kuka edes viitsii kuunnella viinan polttamaa mörinää?? levyt tehty aina räkäposkella!!! ja naiset lakoo,ja miehet takoo.
voi,voi
7
547
Vastaukset
- pahayskä
se on se tupakka mikä siellä rohisee !!
- "meitä höpsöjä"
on vielä paljon - - - paljon jotka pitävät Karin lauluista. Pehmeästä ja sydämen lämmöstä tulvivasta äänen väristä. Niin kauan kuin "meitä höpsöjä" riittää ja vielä jaksamme käydä konserteissa ja tanssi paikoilla, Kari on luvannut meille laulaa. Kiitos siitä Karille.
- Annu.
Voi Justiinax-raukka kun sun piti heti päästä haukkumaan Karia kun Tapsukka sai huutia tuolla sen palstalla. Toivottavasti edes helpotti. Kyllä olet lapsellinen.
Tapsa kuulostaa kyllä jonkin lokin huudolta. Sellainen kimeä ja pistävä. Ja sillä on muutenkin yhtä röyhkeät tavat kuin lokeilla, paskovatkin vielä niskaan. Mut lokit kyllä on kauniita katsella vaan Tapsukka ei.
Mut kirjoitellaan... - Annu.
Et sitten taaskaan keksinyt mitään omaperäistä vaan piti kopsata minulta...
- lintubongari...
http://www.kolumbus.fi/rantala.rantala/KUVAT/10 Kurkilinnut/Crecre/crecre 00kes Kang 8998.jpg
Ruisrääkkä on ihan kaunis lintu.
Viimeksi Karin ääni muistutti mylvivää sonnia ja sitä ennen ties mitä. Onko tämä nyt lopullinen mielipiteesi asiasta vai vaihtuuko se taas? - soolotätikäs
"meitä höpsöjä" kirjoitti:
on vielä paljon - - - paljon jotka pitävät Karin lauluista. Pehmeästä ja sydämen lämmöstä tulvivasta äänen väristä. Niin kauan kuin "meitä höpsöjä" riittää ja vielä jaksamme käydä konserteissa ja tanssi paikoilla, Kari on luvannut meille laulaa. Kiitos siitä Karille.
Ihan häpeilemättä kuuntelen ja Katselen Karia. Itse asiassa olin juuri tekemässä sitä Mäntsälässä ja nautin sydämeni pohjassa. En odottanutkaan mitään satakieltä kuulevani, vaan aitoa, suomalaisen miehen samettista ääntä. Ja sain mitä halusin. Koko rahan edestä. Ja aion nauttia edelleen. Ja tippaakaan välittämättä muiden mielipiteistä. Ja Mäntsälässä Karia oli kuuntelemassa ja katsomassa lisäkseni toista tuhatta ihmistä. Tokkopa olisivat tulleet, jos eivät pitäisi kuulemastaan. Hyvä Kari ja kiitos upeista lauluista vielä kerran. Konserteissa nähdään.
- minna.
soolotätikäs kirjoitti:
Ihan häpeilemättä kuuntelen ja Katselen Karia. Itse asiassa olin juuri tekemässä sitä Mäntsälässä ja nautin sydämeni pohjassa. En odottanutkaan mitään satakieltä kuulevani, vaan aitoa, suomalaisen miehen samettista ääntä. Ja sain mitä halusin. Koko rahan edestä. Ja aion nauttia edelleen. Ja tippaakaan välittämättä muiden mielipiteistä. Ja Mäntsälässä Karia oli kuuntelemassa ja katsomassa lisäkseni toista tuhatta ihmistä. Tokkopa olisivat tulleet, jos eivät pitäisi kuulemastaan. Hyvä Kari ja kiitos upeista lauluista vielä kerran. Konserteissa nähdään.
Kuunnellaan vain Karia koska hänestä tykätään. Ei siinä tarvitse miettiä voiko häpeilemättä kuunnella.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121431
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881287Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1341028- 68964
- 39887
- 71863
- 97857
- 75836
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.53807Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39764