Syyskuussa Kyprokselle, Sunwing resort Sandy Bay

tuulik.

Hei,

Onko täällä ketään lähdössä syyskuun loppupuolella Kyprokselle? Entä löytyykö kokemuksia ko. hotellista?? Todella vähän löytyy yleisesti arvosteluja. Tripadvisoristakin vain 10kpl. Kumma juttu, luulisi että siellä porukkaa olisi käynnyt :)

12

4021

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • siinäpä vähän...

      ko hotellista. Hotelli on ihan siisti. Muurahaisia(tosi pieniä) kyllä vähän huoneess vipelteli. Allas alue ihan mukava, paitsi laatat alueella oli aika liukkaat. Pari ravintolaa ja altaalla oleva baari,sekä jääelökioski löytyy.
      Aamupallalla oli tarjolla kaikkea mitä nyt ajatella saattaa ja ihan hyvää. Ruokailemassa käytiin muualla, kun ei ollut otettu kuin aamupala. Keskustaan oli n. pari kilsaa matkaa. Oli vaan niin sika kuuma, ettei laps jaksanut edes takas taapertaa, joten taksilla hurauteltiin jompaan kumpaan suuntaan. 7 euroo maksettiin aina. "taksi tolppia" tuntu olevan joka toisessa risteyksessä, samoin skotteri ja mönkijä vuokraamoja. Niitä Supermarketteja lähinnä oli kauppoina,isoja ja pieniä. Toki joitain nahka ja koruliikkeitäkin löytyi. Hotellin oma supermarketti oli ihan hyvin varustettu. Hotellin lähin ranta ei meistä ollut kovin kummonen. Reunusta kivinen(siis ei irtokiviä vaan epätasainen kallioinen), toisista kohtaa kuitenkin pääsi rantaan asti ihan hiekkaa myöten. Semmonen pieni poukama lähinnä.

      • alkuperäinen.....

        Kiitos vastauksesta:)

        Siinä onkin vissii n. 5-10min kävelymatkan päässä parempi ranta, Sandy Bay, jos en aivan väärin ole lukenut.
        Oliko hotellin lähimmällä rannalla aurinkotuoleja? Olen lähdössä poikaystäväni kanssa reissuun, tiedetään että hotelli on ns. perheille suositeltu, mutta mieluummin ollaan sellaisessa, kun missään älyttömässä nuorisohotellissa. Muutenkin kuvista sai kuvan että kyseessä on siisti hotelli :)

        Oliko teillä minkälainen huone? Meille muistaakseeni yksiö terassilla. Ja nimenomaan lähdetänkin syyskuussa, ettei ihan paahtavan kuuma ole. Osaatko suositella joitain ravintoloita? Mekin otimme vain aamupalan tuohon hotellliin.


      • hyvää matkaa
        alkuperäinen..... kirjoitti:

        Kiitos vastauksesta:)

        Siinä onkin vissii n. 5-10min kävelymatkan päässä parempi ranta, Sandy Bay, jos en aivan väärin ole lukenut.
        Oliko hotellin lähimmällä rannalla aurinkotuoleja? Olen lähdössä poikaystäväni kanssa reissuun, tiedetään että hotelli on ns. perheille suositeltu, mutta mieluummin ollaan sellaisessa, kun missään älyttömässä nuorisohotellissa. Muutenkin kuvista sai kuvan että kyseessä on siisti hotelli :)

        Oliko teillä minkälainen huone? Meille muistaakseeni yksiö terassilla. Ja nimenomaan lähdetänkin syyskuussa, ettei ihan paahtavan kuuma ole. Osaatko suositella joitain ravintoloita? Mekin otimme vain aamupalan tuohon hotellliin.

        toisella rannalla käyty ollenkaan. Lähirannalla oli aurinkotuoleja ja varjoja. Oisko ollu 2 petiä ja varjo n. 12-14 eur. Unohtu jo, varmaa helle sekottanu pään. En paljon ruokapaikkojen nimiä kattellu. Me syötiin oikeestaan kanaa ja laps sitten hamppareita ja spagettia. Kyllä siellä niin paljon kuppiloita on,että varmaan löytyy mieluista(jos kokki ei huonolla tuulella ole :) Hotellia vastapäätä on kadun toisella puolella ruokapaikka ja siellä pari kertaa käytiin. Hyvää oli. Riippuu varmaan vähän siitäkin mitä hakee, joka kokilla on vähän eri sekotukset, ainakin hamppareista päätellen. Meillä oli yksiö. Kaksi sänkyä ja erillinen vuodesohva. Jääkaapista ja pakastimesta lähtien löyty kaikki, on veitset,haarukat,kattilat ja keittimet, miten kukakin vaan haluaa. Parveke oli myös kivan kokonen ja semmoset "verkko"tuoli, eikä paisteessa sulavat muovituolit.


    • Kypros

      Hei !

