Heikko esitys POWERPARK

Pettyneet vieraat

Kävimme 5.8.2010 Powerparkissa.Lapset olivat 6 tuntia ja kerkesivät käymään neljässä laitteessa.Kakasilaitetta oli rikki ja ruokailussakin meni yli tunti.

Tämä oli kyllä huvipuistokäyntivierailujen pohjanoteraus.Huomasimme paljon kiukkusia lapsia ja vanhempia poistuvan puistosta.

Jos laitteet eivät toimi laskekaa hintaa.Jatkossa käymme kyllä muissa huvipuistoissa.

47

5891

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miten sattuu

      Epäkunnossa olevia laitteita on ollut aika usein siellä sun täällä, joten sattui vain kohdalle.

      Eikä siellä yleensä ole ollut sellaisia jonoja ettei ehtisi 5 tunnissa useampaan kuin neljään laitetta.
      Suosituimpaankin eli vuoristorataan pääsee kesällä yleensä 1-2 kierroksen odotuksella.
      (kesä-heinäkuun vaihteessa oltiin sama 6 h, josta 2h kartingia, 1 h syömiseen ja 3 h:ssa ehti n. 8 kertaan/laitteeseen (3 kertaa vuoristoradassa).
      Nyt lienee sesongin loppukiri, ennen koulun alkua.

      Ja jos menitte pizzabufeeseen, niin niissähän menee tunti junnujen kanssa helposti, sama esim. buffassa ja raxissa.

      • Paska paikka

        Olimme Power Parkissa Heinäkuun puolessa välissä.

        Laitteiden rikkontumisen vielä ymmärtää, mutta tiedotuksen puute sai sapen kiehumaan. Olimme odotteneet kummitusjunaan reilun vartin, kun alkoi tuntua ettei jono liiku minnekään. Sitten alkaa jonon etumaisia tulla pois kiroillen ettei juna kulje ollenkaan. Mitään tietoa laiterikosta ei yleisölle kerrottu. Jono lähti kuitenkin vetämään ja juuri kun piti astua junaan, leite meni uudestaan jumiin. Tällä kertaa tyttö yritti piipittää tietoa laiterikosta jonossa oleville. Samaa törttöilyö oli havaittavissa muillakin laitteilla.

        Ja työntekijöiden työteho oli kuin Speden rautakauppasketsistä. Törmäilyautoradalla toimineen tytön toiminnan seuraminen kävi hyvästä ohjelmanumerosta. Jonot saadaan aikaiseksi vähäiselläkin kävijämäärällä.

        Se edellisen mainitsema tunti meni pelkkään ruuan odottamiseen. Koko ravintolakapasiteetti oli pahasti alimitoitettua (tai sitten kokkien työtahti oli sama kuin laitteiden hoitajilla).


    • kurja juttu

      Me olimme juhannusviikon alussa ( ma) 21.6 ja kokemus oli täysin toisenlainen. Vietimme Powerparkissa koko päivän eikä mihinkään ollut jonoa juuri nimeksikään. Pojat juoksivat Thunderbird -vuoristoradastakin melkein suoraan uudestaan ja uudestaan, laskivat käyneensä yhteensä 10 kertaa pelkästään siinä.

      Me söimme buffetissa ja kyllä siinä meilläkin varmaan tunti meni kaikenkaikkiaan, mutta olimme hinta laatu sunteeseen tosi tyytyväisiä. Ruoka oli hyvää ja sitä oli todella hyvä valikoima vaikka pelkän pizza-buffetin nimellä myytiinkin.
      Meille jäi paikasta hyvä mieli, mutta ymmärrän kyllä harmituksesi jos todellakin noin pitkään jouduitte jonottamaan ja vielä oli laitteitakin poissa käytöstä.

      • EiOlluJonojaEi

        juu mää ja mun kaveri pystyttiin juoksemaan junkkerisa peräkkäin 20 kertaa 2 tunnisa, että kyllä sielä kerkiää jos ei mee aurinkoisena päivänä


    • nopeat jalat

      Oltiin viime heinäkuun puolivälissä. VÄhän ihmetyttää nämä viestit, jos kerkeää 5 tunnissa 4 laitteeseen, niin mitä oikein olette siellä tehneet.

