ei. Miehet eivät ole koskaan voineet hyväksyä sitä, että naiset tekevät vapaasti mitä haluavat. Se on uhka."
Ei miehillä ole mitään sen suurempia oikeuksia kuin naisillakaan. Kyse on vain siitä mikä on luonnollisempaa. Esim. 60 v miestä ja 20 v. naista pidetään parina jo "epänormaalina", vaikka näitäkin on. Miksi ? Kokevatko miehet sen uhaksi että naiset tekevät mitä haluavat ?"Nykyään taitaa olla jonkin verran pareja, joissa mies on jo jonkin verran naista nuorempi. Ainakin enemmän kuin aikaisemmin. Lähes kaikissa näissä tapauksissa mies ei ole sitä "halutuinta tavaraa" omassa ikäluokassaan."
Tuo pitää varmasti usein paikkansa. Mutta sama pätee kyllä toisinkin päin. Eivät ne nuoret naiset, jotka ajautuvat suhteisiin vanhempien miesten kanssa, ole välttämättä niitä kauneimpia ja suosituimpia ikäluokassaan. Otetaan esimerkiksi Päivi Lipponen. Hänhän oli hyvin taviksen näköinen kolmekymppinen yh-äiti, kun alkoi heilastella ukkomies Lipposen kanssa. Tuskin Päiviä olisi joku kolmekymppinen komea vapaa mies edes huolinut. Ainoa mies, jonka Päivi olisi saanut pyydystettyä omasta ikäluokastaan, olisi ollut varmaan joku ylipainoinen juoppo tai joku harmaakasvoinen nössö. Saadakseen menestyvän ja varakkaan miehen Päivin oli kelpuutettava isänsä ikäinen mies, koska kukaan menestynyt ja varakas samanikäinen ei olisi kelpuuttanut Päiviä. Näinhän se menee. - Gougari
Sama toisinpäin kirjoitti:
"Nykyään taitaa olla jonkin verran pareja, joissa mies on jo jonkin verran naista nuorempi. Ainakin enemmän kuin aikaisemmin. Lähes kaikissa näissä tapauksissa mies ei ole sitä "halutuinta tavaraa" omassa ikäluokassaan."
Tuo pitää varmasti usein paikkansa. Mutta sama pätee kyllä toisinkin päin. Eivät ne nuoret naiset, jotka ajautuvat suhteisiin vanhempien miesten kanssa, ole välttämättä niitä kauneimpia ja suosituimpia ikäluokassaan. Otetaan esimerkiksi Päivi Lipponen. Hänhän oli hyvin taviksen näköinen kolmekymppinen yh-äiti, kun alkoi heilastella ukkomies Lipposen kanssa. Tuskin Päiviä olisi joku kolmekymppinen komea vapaa mies edes huolinut. Ainoa mies, jonka Päivi olisi saanut pyydystettyä omasta ikäluokastaan, olisi ollut varmaan joku ylipainoinen juoppo tai joku harmaakasvoinen nössö. Saadakseen menestyvän ja varakkaan miehen Päivin oli kelpuutettava isänsä ikäinen mies, koska kukaan menestynyt ja varakas samanikäinen ei olisi kelpuuttanut Päiviä. Näinhän se menee.Vanhemmilla miehillä on kyllä useimmiten top-luokan misut. Pari esimerkkiä.
Sauli ja Tanja
Hjallis ja ne kaikki
Sievinen ja ruotsalainen missi
...onhan näitä. Arkielämässä tapaa myös aika paljon pareja joissa paremmin menestyvällä miehellä oleva nuorempi vaimo on huippuluokkaa. Päivillä ja Paavolla on aika paljon ikäeroa. Oisko yli 25 v. ? - .......
Näitä voisi luetella vaikka kuinka paljon.Puhut nyt vaan omista merkityksistäsi.... älä sekoita niitä muiden muodostamiin merkityksiin.
Vanhat miehet on vastenmielisiä naisten mielestä... nuoret miehet viehättää... useammat nuorista miehistä ovat iloisia, viriilejä ja avoimia... - ne suhteet?
Gougari kirjoitti:
Vanhemmilla miehillä on kyllä useimmiten top-luokan misut. Pari esimerkkiä.