      Juuri tuon huonomman rannan nimi oli sandy bay, mutta hotellin toisella puolella on iso Nissi Beach
      todella upea, pitkä, hienohiekkainen ranta-alue, löytyy aurinkotuoleja vaikka kuinka sekä erilaisia "vesivempaimia". Sandy Baylle ei siis kannata jäädä....

      • alkuperäinen ^^

        Ok, Kiitos tarkennuksesta :D Oliko siihen Nissi Beachille miten pitkä matka? Ihan kiva vaan ettei hotelli ole ihan keskustassa, niin tulee vähän hyötyliikuntaakin viikon aikana :)


      • lazylady
        alkuperäinen ^^ kirjoitti:

        Ok, Kiitos tarkennuksesta :D Oliko siihen Nissi Beachille miten pitkä matka? Ihan kiva vaan ettei hotelli ole ihan keskustassa, niin tulee vähän hyötyliikuntaakin viikon aikana :)

        Mun mielestä Nissi Beach on törkyinen, koska nuoriso hilluu siellä öisin. Tupakan tumppeja miljoonittain.
        Paras ranta on noin 1 km oikealle, Golden Beach. Rauhallinen ja puhdas. On ravintolat ja suihkut, wc.
        Sinne menee kivetty rantapolku, jota on kiva lampsia. Suosittelen ihan lämmöllä tuota rantaa.
        Ja muuten vaan vinkiksi; kannattaa vuokrata polkupyörät vaikka koko viikoksi. Agia Napassa on hyvät
        pyörätiet.


      • Kypros
        lazylady kirjoitti:

        Mun mielestä Nissi Beach on törkyinen, koska nuoriso hilluu siellä öisin. Tupakan tumppeja miljoonittain.
        Paras ranta on noin 1 km oikealle, Golden Beach. Rauhallinen ja puhdas. On ravintolat ja suihkut, wc.
        Sinne menee kivetty rantapolku, jota on kiva lampsia. Suosittelen ihan lämmöllä tuota rantaa.
        Ja muuten vaan vinkiksi; kannattaa vuokrata polkupyörät vaikka koko viikoksi. Agia Napassa on hyvät
        pyörätiet.

        Liekö olivat lokakuuksi siivonneet rannan, koska itse en mitään törkyjä havainnut, vaikka näissä asioissa tarkka olenkin = ) Sandy bay sitä vastoin oli tosi törkyinen, en edes ymmärrä miksi sitä rantaa mainostetaan hyvänä....
        Mutta ko. hotellilta oli siis alta 10 min kävelymatka Nissi Beachille. Pitää vain hahmottaa oikea hiekkatie,
        joka hotellilta sinne menee, koska kävelyteitä mentäessä hieman pidempi matka...


      • alkupeäinen....
        Kypros kirjoitti:

        Liekö olivat lokakuuksi siivonneet rannan, koska itse en mitään törkyjä havainnut, vaikka näissä asioissa tarkka olenkin = ) Sandy bay sitä vastoin oli tosi törkyinen, en edes ymmärrä miksi sitä rantaa mainostetaan hyvänä....
        Mutta ko. hotellilta oli siis alta 10 min kävelymatka Nissi Beachille. Pitää vain hahmottaa oikea hiekkatie,
        joka hotellilta sinne menee, koska kävelyteitä mentäessä hieman pidempi matka...

        Ok, Eli Golden Bay on myös hyvä :) Onko se tuon Sandy Bayn lähellä? Täytyy varmaan jonkunlainen kartta väsätä itselleen :D Noi pyörät kuullostaa hyvälle idealle, tiedätkö paljonko vuokraus mahtaa maksaa? Jotain ravintoloita olenkin jo löytänyt, mitä suositellaan.

        Muuten, hotellin sivuilta poimittua:

        Sunspot30 minutes € 2.00
        Sunspot60 minutes € 4.00
        Sunspot 3 hours € 9.00
        Sunspot 9 hous € 18.00
        Sunspot 10 hours € 12.00 only winter

        Osaako joku kertoa mulle mitä toi sunspot tarkoitta? Kovasti oon koittanut pähkäillä :D


      • lazylady
        alkupeäinen.... kirjoitti:

        Ok, Eli Golden Bay on myös hyvä :) Onko se tuon Sandy Bayn lähellä? Täytyy varmaan jonkunlainen kartta väsätä itselleen :D Noi pyörät kuullostaa hyvälle idealle, tiedätkö paljonko vuokraus mahtaa maksaa? Jotain ravintoloita olenkin jo löytänyt, mitä suositellaan.

