Moi meillä olisi mahdollisuus vuorotteluvapaan ansiosta lähteä Vietnamiin vähän pidemmäksikin aikaa sukulaisten nurkkiin asumaan. Nurkissa asumista tosin Vietnamissa ei karsastetaan niinkuin esim. Suomessa, vaan se on "maan tapa". No joka tapauksessa, heittäkää jotain vinkkejä ja kokemuksianne kyseisessä maassa asumisesta. Suuntana olisi siis Hanoi ja matkan pituus puolisen vuotta. Kaikki kohtalontoverit ei muuta kuin punaliput liehumaan ja viestejä tulemaan =)
Asumaan Vietnamiin?
viet nam oi!
1
708
Vastaukset
- -vietcongi-
Nurkkiin asumaan eli onko kyseessä vietnamilainen perhe vaiko suomalainen? Lain mukaan ulkomaalainen ei saa asua/majailla vietnamilaisen kodissa. Tuo on kuitenkin korruption luvatussa maassa aina tapauskohtainen juttu.
Itse asumisessa ei ole mitään ihmeellistä, ehkä liikenne aluksi tuottaa ongelmia. Paras ja yleisin liikkumisväline on "moto" eli noin 100 - 110 cc moottoripyörä. Halvimmat kiinalaiset Hondakloonit maksavat noin 300 euroa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1162995EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje341392- 1031237
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621017Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661007Empaattisuus ja suoruus.
Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi133988- 57891
Sä saat mut tuntemaan
Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne22713- 41707
Tunnettujen vanhempien lapset, tv-sarja
Tunnettujen vanhempien lapset saa tv-sarjan. Juurihan yksi heistä oli MTV:ssä 6.5.26 kertomassa ettei halua julkisuutta111654