Nyt olisi hätä! Pöytäkoristeisiimme tulisi risupallo. Ajattelin sen olevan selvä juttu, mutta nyt ei risupalloja löydy mistään. Ne on kausi tuotteita ja tulee myyntiin myöhemmin syksyllä! Onko jollain kotona tai tietääkö mistä saisi? Tarvisin n.20kpl halkasijaltaan n.10cm (ja mielummin "luonnollisen" näkönen ei rottinkia). Antakaa pikaisesti vinkkejä nyt on kiire!
Vastaukset 3
- 12
Pistäpä googleen pajupallo, niin löytyy erilaisia palloja
- vasome
Olen laittanut mutta ei oikean väristä eikä oikean laista! Kaikki kaupat olen juossut, mutta nyt tiedän mistä haen joten kiitos!
- -Heksu-
vasome kirjoitti:
Olen laittanut mutta ei oikean väristä eikä oikean laista! Kaikki kaupat olen juossut, mutta nyt tiedän mistä haen joten kiitos!
Mistä löysit?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1171379
Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku1311012Poliisi pamputti Variskankaalla
Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella37932Karita Tykkä mennyt kihloihin.
Onnittelu kuuluu hänelle ja tulevalle aviopuolisolleen.96718- 66713
- 32675
- 21626
S-ryhmän ihmisoikeuslinja ei kestä omaa hankintaketjuaan
S-ryhmän Israel-boikotin suurin uskottavuusongelma löytyy yllättävän läheltä, SOK:n omien tuotemerkkien hankintaketjuist23600Haavoittuvuutesi on aseista riisuvaa
Harmi, etten voi osoittaa sinulle tunteita. Hyvää yötä miehelle. Naiselta43543- 11518