Meille on tulossa Grandi, kaikki mahdollinen on rodusta luettu, mutta
haluaisin jutustella Grandien omistajien kanssa koirista.
Grand basset
4
525
Vastaukset 4
- bbblllbbblll
Täällä tuskin helposti tapaa rodun omistajia, sillä rotu on Suomessa harvinainen: 2000-luvulla (vuosien 2000-2009 aikana: 2010 vuodesta en tähän mennessä tiedä) Suomessa ollaan rekisteröity yhteensä vain 149 grandia.
- gRANDIPOIKA
2010 mennessä on grandeja rekisteröity 200 kpl.
Olen yrittänyt kirjautua bassetkerhon sivuille, en ole
onnistunut.
Siellä olisi varmasti grandien omistajia. - bbblllbbblll
gRANDIPOIKA kirjoitti:
2010 mennessä on grandeja rekisteröity 200 kpl.
Olen yrittänyt kirjautua bassetkerhon sivuille, en ole
onnistunut.
Siellä olisi varmasti grandien omistajia.Niin varmaan löytyykin kaiken kaikkiaan parisataa, mikäli mukaan luetaan jo iän tappamat koirat, mutta mainitsinkin siksi juuri 2000-luvulla rekisteröidyt koirat.
- grandit
Kasvattaja Porvoosta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei3821471- 65971
- 116925
- 91923
- 71891
- 94701
- 45681
Voisitko mies auttaa..
Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.50629En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.56614Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä
Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku112605