Kysymys inventteristä?
1.Ostin Halpahallista muokattua siniaaltoa tuottavan 12v=> 300w/230v inventterin,
jännite laitteesa vajaa 200v
2.Vaihdoin tuotteen takuuseen=>tehokkaampaan muokattuun siniaaltoon 12v=>600w//230v
Mittaustulos 179-v,kuitenkin akun jännite oli molemmissa mittauksissa 13,8-v luokkaa.
Kysymys: onko nuo 179-v ja 200-v mitatutjännitteen normaaleita jännitteitä,halppis-inventtereissä
Tulos oli sama kuormattuna
Sama vikako kaikissa halppis-inventtereissä?
-jassu0400-
230-V inventterin alijännite
7
744
Vastaukset
- tabiiiii
invertteissä voi tyhjä jännite olla mitä on laita hehkulamppu ja mittaa uudestaan. modifioitu siniaalto on kanssa jollain jännite mittarille luku sinäänsä. yleensä ne näyttää alaspäin jopa 30%
Miksi inventteri 2. 600w/230v sallittu startti1500w, 300w jääkappi-pakastin yhdistelmä ei käynnistynnyt ,autaako hehkulamppu startissa välltämön,onko inventteri viallinen
Voiko läppiä ladatta tuolla 600w inventteriä huoletta?- hehkulampulla
jassu0400 kirjoitti:
Miksi inventteri 2. 600w/230v sallittu startti1500w, 300w jääkappi-pakastin yhdistelmä ei käynnistynnyt ,autaako hehkulamppu startissa välltämön,onko inventteri viallinen
Voiko läppiä ladatta tuolla 600w inventteriä huoletta?Halvat yleismittarit toimivat oikein ainoastaan sinimuotoisella jännitteellä. Muokatulla siniaallolla mittaustuloksessa on aina virhettä enemmän tai vähemmän. Paremman puutteessa invertterin jännitteen suuruutta voi arvioida vaikka tavallisella hehkulampulla. Kytke lamppua vuoron perään verkkosähköön ja invertteriin. Jos lampun kirkkaus ei merkittävästi muutu, invertterin jännite on ihan kunnossa.
Minkälaista jääkaappi-pakastin yhdistelmää yritit invertterillä käyttää? Kompura saattaa käynnistyessään ottaa aika suurenkin virtapiikin, joka voi laukaista invertterin ylikuormitussuojan.
"Voiko läppiä ladatta tuolla 600w inventteriä huoletta?"
Takoitatko läppäriä, kannettavaa tietokonetta? Eiköhän sitä voi ladata. Eivät nuo kannettavien virtalähteet yleensä ole kovin tarkkoja syöttöjännitteestä. - pitää olla
hehkulampulla kirjoitti:
Halvat yleismittarit toimivat oikein ainoastaan sinimuotoisella jännitteellä. Muokatulla siniaallolla mittaustuloksessa on aina virhettä enemmän tai vähemmän. Paremman puutteessa invertterin jännitteen suuruutta voi arvioida vaikka tavallisella hehkulampulla. Kytke lamppua vuoron perään verkkosähköön ja invertteriin. Jos lampun kirkkaus ei merkittävästi muutu, invertterin jännite on ihan kunnossa.
Minkälaista jääkaappi-pakastin yhdistelmää yritit invertterillä käyttää? Kompura saattaa käynnistyessään ottaa aika suurenkin virtapiikin, joka voi laukaista invertterin ylikuormitussuojan.
"Voiko läppiä ladatta tuolla 600w inventteriä huoletta?"
Takoitatko läppäriä, kannettavaa tietokonetta? Eiköhän sitä voi ladata. Eivät nuo kannettavien virtalähteet yleensä ole kovin tarkkoja syöttöjännitteestä.Juu tuollaista sekunda siniaaltoa eli kanttisähköä mitattaessa pitää olla RMS mittari...
- Power jotakin
jassu0400 kirjoitti:
Miksi inventteri 2. 600w/230v sallittu startti1500w, 300w jääkappi-pakastin yhdistelmä ei käynnistynnyt ,autaako hehkulamppu startissa välltämön,onko inventteri viallinen
Voiko läppiä ladatta tuolla 600w inventteriä huoletta?voi ladata. Autossani on invertteri ja läppis jatkuvassa käytössä. Ei ongelmia.
- 121212
pitää olla kirjoitti:
Juu tuollaista sekunda siniaaltoa eli kanttisähköä mitattaessa pitää olla RMS mittari...
Samaa mieltä "RMS" kaverin kanssa
Jollei sinulla ole varsinaista ongelmaa, älä mittaile. Tarvitset oikea mittaustuloksen saavuttamiseksi
tuon RMS mittarin joka on melko tyyris laite pelkästään invertterin mittailuun
ja epäilen ettet tarvitse sitä muuten. - käytössä2
jassu0400 kirjoitti:
Miksi inventteri 2. 600w/230v sallittu startti1500w, 300w jääkappi-pakastin yhdistelmä ei käynnistynnyt ,autaako hehkulamppu startissa välltämön,onko inventteri viallinen
Voiko läppiä ladatta tuolla 600w inventteriä huoletta?Sähkömoottoroiden (kompressori) käynnistysvirta usein 3x.
Tarviit 1000w esim alla mainitun:
http://www.dealextreme.com/p/senpower-1000w-car-12v-dc-to-220v-ac-power-inverter-with-universal-socket-adapter-21983?r=34774240
EUR 37.18 (checkout by credit card)
Hinta kotiinkuljetettuna.
Toi on hyvä malli, saa tupakansytyttimeen kiinni kun on piuhat valmiina, ja kun
tarvii enemmän tehoja niin suoraan akkuun kiinni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125876
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103855"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276667- 70615
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73583Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54536Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33493- 72483