Sauli ja Tanja
Hjallis ja ne kaikki
Sievinen ja ruotsalainen missi
...onhan näitä. Arkielämässä tapaa myös aika paljon pareja joissa paremmin menestyvällä miehellä oleva nuorempi vaimo on huippuluokkaa. Päivillä ja Paavolla on aika paljon ikäeroa. Oisko yli 25 v. ?No mutta eihän se Tanjan ja Saulin suhde kestänyt. Ilkeät juorut kertovat, että kaatui kuulema siihen kun Tanja petti nuoremman miehen kanssa. Ja nykyäänhän Tanjalla on nuorempi mies. Ja eiväthän Hjalliksenkaan suhteista monetkaan ole kestäneet. Mitä tulee Sieviseen ja hänen nuorikkoonsa, niin heillähän ei taida edes olla kuin kymmenen vuoden ikäero ja mistä heidänkään suhteensa kestävyydestä tietää. Julkkikset kun eroavat jatkuvasti ja useita kertoja elämässään. Kyllä se aika usein on niin, että mitä vanhemmasta miehestä on kyse, sitä "huonompaan" nuoreen naiseen hän joutuu tyytymään, mikäli haluaa suhteen kestävän. Oikeasti kaunis ja haluttava nainen ei kauaa vanhan miehen kanssa viihdy, koska tarjolla on parempaakin. Poikkeuksena ehkä ökyrikkaat miljönäärit.
- Ruma-Aino
Ihmisille tulee yo. mielikuva vaikka mitä väitettäisiin.höpsöile.
Eipäse niin ole! Ei, ei ja EI!
Noita läskimakkaroilla varustettuja nuoria naisia, niiden vartalolla kilpaillaan!
So what, kyllä he kelpaavat äideiksi, ja mikä ettei, siitä vaan poikimaan pentue, kyllä kelepaa työntää lastenvaunuilla mäkkäriin. Kyytipojaksi iso mukillinen cokista ja illalla sitä voipi vetäistä muutaman pussillisen sipsejä ja käydä namukupilla. On rankkaa olla äiti varsinkin nykyaikana kun on kaikki mukavuudet.
Soffalta käsin voi hoidella muksut.
Sillä aikaa perheenäiti kipaisee Vanhalla Hyvännäköisellä Puumalla iltakahveella. Puuma on hoitanut vartalonsa timmiin kuntoon, vatsa ei lerpata farkkujen vyön yli, eikä puuma lyllerä koskaan. Ei koskaan.
Iltakahvien jälkeen Puuma laskee nuoren uroksen takaisin kotiin tyydyttettynä ja hyvillä mielin.
Puuma ei kysele perään, koska Puuma ei roiku rinnuksissa, ei vaadi muuta kuin sitä yhtä ja saa sen.
Että silleen.
Ulkonäössä hyvinhoidettu Puuma on vertailukelpoinen nuorelle löllykkäiselle makkaramissille. Luonteessakin löytyy Puumalta kypsyyttä, hän ei enää oikkuile kuten Löllykkä. Puuma kuuntelee ja ymmärtää, on enemmöän terapeuttinen kuin se itkupilli Löllykkä. - tröllikkä
Ruma-Aino kirjoitti:
höpsöile.
Eipäse niin ole! Ei, ei ja EI!
Noita läskimakkaroilla varustettuja nuoria naisia, niiden vartalolla kilpaillaan!
So what, kyllä he kelpaavat äideiksi, ja mikä ettei, siitä vaan poikimaan pentue, kyllä kelepaa työntää lastenvaunuilla mäkkäriin. Kyytipojaksi iso mukillinen cokista ja illalla sitä voipi vetäistä muutaman pussillisen sipsejä ja käydä namukupilla. On rankkaa olla äiti varsinkin nykyaikana kun on kaikki mukavuudet.
Soffalta käsin voi hoidella muksut.
Sillä aikaa perheenäiti kipaisee Vanhalla Hyvännäköisellä Puumalla iltakahveella. Puuma on hoitanut vartalonsa timmiin kuntoon, vatsa ei lerpata farkkujen vyön yli, eikä puuma lyllerä koskaan. Ei koskaan.
Iltakahvien jälkeen Puuma laskee nuoren uroksen takaisin kotiin tyydyttettynä ja hyvillä mielin.
Puuma ei kysele perään, koska Puuma ei roiku rinnuksissa, ei vaadi muuta kuin sitä yhtä ja saa sen.
Että silleen.
