Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Hyvä hieroja Espoossa?

Jugi_

Pitäs yrittää löytää joku hyvä hieroja Espoosta nyt kun tuo vakiohieroja sattui muuttamaan pois täältä. Osaisitteko suositella jotakuta?

22

14271

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Seppooo1

      euhk.fi

    • Stumppen

      www.fysioninja.fi (monipuolista tarjontaa ja erittäin ammattitaitoisia) toisin sijatisee vissiin kauniaisissa

    • missel

      Leppävaaran hierontakolmio taitaa olla hieroja Ronkasen uuden paikan nimi Leppävaarassa. Ottaa myös Tapiolassa vastaan. Olen tykännyt aivan valtavasti ja parikin tuttua on ottanut hänet vakihierojakseen. Suosittelen suurella lämmöllä.

    • Jaana Lepistö

      Sepon mainitsema EUHK, eli Espoon Urheiluhierontakeskus saa myös minun suositukseni

    • peryha

      Itse olen käynyt nyt kuukauden päivät Leppävaaran Hierontakolmiossa www.leppavaaranhierontakolmio.fi Ari Ronkasella kipeää kättä hoidattamassa. Suosittelen kaikille, asiantuntevaa hierontaa ja muutenkin mutkaton meininki.

    • anna32

      Kävin Rozanna Wellnessissä, Suosittelen!


      Leppävaaran Rozanna Wellness hieronta

      www.rozannawellness.fi

    • jorma sonni

      Jorma Sonni
      Lepuskissa, peukuttaa perseen vakaalla kädellä!

    • Michael800

      Kilon hierontapiste on loistopaikka. Sijaitsee Kilonpuiston koulun vieressä. Olen siellä käynyt jo vuosia ja voin suositella sitä vilpittömästi.

    • päivikki80
    • sipolatimo

      kotihieronta yli 20v kokemus 0449663698

    • Sami B

      siis hierojan vai hierottavan kotona?

    • sipolatimo

      hierottavan luonna, tulen pöydän kanssa tai mun naisystävä thaihieronta, (ei seksi)

    • Isot lihakset

      Kauppakeskus Galleriasta Green Treestä löysin uuden ja hyvin hierovan ammattilaisen ja oli jopa miellyttävä naishieroja, mutta hieroi isotkin lihakseni riittävällä voimalla. Sukunimi oli Jääkeläinen, muttaetunimi ei jäänyt mieleen!

    • Make kk

      Janne wellbeing,leppävaarassa. Todella ammattitaitoinen kundi,joka on pitäny paikkani kondiksessa jo puolvuotta.


      Jannen nettisivut www.jannewb.fi

    • helsinki jätkäsaari 0466281191 simply the best,vyöhyket.,tui na,liukukuppaus,syväkudosh,lymfa,acupainanta.suosittelen lämpimästi

    • Petteri82
    • Lintuvaaralainen

      Meidän perhe (2 aik ja 2 urheilevaa nuorta) käy tyytyväisinä Kauppakeskus Galleriassa toimivan Jääskeläisen Sirpan hierottavana. www.hieroja.syhi.fi

    • Goddammit

      EI AINAKAAN Espoon Hierontakeskus (Torpparintie, Mankkaa)! Huijari! Jos maksat etukäteen (esim.lahjakortti tai tilisiirto), lahjan saaja tai sinä ette kuule tästä yhden naisen "keskuksesta" enää koskaan. Hän ei saavu paikalle (tai piilottelee sisällä - asuu ilmeisesti samassa huoneistossa) eikä vastaa soittoihisi tahi maileihisi. Lahjakorttia halutessani hän ei vastannut soittooni, vaan vasta kun kyselin korttia viestitse. Googlen arvosteluissa on monen monta samanlaista huijatuksi joutunutta. Toivottavasti saadaan vielä satimeen. Kierrä Espoon Hierontakeskus kaukaa tai jos jo napsahti, ota yhteys maistraattisi kuluttajaneuvontaan tai suoraan poliisille.

    • Ikiliikkuvainen

      Olen saanut erittäin hyvää lihashuoltoa ja hierontaa Espoossa Relaxuksesta (https://relaxus.fi). Ei mitään nypläystä, vaan hieronta sopii hyvin myös aktiivisesti liikkuville ja urheilijoille. Aika monta paikkaa on tullut vuosien saatossa testattu ja tämän voin sanoa olevan hyvä.

    • Anonyymi

      Löytyiskö Espoosta pätevää hierojaa Saunalahden läheisyydestä. Toki voin kauemmaskin lähteä, mutta olisihan se mukava, jos vierestä löytyis.

    • Anonyymi

      Bilteman vieressä on hyvä osteopaatti (Iku) voi suositella. Ajat tosin kortilla, niin kuin hyvillä yleensä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      85
      2268
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      50
      1964
    3. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1848
    4. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      83
      1743
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      10
      1608
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1532
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      24
      1413
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1372
    9. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      37
      1347
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1331
    Aihe