      Heinäkuun puolivälissä puistossa oli tosi paljon ihmisiä, mutta me käytiin porukalla enemmän kuin 4 kertaa jo pelkästään yhdessä laitteessa. Lapset laskivat johonkin 20-25 laite käyntiin asti, sitten lopettivat. Ja syömässä kävimme tosiaan myös, tosin emme puffetissa, mutta vaikka tunnin olisi ruokailussakin, niin pakko ehtiä enemmän kuin 4 laitteeseen!

    • Naapis3

      No voe tokkiinsa! Onhan noita laiterikkoja "suurissakin" huvipuistoissa! Olemme käyneet Powerparkissa nyt yhteensä kolme kertaa, ja jokaisella kerralla jonotukset ovat olleet varsin kohtuulliset. Joka kerta olemme käyneet syömässä siellä pizzapuolella, ja kyllähän siihen tunnin saa lasten kanssa varatakin...
      Alue on mielestäni erittäin siisti, jopa kaunis! Kun vain malttaa avata silmänsä ja katsoa kauniita, hoidettuja kukkaistutuksia sekä virtaavaa vettä sekä. Ensi kesäkuuta odotellessa kolmen pojan äiti Satakunnasta

    • oudoksun

      Kylläpä on outoa, jos _kuudessa_ tunnissa ehtii käydä vain neljässä laitteessa. Ei millään pahalla, mutta mitä ihmettä te ootte siellä tehny?
      Oon töissä puistossa ja oon käyny siellä asiakkaanakin todella usein. KOSKAAN ei oo noin harvassa laitteessa ehtiny käymään, jos on herran jumala kuus tuntia aikaa. Ei Powerparkissa nyt _niin_ paljon asiakkaita ole.

      Ite oon ollu vähän isommissakin huvipuistoissa USA:ssa, ja siellä kyllä kesti jonotus KAUAN.

      Laitevioille kun taas ei voi oikein mitään. Teille sattui vaan huono tuuri. Laitevikoja ilmenee ihan joka puistossa.

    • powerpark on paras!

      En tajua,,,, itse olin 5 tuntia siellä ja kerkesin käymään varmaan 25laitteessa vaikka söinkin

    • TosiTyytyväinen

      Minäkin kävin PP:ssä, tosin viime kesänä ja ilman muuta oli mielestäni paras huvipuisto Suomessa. Siisteys aivan toista luokkaa, kuin muualla, ei roskia missään. Jonoja ei ollut, ehdittiin tehdä kaikki, mitä haluttiinkin. Tosin vietimme siellä koko päivän. Ehdottomasti menemme uudelleen, vaikka Etelä-Suomessa asummekin ja matkaa on.

    • huono tuuri teillä

      itse olin 4 tuntii ja kerkesin käyä jo 19 laiteessa ja välissä syömässä ja kaupassa

    • matkailija

      Tänään juuri kävin Powerparkissa ja oli todella hyvä kokemus. Sadekuuroja oli ja silloin selkeästi sisätiloissa ja katoksissa olevissa laitteissa oli ruuhkaa, Devil's Mine Hotelliin jonotimme noin puoli tuntia ja se oli pisin jonotusaika. Jos menee syömään juuri silloin ruuhkahuipun aikaan niin se on luonnollisesti ihan oma valinta, silloin ON ruuhkaa ja tietenkin siihen ruokailuun saa sen tunnin varata. Yhtäkään laitetta en tainnut nähdä kiinni olevan.

      Ainoa pettymyksen tunne oli kun kävin itse ottamassa ripsien ja kulmien värjäyksen kulmien muotoilun, hinta oli ihan OK joskin hinta-laatusuhde ei ehkä ihan kohdannut, niin sitten kun ystävättäreni ajatteli käyvänsä ottamassa jonkun jalka- tai käsihoidon niin puljussa oli jo lappu luukulla! Eli todellakaan ei näemmä kannata uskoa nettisivujen lupaamaa "liikkeet ovat avoinna koko puiston aukioloajan", puistolla oli yli kaksi tuntia vielä aukioloaikaa ja oli jo laitettu SULJETTU -lappu luukulle. Jos tuosta olisi ollut vaikkapa koko päivän joku lappu ovessa, "suljemme tänään poikkeuksellisesti jo klo 16:30" niin olisin tilanteen ymmärtänyt ja ystäväkin olisi päässyt itselleen jonkun hemmottelun ottamaan. Vähän hapan maku jäi tuollaisesta, tuon jälkeen huomasimme usean muunkin liikkeen laittaneen jo ovensa kiinni vaikka väkeä oli todella paljon puistossa. Huhhuh.