Ulkonäössä hyvinhoidettu Puuma on vertailukelpoinen nuorelle löllykkäiselle makkaramissille. Luonteessakin löytyy Puumalta kypsyyttä, hän ei enää oikkuile kuten Löllykkä. Puuma kuuntelee ja ymmärtää, on enemmöän terapeuttinen kuin se itkupilli Löllykkä.kipaisee sillävälin ei kai sentään perheenÄITI ?
mitä tyydytystä saat tänne kirjoittelusta, oletan että olet tuo vastuuton puuma omasta mielestäsi joka hyväksikäyttää perheenISÄÄ eikö ?
koska et muita saa vaikka oletkin kokolailla vartta trimmannut. - allialbatrossi
Sama toisinpäin kirjoitti:
"Nykyään taitaa olla jonkin verran pareja, joissa mies on jo jonkin verran naista nuorempi. Ainakin enemmän kuin aikaisemmin. Lähes kaikissa näissä tapauksissa mies ei ole sitä "halutuinta tavaraa" omassa ikäluokassaan."
Tuo pitää varmasti usein paikkansa. Mutta sama pätee kyllä toisinkin päin. Eivät ne nuoret naiset, jotka ajautuvat suhteisiin vanhempien miesten kanssa, ole välttämättä niitä kauneimpia ja suosituimpia ikäluokassaan. Otetaan esimerkiksi Päivi Lipponen. Hänhän oli hyvin taviksen näköinen kolmekymppinen yh-äiti, kun alkoi heilastella ukkomies Lipposen kanssa. Tuskin Päiviä olisi joku kolmekymppinen komea vapaa mies edes huolinut. Ainoa mies, jonka Päivi olisi saanut pyydystettyä omasta ikäluokastaan, olisi ollut varmaan joku ylipainoinen juoppo tai joku harmaakasvoinen nössö. Saadakseen menestyvän ja varakkaan miehen Päivin oli kelpuutettava isänsä ikäinen mies, koska kukaan menestynyt ja varakas samanikäinen ei olisi kelpuuttanut Päiviä. Näinhän se menee.Muistaakseni Päivi oli naimisissa ihan omanikäisensä miehen kanssa, kun vanhempi valtiomies alkoi häntä piirittää...
- pikkuisen vapautta
Niin, ei missään nimessä saisi katsella kuin oman ikäisiään kaljamahaisia vanhoja pappoja.
Ja noin nuori, yli kolmekymppinen mies, sehän on varmasti vietävissä ihan ilman omaa tahtoaan :D Herätkää pällit, ikä on ihmisen korvien välissä.
Jos on löytänyt ihmisen, jonka seurassa viihtyy, suotakoon se hänelle.
=)- Ohrgasmed
Hyvä Katri! Vapauta Suomen puumat häkeistä. Metsästäjä odottaa...
- 15-
Ohrgasmed kirjoitti:
Kyllä saadaan juttua aikaiseksi, kun nähdään jonkun auto jonkun pihalla. Vähän kohtuullisuutta.
- <<<<!
Ohrgasmed kirjoitti:
Kymmenen vuotta 21 vuotta nuoremman miehen kanssa, silloin ei edes tiedetty puuma nimityksestä mitään kun aloitimme.
Ollaan tyytyväisiä, viihdytään harvinaisen hyvin yhdessä.
En murehdi tulevia, elän tässä ja nyt. - petojen sukua
<<<<! kirjoitti:
Kymmenen vuotta 21 vuotta nuoremman miehen kanssa, silloin ei edes tiedetty puuma nimityksestä mitään kun aloitimme.
Ollaan tyytyväisiä, viihdytään harvinaisen hyvin yhdessä.
En murehdi tulevia, elän tässä ja nyt.että se riippuu naisen iästä. Nelikymppinen on puuma, mutta kuusikymppinen peräti sapelihammastiikeri!
- jos vaan totta on
Kannattaa muidenkin elää, kun se tapahtuu kohdallamme vain kerran.
- syyyx
Tuo kys.managerihan on lehtien palstoilla mainostanut pitävänsä vanhemmista naisista (kys. haastattelu jo useita vuosia sitten).
Ja! Katri on menomimmi: paremmin Katrille tuollainen nuori komistus sopii kuin joku vanha donjuan.
go Katri go! - Maija Mummo
meitä muitakin mummoja kuinka mummo kellistää petiinsä omaa ikäänsä puolta nuoremman nuorukaisen. Haluaisin minäkin...
- muistaakseni
erikoinen juttu. Eikös oma poika ollut juuri samanikäinen.
- tzalama
muistaakseni kirjoitti:
erikoinen juttu. Eikös oma poika ollut juuri samanikäinen.
ehkä tilanne sama kuin Jipulla ja Jussi Lammella, toiselta kuollut tytär toinen kärsii isänpuutteesta= kaksi puutetta kohtaa toisensa.
Katrilta kuollut päälle 30v poika ja "sulholla" huono äitisuhde?