        Muuten, hotellin sivuilta poimittua:

        Sunspot30 minutes € 2.00
        Sunspot60 minutes € 4.00
        Sunspot 3 hours € 9.00
        Sunspot 9 hous € 18.00
        Sunspot 10 hours € 12.00 only winter

        Osaako joku kertoa mulle mitä toi sunspot tarkoitta? Kovasti oon koittanut pähkäillä :D

        Muistaakseni maksoimme 20 e/4 vrk. Oli sellaiset hauskat "tätipyörät". Niillä oli oikein kiva ajella pitkin kaupunkia. Kävimme Protaraksessa asti, n. 10 km. Golden Beach on teidän hotellilta n. 1,5 km. Sinne pääsi kevelle rantapolkua pitkin tai fillareilla rantatietä pitkin. Kannattaa kyllä käydeä
        katsomassa se ranta. Se Sandy Bayn ranta on kyllä huonoin noista.
        Satamassa oli erittäin hyviä ravintoloita. Eikä mun mielestä yhtään sen kalliimpia kuin keskustassakaan. Kala oli todella hyvää. Saa niistä toki muutakin ruokaa.

        Sunspot on joku Sun SPOT , langaton anturi verkkolaitteeseen. Korvaa patterit. (Korjatkoon joku, jos meni väärin).


      • alkup....
        lazylady kirjoitti:

        Muistaakseni maksoimme 20 e/4 vrk. Oli sellaiset hauskat "tätipyörät". Niillä oli oikein kiva ajella pitkin kaupunkia. Kävimme Protaraksessa asti, n. 10 km. Golden Beach on teidän hotellilta n. 1,5 km. Sinne pääsi kevelle rantapolkua pitkin tai fillareilla rantatietä pitkin. Kannattaa kyllä käydeä
        katsomassa se ranta. Se Sandy Bayn ranta on kyllä huonoin noista.
        Satamassa oli erittäin hyviä ravintoloita. Eikä mun mielestä yhtään sen kalliimpia kuin keskustassakaan. Kala oli todella hyvää. Saa niistä toki muutakin ruokaa.

        Sunspot on joku Sun SPOT , langaton anturi verkkolaitteeseen. Korvaa patterit. (Korjatkoon joku, jos meni väärin).

        Kiitos paljon vastauksista :)

        Aiheutti pientä ihmetystä toi sun spot, mutta kiitos selvennyksestä :D

        Täytyy kyllä ehdottomasti vuokrata ne pyörät niin pääsee liikkumaan kätevästi niillä. Ja ei toi Golden Beach kovin kaukana sitten ole!

        Satama täytyy myös käydä katsastamassa ravintoloiden osalta.


    • Juuri käynyt

      Maanantaina palattiin kysesestä hotellista ja yleisvaikutelma oli sellainen etten menisi takaisin. Itse hotelli oli ihan ok, jos tykkää suurista hotelleista, jotka ovat täynnä pohjoismaalaisia lapsiperheitä. Luokitukseltaan minun mielestäni 3 eikä 4 .
      Saatiin sellaisen huoneen, joka ei vastannut ollenkaan tjareborgin sivuilla olleita kuvia. Family yksiö mainoksessa on vaalea, raikas ja taulutelevisiolla varustettu huone, meidän family yksiö oli tumma vanhoilla vihreillä huonekaluilla sisustettu huone, jossa oli pieni ikivanha kuvaputkitv. Ihan sama se on meille, mutta mielestäni kusetusta tuollainen-

      Altaat oli hyviä, aurinkotuoleja ja ihmisiä vaan niin paljon että joskus ei päässyt kulkemaan mistään.
      Ruokapaikat ok-tasoa, kaikki ei ollut ihan huippua, jotkut ruuat jäi jopa lautaselle mutta kun kyseessä buffet, niin sai hakea muuta tilalle.

      Rannoista Nissi beach ehdottomasti kauniimppi ja viihtyisämpi kuin lähellä oleva ranta. Ympäristö tyypillistä kreikkalaisen tyylistä ympäristöä. Likaa, roskaa ja sairaita kulkukissoja..

      Taisi olla viimeinen kerta kun matkustan kreikkaan tai kyprokselle. Espanja esim. Mallorca on paljon parempi vaihtoehto, mikä ei tosin ollut nyt sopiva vaihtoehto koska vielä viileää tähän aikaa vuodesta. Syksyllä oltiin Cala Mesquidassa finnmatkoilla ja oli kymmenen kertaa parempi kokemus, sekä hotellin että ympäristön puolesta. Italia on kyllä edelleen ylivoimainen ykkönen.

    • fillarilla1

      Me ollaan menossa elokuussa Agia Napaan ja pyörien vuokraus kävi mielessä. Onkohan sieltä miten helppo vuokrata pyöriä eli onko vuokraamoista paljon / helposti löydettävissä? Kulkeminen pyörillä vissiin onnistuu suht hyvin (sen mitä kuumuudessa ylipäänsä jaksaa polkea). Onkohan pyöriin saatavilla lastenistuimia?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 111
      2188
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      60
      2046
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      1951
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1687
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1618
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1412
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1353
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      12
      1344
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1337
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe