Uusi single Himiltä?

Tulossa....

Kohta on taas varamsti se aika kun Him julkaisee uuden siglelohkaisun ainakin radiosoittoon uudelta Screamworks: Love And Theory Pracrice albumilta

Mielestäni seuraavaan singleen ei ole kovin montaa hyvää vaihtoehtoa ja onkin punnittava mikä on se paras vaihtoehto. Levyn biisejä kun kuuntellee niin usea kappale voisi ihan hyvin olla single, mutta sieltä on pystyttävä nen parhaat löytämään

In Venere Veritas
Ode To Solitude
Acoustic Funeral (For Love In Limbo)
Shatter Me Wit Hope

Nämä ovat 4 parasta vaihtoehtoa seuraavaksi singleksi, ihan jo Himin urankin kannalta ja suosion. Kun Heartkiller joka loistava biisi ja Scared To Deaht ole tuoneet niin huippu suosiota maailmalla ja lähinnä USA:ssa kuin olisi odottanut.

Levyä kuuneltuani siellä ei ihan sellaisia selkeitä single biisi vaihtoehtoja oikeastaan ole kuin eka single HeartKiller ja ehkä Scared To Deaht siksi onkin hyvin hankala tietää mikä on se paras vaihtoehto lopulta. Usko kuitenkin, että se paras vaihtoehto löytyy näistä.

EHkä jollain vielä saattaa sulla Katherine Wheel kappale mieleen miksi siitä ei tehtäisi singleä. Kannattaa kuitenkin miettiä onko se sen parempi kuin nuo kolme ja hyödyttääkö se millään tavalla Himiä julkaista tämä biisi. Mielestäni ei sillä se olisi ehkä liian ilmiselvä ratkaisu vaikka hyvä biisi onkin, joka miellyttää suurimmaksi osaksi vain Himin musiikista jo pitäviä.

Itselläni on vähemmälle jäänyt tuon Shatter Me With Hope biisin kuuntelu, mutta ei huono vaihtoehto sekään sillä siellä on välissä aika tiukkaa ja hyvää sooloa.

Itse olen enemmän näiden kannalla

Ode To solitude kannattaa valita jos näkee, että kaipaa nopeaa ja raskaampaa biisiä. Tässä biisissä on loistava riffi, muta valitettavasti olisi saanut olla vähän pitempi, mutta toimii heti.

In Venere Veritas taas on ollut yksi suosikkejani alusta alkaen ja se jää soimaan hieman päähän.

Acoustis Funeral taas on hieman kevyempää, mutta mukavan erillainen veto Himiltä.

Paha on paikka, mutta näistä sen joku täytyy olla. Jos haluaa ottaa varmimman päälle ja saada hyvän biisin radiosoittoon valitsee In Venere Veritas biisin. Jos taas on valmis ottamaan pienen riskin niin valitsee Ode To Solitude biisin, joka voi tuoda myös enemmän rankemman rockin kuuntelijoita Himin pariin.

Venere Veritasin puolesta puhuu myös akustisella levyllä oleva versio, joka on loistava ja senhän voisi singellä myös julkaista ei huono idea. Jos tämän paketi julkaisisi niin sillon ehdottomasti In Venere Veritas se on lopullinen tuomioni.

ELI SEURAAVA SINGLE TULEE OLLA IN VENERE VERITAS siihen loppu tulokseen päädyin.

1

503

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hipaheijaa......

      HIMin ura on kääntynyt jyrkkään laskuun:(

      Venus Doom pilasi kelpo bändin mainenn ja siitä suosta on enään vaikea nousta:(

      VOi VIlle minkä teit, ala juomaan taas sitä kaljaa niin biisitkin paranoo:)(

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      125
      2118
    2. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      267
      1963
    3. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      62
      1496
    4. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      115
      1336
    5. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      64
      1248
    6. Apua. Onks mä jotenki erikoinen ?

      Oon ihastunu paljon vanhempaan mieheen.
      Ikävä
      128
      1184
    7. Minun on vaan päästettävä irti

      Toiveesta. Satutan vain itseäni😥😔. Toivon sinulle pelkkää hyvää, eläthän elämäsi parasta aikaa, mutta en halua enää k
      Ikävä
      37
      960
    8. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      65
      927
    9. Kertoisit jo

      Rakastatko minua vai olenko käsittänyt väärin onko tämä vaan ystävyyttä tai kaveruutta? En haluaisi enää nolata itseäni
      Ikävä
      45
      857
    10. En koskaan saanut asiattomia kuvia!

      Silloin kun olin vielä nuori, kukaan mies ei koskaan lähettänyt minulle asiattomia kuvia itsestään. Jos tiedätte mitä ta
      Sinkut
      156
      841
    Aihe