Antakaa ihmisen olla rauhassa,Varmaan hän on oikeasti rakastunut,ja on hieno asia,kun kohtaa läheiseksi tuntuvan henkilön.Ei saa rikkoa heidän yksityisyyttään retostelemalla.Onnea vaan Katri-Helena ,jos satut lukemaan tämän.
- älkää keksikö
halua uskoa juttua todeksi. lienee muusikkojen yhteisestä musiikinteosta kyse. omaa poikaani en vastaavanikäiselle haluaisi antaa. kyllä tuntuisi lapsen (lapsi se on vielä tuonikäinenkin omasta näkökulmastani katsottuna 56v) hyväksikäytöltä.ei enää tervettä vastavuoroista suhdetta vaan jotain ihan eriskummallista. sama on toisinpäin, jos mies olisi noin paljon vanhempi. ei ole hyvin asiat ei, jos tuo juoru on totta, en usko, että on totta. jos puhutaan, että pitää suoda kuusikymppiselle jotain hyvää niin mitähän kolmekymppinen siitä saa itselleen: ikuisen trauman, uskon minä.
- kolmekymppisen äiti
älkää keksikö kirjoitti:
halua uskoa juttua todeksi. lienee muusikkojen yhteisestä musiikinteosta kyse. omaa poikaani en vastaavanikäiselle haluaisi antaa. kyllä tuntuisi lapsen (lapsi se on vielä tuonikäinenkin omasta näkökulmastani katsottuna 56v) hyväksikäytöltä.ei enää tervettä vastavuoroista suhdetta vaan jotain ihan eriskummallista. sama on toisinpäin, jos mies olisi noin paljon vanhempi. ei ole hyvin asiat ei, jos tuo juoru on totta, en usko, että on totta. jos puhutaan, että pitää suoda kuusikymppiselle jotain hyvää niin mitähän kolmekymppinen siitä saa itselleen: ikuisen trauman, uskon minä.
Juorulehtien kehittämää juttua ihan koko "suhde".
- sepe-simpanssi
kolmekymppisen äiti kirjoitti:
Juorulehtien kehittämää juttua ihan koko "suhde".
Kuuskybäset mummeli-puumat pysyköön kaalimato OY:n kumikyrpä-tuotteissa ja poissa nuortenmaailmasta.
- hyeenana
sepe-simpanssi kirjoitti:
Kuuskybäset mummeli-puumat pysyköön kaalimato OY:n kumikyrpä-tuotteissa ja poissa nuortenmaailmasta.
Menihän Katrilla lujaa jo 70-luvulla Dannyn ja kumppaneiden kanssa. Hauskanpidostahan tässä on kysymys, viihdemaailmassa vaan mopo joskus tuntuu karkaavan käsistä kun kohtuuden rajat hämärtyy. Nautinto on hyvä renki mutta huono isäntä. Enempi väsyneeltä ja plösähtäneeltä se Tommi näyttää. Katri-helenan lärvi on pikku operaatioiden jäljiltä nätin viisikymppisen. Kroppa on timmi ja sääret paremmat kuin 90 prossalla suomalaisilla kolmekymppisillä.
- on
hyeenana kirjoitti:
Menihän Katrilla lujaa jo 70-luvulla Dannyn ja kumppaneiden kanssa. Hauskanpidostahan tässä on kysymys, viihdemaailmassa vaan mopo joskus tuntuu karkaavan käsistä kun kohtuuden rajat hämärtyy. Nautinto on hyvä renki mutta huono isäntä. Enempi väsyneeltä ja plösähtäneeltä se Tommi näyttää. Katri-helenan lärvi on pikku operaatioiden jäljiltä nätin viisikymppisen. Kroppa on timmi ja sääret paremmat kuin 90 prossalla suomalaisilla kolmekymppisillä.
Poika vielä etsii elämäänsä. Toinen on jo moneen kertaan kokenut.
- 1+17
on kirjoitti:
Poika vielä etsii elämäänsä. Toinen on jo moneen kertaan kokenut.
Mikä näitä menneen talven lumien laulajia vaivaa? Sitä mukaa kun vanhenevat niin kuvittelevat nuorentuvansa. Danny on jo ikäloppu entinen artisti joka seitkytvuotiaana kuvittelee olevansa parikymppinen. Entä se irvokas Pirkko Mannola. Niin kahju että kuvittelee olevansa vielä notkea että saa spagaatin. Ja kun yritti sitä niin kävi haha miten kävi viime talvena. Entä tämä ikiloppu -stop end- loppuunajettu Hetri Kalana? yhteiskunta on muuttunut. Kukaan ei diggaa enää hometta.
- 10-
1+17 kirjoitti:
Mikä näitä menneen talven lumien laulajia vaivaa? Sitä mukaa kun vanhenevat niin kuvittelevat nuorentuvansa. Danny on jo ikäloppu entinen artisti joka seitkytvuotiaana kuvittelee olevansa parikymppinen. Entä se irvokas Pirkko Mannola. Niin kahju että kuvittelee olevansa vielä notkea että saa spagaatin. Ja kun yritti sitä niin kävi haha miten kävi viime talvena. Entä tämä ikiloppu -stop end- loppuunajettu Hetri Kalana? yhteiskunta on muuttunut. Kukaan ei diggaa enää hometta.
Happamia sanoi kettu pihlajanmarjoista.Kylläpä suomalainen osaa olla kade, kun ei itse saa mistä unelmoi pitää piikitellä parempiosaisia.
- Erkki Nimilerkki
10- kirjoitti:
Happamia sanoi kettu pihlajanmarjoista.Kylläpä suomalainen osaa olla kade, kun ei itse saa mistä unelmoi pitää piikitellä parempiosaisia.
Artisti maksaa ja elää muistoissaan. Yhteiskunta vaan muuttuu ja tulkitsee uusia asioita laajemmin. Mitään konkreettista homeet eivät kuitenkaan tänä päivänä pysty antamaan. Ainoastaan menneen talven lumia jotka ovat sulaneet jo viime keväältä. Kukaan ei ole kateellinen demetoituneelle vanhukselle joka kerran on tanssittanut yleisöään olan takaa mutta ne tanssit on taakse jäänyttä elämää. Eläkkeellä on paapin keinustuolissa hauska muistella miten kerran asiat oli toisin. Kerran häntä digattiin. Nyt ei. Muistot kirkastavat ja tuovat elämälle hohtoa hetkeksi. Kuitenkin paapan on todettava elämän yksi totuus. "Enhän minä kuitenkaan ole enää mitään"
- hämärää
kuuluu tuon asian suhteen nyt? Eikö ole ketään joka olisi jotain nähnyt? Onko Katri keikkaillut edes..?
- pelottava asia
En voisi kuvitellakaan äiti-pika symbioosia missä vaimo olisi ainakin viisitoista vuotta minua vanhempi.
- seurustelu tottako?
Seiskassa mainitaan edelleen verotietojuoruissa, mitä Katri tienasi ja mitä hänen nuori miesystävänsä..???
- Anonyymi
Kihloissa olleet kauan.
- Anonyymi
Voin ymmärtää suhteen nuorempaan mieheen, mutta oikeasti se, että Katri kertoo pitävänsä yhteyttä tuonpuoleiseen ja saavansa sieltä viestejä, jotka voi kirjoittaa ylös ja kirjaksi, kertoo sekoamisesta. Todellakin.
Realistina ei voi ymmärtää sellaista. Kirjoitti kirjankin saamistaan viesteistä?
Saako vieläkin viestejä ja miksi vain exältään ja pojaltaan? Olihan äiti ja isäkin?
Aikamoista sekoilua ja yleensä tuollaiset harhat kuuluvat vanhuuteen ja sairauksiin ja lääkityksiin. Lukekaa niin hämmästytte:
https://www.is.fi/viihde/art-2000000741922.html - Anonyymi
On kuulemma V-mäinen nainen.
- Anonyymi
Itsekeskeinen nainen.
- Anonyymi
On kyllä itsekeskeinen! Olis nyt antanu jutut olla kun niin tarkka itsestään mutta ei piti elämänkerta kirjoittaa🤔. Mutta nuorempi mies joo moksi tulee enemmän vastenmielinen tunne jos nainen on vanhempi kuin mies?? Äiti poika suhde! Mutta jos mies on vanhempi niin ei niinkään voiko olla että mies on sarmikas vanhetessaan😂. Nainen rupsahtaa ?? Danny ja Helmi ?? Mutta jokainen tekee niinkuin tuntee eihänse periaattees kellee kuulu🤗.
- Anonyymi
Arvostelee ankarasti ensimmäistä ja kolmatta aviomiestään. Eikö itsessä ole mitään vikaa?
- Anonyymi
Joo ottaa päähän ja arvostelee ex-puolisoitaan ja kertoo vain naisen heikosta itsetunnosta ja sivistys on kadonnut jonnekin elämän varrella kokonaan pois.
- Anonyymi
Liimatainen löytäny vanhemman leidin. Polkee päivittäin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1522075
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir3301274Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.911166- 1491055
- 35928
- 67919
Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31859Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos59797Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta23796Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?46759