Moi,
Windows Live -paketti ei asennu vaan kun alapalkki nousee 100% se lähtee takaisin ja ilmoittaa että asennus on perutettu. Mitään syytä se ei anna vaan virhekoodeja joka ohjelmasta antaa, josta ei ole mitään apua.
Pari kuukautta sitten kokeilin uutta Essential beta versiota, mutta en pitänyt siitä, joten poistin sen ja asensin viimeisimmän oikean version takaisin - tosin sähköpostiohjelman vain. Nyt sitten ajattelin, että otan uudestaan sen beta-version ja tutustun mitä kaikkea siihen on lisätty, mutta se herjasi heti, että ei voi asentaa.
Nyt se ilmoittaa että Live - sähköpostiohjelma on jo olemassa, mutta tuo ohjelma ei löydy vaikka sitä on etsitty registeristä ym.
Miten ihmeen lailla saisin kaikki Windows-Live osat pois, jotta voisin asentaa Live-sähköpostiohjelman, koska haluan liittää siihen useimmat sähköpostiosoitteet.
Jossain on rippeitä ja olen korjaillut registeriä CCleanerilla, mutta turhaan.
Mesen posto ja asennus
3
399
Vastaukset
- Minte!
Käyttis Win7 ja tilaa löytyy.
- ap.
Mitä mä teen että saan ton. Latasin sen betan ja se ei toiminut ollenkaan. Yritin poistaa sen, mutta mitään ei tapahtunut, joten raakasti poistin sen ja registeristä otin sen merkin pois, mutta silti ei voi tavallista versiota asentaa.
Oisko mahdollista koko ohjelman poistaa siten että sähköpostinviestit ainakin säilyy ja mahdollisesti koko sähköpostiohjelma?
Olen ihan ulalla ilman antennia - auttakaa!Minulla ei ole ollut mitään ongelmaa msn messingerin kanssa, koska poistin sen, ja vaihdoin kevyempään Pidgin nimiseen chatti sovellukseen. Siihen saa kerralla yli 6 chattiä mm: Msn, Google talk.
Pidgin (entinen Gaim) on pikaviestiohjelma, joka tukee useita eri protokollia, kuten AIM ja ICQ (Oscar protokolla), MSN Messenger, Yahoo!, IRC, Jabber, Gadu-Gadu, SILC, GroupWise Messenger ja Zephyr networks. Ohjelma pystyy kirjautumaan samanaikaisesti useampaan eri pikaviesti-verkkoon. Käytännössä tämä tarkoittaa sitä, että voit samanaikaisesti esim. keskustella kaverisi kanssa MSN Messengerillä, toisen kaverisi kanssa Yahoo Messengerissä ja vielä keskustella IRC-kanavalla.
http://www.download.fi/verkko/pikaviestimet/gaim.cfm
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663402Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463212Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1272820- 452574
- 311963
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271860- 481646
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä871525- 391340
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k391291