    • fbdhfgbadglruhltka.l

      Powerparkissa on aina ihan hirmuset jonot, muutenkin penskat kannattaa viedä Tykkimäkeen.

      • näi

        Olet ilmeiseti käynyt powerparkissa lomakaudella heinäkuussa. Mene kesäkuussa, ei paljoa jonoja


      • afiasfopaksfkasf

        Kumma, kun siellä olen itse käynyt, niin ikinä ei ole ollut hirmuisia jonoja, sen sijaa muualla tunnin jonotukset on tuttuja.
        Tykkimäki penskoille ok, jos alle 10 v...


    • Mummi

      Olimme 2-vuotiaan kanssa Power-Parkissa lähes koko aurinkoisen kesäpäivän, joten väkeä oli paljon. Ihmettelen tässä kirjoituksia, kuinka aikuiset valittavat jonoista ja muusta. Tämä 2-vuotias odotti rauhassa vuoroaan eivätkä jonot kovin kohtuuttomia olleet. Toki käytimme vain pikkulasten laitteita, joita tässä huvipuistossa on kiitettävän paljon mutta paljon oli pikkulapsiakin. Ja mummikin pääsi mukaan "hurvittelemaan" aika moneen laitteeseen. Reippaille ja asiallisille työntekijöille annan myös ison kiitoksen. Ainoastaan ruokailusta totesin, että kannattaa ottaa jatkossa omia eväitä mukaan. Emme lähteneet 2-vuotiaan kanssa ruokaa jonottelemaan, joten tyydyimme pikaruokaan, jonka saimme noin 10. minuutissa. Mikä meissä aikuisissa on vialla, kun yhtään ei kestetä odotella vaan mulle heti nyt tässä kaikki- ajatus on vallalla jopa huvipuistokäyttäytymisessä, kun 2-vuotias osaa odottaa vuoroaan aivan rauhassa. Ja siisteys Power-parkissa on aivan omaa luokkaansa.

      • Suhteellista taas

        Jonotuskin pitää suhteuttaa, jos menee kovimpaan sesonkiaikaan, niin pitää sitten vertailla mitä vastaavasti on muualla jonoja samanlaisena päivänä...
        Eli jos PP ryysiksessä jonottaa 0,5 h niin onko lintisillä tai särkässä samaan aikaan 1,5 h suosituimpiin laitteisiin...
        Kesä ja elokuussa kylmänä sadepäivänä ei tarvitse missään jonottaa kauan.


    • vepe112

      oon kohta 11v ja en hirveesti uskalla käyvä hirveissä/pelottavissa laitteissa saan itse vaikuttaa minne menemme luultavasti särkänniemeen mutta kertokaa että oisko se mun ikäsille hyvä?

      • vepe112

        siis tarkoitan tossa ^ että oisko poverpark mun ikäsille hyvä?


    • powerpark

      Olin viime kesänä 5 kertaa ja mahtava paikka! Jonot on kohtuuliset mutta alku kesästä lyhyet. Oon 7-8 tuntia siellä ja käyn 30 laitteessa. Ja Torstaina taas powerpark :))

    • Pöwer

      Powerparkissa heinäkuun loppupäästä ja jonotus pisti suppea kiehumaan. Koko päivän aikana kerittiin alle kymmeneen laitteeseen (klo 12-19). Hampurilaisjonossa vietettiin toista tuntia, samoin boosterin jonossa, yli puolitoista tuntia. Päivä oli TO.

      Tosin seuraavana päivänä, kun käytiin vielä mikroautoilemassa, näytti puistokin autojen määrän suhteen huomattavasti hiljaisemmalta. Ehkä vain valittiin just se kesän piikki..

