Mistähän löytäisi nättejä lastensänkyjä suomesta? Yrittänyt etsiä netistä ja ei löydy muuta kuin näitä "vankilamallisia" pinnasängyn kuvotuksia.
Suomalaiset lastensängyt - rumia
9
1363
Vastaukset
- irakker
Minkähänlaista sänkyä sitten mahdat etsiä? Jos hinta ei ole este ja itsellä on design-taipumuksia, niin suosittelen puuseppää.
Pinnasängyn idea on, että laidat ovat korkeat jottei lapsi putoa sieltä, mutta lapsi näkee makuultaankin laidan läpi. Ei tarvitse nousta seisomaan ja tarkistamaan missä vanhemmat ovat.- hessip
joo, ei löydy ei suomesta kivoja lastensänkyjä, on se vaan kumma... puusäpällä tulee niin kalliiksi teettää, mekin kaks tarttettas...
- Värisilmä
Olen myös etsinyt, ja ihmeen vaikea on löytää mitään mieleistä. Lastensängyissä voisi olla värejä, kuvia ja muotoja! Kehittämistä on...
- pienelle peti
joo, etsinyt jo pidempään kivaa lastensänkyä... eipä löydy ei
- puuseppäpahanen
yritin joskus. ei onnistu
lasten sängyissä tiukat määräykset ei ulokkeita ei muotoja tietyt mitat. liian kallista alkaa hankkia sertifikaattia. - eipäs pelleillä
puuseppäpahanen kirjoitti:
yritin joskus. ei onnistu
lasten sängyissä tiukat määräykset ei ulokkeita ei muotoja tietyt mitat. liian kallista alkaa hankkia sertifikaattia.Just niin. Viranomaismääräykset (EN-SFS standardi) sanovat aika tarkkaan, minkälaisia lastensänkyjen täytyy olla. Eipä siellä paljon sooloilla tao TUKES on kimpussa ja sängyt myynti- ja käyttökiellossa.
- fd
Musta tää on vähän typerä asia.. Eihän se lapsi sitä pinnasänkyä ( Vankilamaista ) tarvi kun muutaman vuoden. Suurimman osan elämästään se kuitenkin nukkuu normaalissa sängyssä. Meilläkin oli sellainen vankilamainen missä oli kaunis valkoinen väri, ja oli se ihan nätti, kun osasi muuten sisustaa niin sai sen sängyn sinne kauniisti sommiteltua.
- Sänkyä etsivä
Ei noi Suwemin sänkyt nyt ainkaan kovin kauniita ole, mäntylautaa ja valkosta väriä. Tanskassa on plajon paremman näkösiä ja toimivampia ratkaisuja kaapeilla ja laatikostoilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 448291
- 724766
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14740Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon373500Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2483146Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella502950Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262875- 402800
- 412146
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731817