http://www.seiska.fi/viihdeuutiset/_a117548/katri helena ja rockmanageri romanssihuhuja/
ohoh mitä juttuja
9
458
Vastaukset
- Katri-fani
heh heh tämän on pakko olla VITSI...Ihan hauska sellainen!!!! Piristi kummasti helteistä kesäpäivää :)
- jaskan kaveri
josta tällä palstalla puhutaan? fanina en postailisi näitä juttuja tänne, vaikka ihan ok juttu onkin.
- Katri-fani 2
nimimerkki Katri-fani täällä taas. Pitää varmaan minun vaihtaa nimimerkkiä,ettei tule sekaannusta...
- Totuus on tuntematon
Oma poikansa oli saman ikäinen.
- Katri Helenan fani
En usko tuohon juttuun ollenkaan.
- 2011 keinutuoliin
Olen tässä miettinyt jääkö Katri eläkkeelle 2011.
- eeroji
Ei 7 päivää lehden juttuihin ole uskomista ei tänään eikä huomenna. Tämä uutinen on täysin ankka joten jätän se taas omaan arvoonsa.......
- Katri Helenan fani
Hyvä eeroji. Olen kanssasi samaa mieltä.
- Kääkhuhuja
Hupsista! Taitaa olla auringonpistos jutun kirjoittaljalle sattununut. Olihan se Pajula vai mikä se elähtänyt ukkeli taas olikaan nimeltä jonka kanssa Katri-Helena hurahti alttarille asti niin melkoinen valinta Katri-Helenan korkealle moraalille. Mikä se ukko olikaan nimeltään? Höpö-äijä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 883668
Kalasataman talossa lienee rakennusvirhe
Ei pitäisi olla mahdollista parvekkeen kautta tulipalon kiivetä katolle saakka kuin korkeintaan ylimmästä kerroksesta.1891453- 771397
Kristillinen Kaste on syntisten kaste, ei itsensä uskoviksi julistaneiden kaste
Raamatun mukaan vain syntisyyden vuoksi kastetut saavat kasteen hyödyn, syntien anteeksisaamisen ja Pyhän Hengen lahjan2401080Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd1051010Venäjä teki mahtavan iskun Kiovaan?
Miksi Ukraina ei kykene tekemään Moskovaan yhtä mahtavia iskuja.3251005- 45907
Milloin ymmärsit
Milloin tunnistit, että sinulle kirjoitetaan ja kuka kirjoittaa? Tarkka päivämäärä ja kellonaika 😉 Önnönnöö, jos ei os85890- 96879
Nojatuoli !
Uutta kehiin, kun edellinen pikavauhtia täyttyi, pitäisikö kiittää näitä asian jouduttaneita? Pilvet leijaa, sadetta en125852