    • powerpark on paras

      Me asutaan 133 km päästä powerparkista. Aina on ollut kivaa. Ruokaillessa ei oo menny kovin kauvaa. Ja jos tuntuu jonotus pitkältä niin ota joskus joku kaveri mukaan sinne powerparkkiin. Satuitte vaan olemaan kiireisenä päivänä. Ja linnanmäellä ja särkänniemessä menee jonotukseen aina paljon kauvemmin. Joten en sanoo muuta ku vaan et .......POWERPARK ON PARAS! Ainaki mun mielestä pitää tyytyy siihen mitä on

      • Meiiltä 235km

        Meiltä on powerparkkii 235km siihemenee noi 2h 30min

        Eka käyn 5 laittees 20min

        sitten syömään 30min

        10 laitetta 30min

        Jätski 5 minuuttii

        14 laitettaa1h 1min

        takasin 235km 2h

        yht: 6h 56min

        :)


    • Powerpark on pras

      Samaa mieltä. Ja taas huomenna powerparkiiiin.!

    • poweri2

      Olin poweparkissa viime kesänä ja kävin ainakin 6 tunnin aikana 30 laitteessa

    • Powerpark on peersee

      Itekki olin powerparkis 2012 Nii siel oli ainaki 5 laitetta rikki ellei jopa 10 en ollu ku jotai 4-6 tuntii :(" Mut hei kantsii mennä lntsille siel on AINA kaikki toiminassa

      Tykkimäel taifun-laite on usein pois toiminasta

      • eijummarra

        Ite oon käyny 7 kesänä powerparkissa ja ikinä ei oo ollu ykskään laite rikki. Toki sateella ja tuulella jotkut laitteet joudutaan sulkemaan turvallisuussyistä. Kerran olen käynyt lintsillä ja petyin kun alle 140 ei ollu melkein mitään. Muutenkin pp on paljon siistimpi ja "kauniimpi" kuin lintsi. Powerparkissa oon joutunu jonottaa max.15 min per laite. Yleensä ollaan koko päivä eli 8h ja kerkeen käyä ainaki jossai 50 laittees.


    • jeskeh

      Kun itse minä tuolla kävin viimekesänä, kaikki toimivat, pääsin käymään yli 25 kertaa laitteissa, aurinko paistoi, ei jonoja. Lintsi silti vie :3.

    • Rolle-Pelle

      Mä kävin eilen Lintsillä ja kävin ainakin 100:ssa laitteessa kolmessa tunnissa. Nih.

      • eijummarra

        Eihän pp mitään voi sille että heillä on paljon enemmän asiakkaita kuin lintsillä😝


    • Joopa Joo

      Kävin 13.7. Powerparkissa. Sää oli sopivan lämmin. Ihmisiä oli sopivasti ja mihinkään laitteeseen ei tarvinnut jonottaa kovin kauaa...Henkilökunta oli iloista ja hyväntuulista.Parkkipaikkojakin oli runsaasti. Kaikenkaikkiaan positiivinen kokemus. =)

      • Joopa Joo

        10.7. siis...


    • Erittäin tuohtunut

      Täysin totta että powerpark on surkea paikka olin 4 ystäväni kanssa siellä viime lauantaina ja olimme ajaneet ainakin 4 tuntia ja heränneet aamu kuudelta matkaan perille päästyämme pettymys oli suuri! Esinnäkin portilla meille sanottiin että kassskoneet eivät toimi jokaisessa lipunmyyntikojussa joten pariin kojuun oli tietenkin mieletön jono siinä meni ainakin 1h odotellessa. Heti ensimmäinen laite johon menimme oli epäkunnossa. Laitteen turvakaaret oli jumissa. Sama toistui heti perään keinulaitteessa josta jouduimme itse ryömimään ulos! Vaaran tuntua lisäsivät taivaalla välkkyvät salamat koska ukkosta oli liikkellä. Hetkeä myöhemmin iski järkyttävä sadekuuro ja ukonilma jonka vuoksi kaikki laitteet tietenkin suljettiin. Siinä sitä oltiin varmaan 3h tyhjän päällä kun mikään laite ei ollut toiminnassa. Menimme siksi aikaa viereiselle "ostarille" odottelemaan. N. Klo 17 jotkut harvat laitteet aukesivat ja ehdimme parissa tunnissa käymään muutamassa kunnes puisto sulkeutui klo19 ja wc tilat suljettiin ennen puiston sulkeutumista joka oli todella outoa että edes wc ei päässyt enää vaan piti käydä lähimmällä huoltsikalla ennen kuin pääsi matkaansa jatkamaan! Jäi kyllä erittäin huono maku joten ihmiset katsokaa tarkkaan säätiedotukset vaikka vaikeaa sekin on ennustaa kun itse tulee eri puolelta suomea.. En suosittele powerparkkia.

      • Pegasus

        Onko se teidän vai Powerin syy, ettette osaa lähtiessä katsoa netistä, millaista säätä Alahärmään on luvassa? ;)


    • voijeesus.

      Powerpark on paras.

      Ikinä ei ole ollut laitetta jumissa. Ei jonoja, aina saanut mennä suoraa laitteisiin ja lippujonoakaan ei ole ollut. Ruoka hyvää ja laitteet parhaita. Ei mitään vikaa :) Kymmenen kertaa olen ainakin käynyt.

      Jos tulee ukonilma, niin tottakai laitteet suljetaan TURVALLISUUDEN vuoksi. Jos jossain laitteessa on vika, niin se tutkitaan myöskin Sinun turvallisuutesi vuoksi. Ole onnellinen!!!

      • Kenen vika

        Naurettavaa syyttää Powerparkkia säästä. Ei kai se niiden vika ole! Ja fiksumpi ehkä katsoisi ilmatieteenlaitokselta tai forecalta tms. vähän suuntaa siitä, millaista säätä on luvassa ennenkuin lähtee...

        Me oltiin siellä 26.7 ja tykättiin!
        Siistiä, kaikki laitteet toimi, ystävällinen palvelu ja hyvä ruoka.
        Vietimme todella mukavan päivän!

        Ennemmin tänne kuin Särkänniemeen tai Lintsille!


      • Hymyä huuleen
        Kenen vika kirjoitti:

        Naurettavaa syyttää Powerparkkia säästä. Ei kai se niiden vika ole! Ja fiksumpi ehkä katsoisi ilmatieteenlaitokselta tai forecalta tms. vähän suuntaa siitä, millaista säätä on luvassa ennenkuin lähtee...

        Me oltiin siellä 26.7 ja tykättiin!
        Siistiä, kaikki laitteet toimi, ystävällinen palvelu ja hyvä ruoka.
        Vietimme todella mukavan päivän!

        Ennemmin tänne kuin Särkänniemeen tai Lintsille!

        Itse olin hieman pettynyt työntekijöiden asiakaspalvelutaitoihin karting-radalla. Vaikuttivat todella tympääntyneiltä työhönsä ja vastailivat asiakkaiden kysymyksiin vain lyhyin ynähdyksin. Turvaohjeetkin oli itse ruudulta luettava ettei vain tarvi heidän harrastaa sosiaalista kanssakäymistä asiakkaiden kanssa.
        Huvipuiston puolella ja muutoin Powerparkin alueella työntekijät ovat hyväntuulisia ja iloisella asenteella liikkeellä.


      • Turvatoosa
        Hymyä huuleen kirjoitti:

        Itse olin hieman pettynyt työntekijöiden asiakaspalvelutaitoihin karting-radalla. Vaikuttivat todella tympääntyneiltä työhönsä ja vastailivat asiakkaiden kysymyksiin vain lyhyin ynähdyksin. Turvaohjeetkin oli itse ruudulta luettava ettei vain tarvi heidän harrastaa sosiaalista kanssakäymistä asiakkaiden kanssa.
        Huvipuiston puolella ja muutoin Powerparkin alueella työntekijät ovat hyväntuulisia ja iloisella asenteella liikkeellä.

        Sitä varten ne turvaohjeet tulee sieltä kaikille pakkopullana ja vakiorutiinilla, niin kukaan ei pääse valittamaan ettei kerrottu siitä ja tästä tai ettei ymmärtänyt.
        Jos ei ymmärrä, niin katsoo uusintakierroksen...


      • Äläpäde
        Turvatoosa kirjoitti:

        Sitä varten ne turvaohjeet tulee sieltä kaikille pakkopullana ja vakiorutiinilla, niin kukaan ei pääse valittamaan ettei kerrottu siitä ja tästä tai ettei ymmärtänyt.
        Jos ei ymmärrä, niin katsoo uusintakierroksen...

        Sama sitten jättää työntekijät palkkaamatta jos turvatoosa ajaa täysin heidän asiansa. Olkoon toosa tai kaksi niin ei se paranna heidän asennettaan työtään kohtaan eikä sitä tosiasiaa että siellä käydessämme oli kaikilla naamat nurinpäin. Asiakaspalveluhymyä ei ole turhaan keksitty, ei kukaan lähde huvipuistoon katsomaan mököttäviä teinejä kun sellaisia löytyy muutoinkin jokaisen kadun kulmalta.


      • Seuraava asiakas
        Äläpäde kirjoitti:

        Sama sitten jättää työntekijät palkkaamatta jos turvatoosa ajaa täysin heidän asiansa. Olkoon toosa tai kaksi niin ei se paranna heidän asennettaan työtään kohtaan eikä sitä tosiasiaa että siellä käydessämme oli kaikilla naamat nurinpäin. Asiakaspalveluhymyä ei ole turhaan keksitty, ei kukaan lähde huvipuistoon katsomaan mököttäviä teinejä kun sellaisia löytyy muutoinkin jokaisen kadun kulmalta.

        Hommiin kuuluu varmaan valvoa että asiakkaat seuraa sen toosan ohjeet, eikä toistaa sitä samaa.
        Äijäharrastuksiin kun ei kuulu sellainen teennäinen hymy, kuten hesan pikkuputiikeissa ja maalla.


      • aivottomat
        Seuraava asiakas kirjoitti:

        Hommiin kuuluu varmaan valvoa että asiakkaat seuraa sen toosan ohjeet, eikä toistaa sitä samaa.
        Äijäharrastuksiin kun ei kuulu sellainen teennäinen hymy, kuten hesan pikkuputiikeissa ja maalla.

        Siis mikä pitsinnyplääjä sä oot? Karting äijäharrastus? Jo on aikoihin eletty. Hommaan kuuluu ilmeisesti mielestäsi vain tiskin takana murjottaminen.


    • Cobra

      Tai paremminkin heikko esitys teiltä. Jos oikeasti on tuntikausia huvipuistossa, eikä ehdi kuin muutamaan laitteeseen, niin kyllä siinä saa syyllistä peilistä etsiä. Powerlandissa kaikki laitteetkin on niin tiiviisti lähekkäin, ettei kävelemiseenkään mene kauaa aikaa.
      Ja tuskin sekään oli Powerparkin syy, että olette hitaita syömään.

    • Powerikävijä

      En oikein voi olla yhtä mieltä näiden negatiivisien kommenttien kanssa. Olen muutamia kertoja Powerparkissa käynytr ja aina on ollutr mukava kokemus, vaikkakin rannekkeen hinta (oli se sitten mikä tahansa huvipuisto) tuntuu ikävästi kukkarossa, mutta miksei sitä nyt kerran kesässä!

      Powerpark on todella siisti ja upeasti suunniteltu ja rakennettu huvipuisto; pelkästään ne rakennukset käyvät matkanähtävyyksistä. LAitteet ovat mielestäni paljon hurjempia kuin esimerkiksi antiikinaikaisessa Särkänniemessä. Ja jos huutelee jonoista, niin kyllä ne samaiset jonot kiireisimpinä ja vilkaampina päivinä löytyvät myös Särkästä ja Lintsiltä.

      Eli yhteenvetona: Powerpark on, ainakin minun mielestäni, Suomen paras huvipuisto! Nykyisin sen yhteydestä löytyy sisä- ja ulkocartingratojen lisäksi ostoskeskus, Roadhouse(ko?)

      Suosittelen Powerparkia erittäin mielelläni!

      • Cobra

        Joo, RoadHouse se on.


    • eijummarra

      Montakohan kertaa lintsin kingi on ollu jumissa samana päivänä ppn dragon tower kerran!

    • Särkänniemeensärkännieme

      "Powerpark on, ainakin minun mielestäni, Suomen paras huvipuisto!"

      No kyllä Tampereen Särkänniemi on Suomen paras huvipuisto! Som moro!

    • joooooooooooo

      powerpark enemmä aikuisille. Lintsi tai särkkis perheille missä pieniä lapsia. Syyslomalla karnevaaleissa ranneke halvempi särkänniemessä varmaan koska kaikki laitteet ei käytössä. Olis kohtuutonta pyytää täyshinta kun kaikki ei käytössä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      413
      4349
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      239
      2143
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      68
      1580
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      158
      1401
    5. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      256
      1129
    6. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      67
      1077
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      137
      1054
    8. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      1045
    9. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      54
      939
    10. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      933
    Aihe