Комнатке свободной около 12 квадратных метров, подземная по тихим . телевидение, бассейн, сауна, интернет, стиральная машина и другие мужчина и женщина, 9 лет. Кошки
Аренда 280 евро / месяц. Бесплатный 1,9
Huone kalustettu vapaa noin 12 neliömetriä,metron varrella rauhallisessa talossa.Satelliitti-tv,uima-allas,sauna,internet,pesukone ja muuta yhteistilaa.Muut asujat, mies ja 9 v tyttö .Kissa
Vuokra 280 eur/kk. Vapaa 1.9
Rent is 280 eur/month.In flat living man, girl 9 y, cat,social people who have experience living in shared flat.For peaceful people.
Huone vapaa 1.9 Helsinki,Room, Pokuj
3
640
Vastaukset
- Nino68
Hello, my name is Nino. Am 42, italian and am working in Helsinki. I am a very queit person and clean, don't drink or use drugs. I wanted to know if the room is still available. You can call me at 0443536775, I am looking for a place pretty urgently. Thanks
- kr
this flat is rented ,pokuj jest nie wolno,huone vuokrattu
- jäätanssi
Moi. minkälainen asunto teillä olisi tarjolla? Oon kämmpiksenä rehellisesti sanottuna vaikea, mutta huomasin ilmoituksenne. Nimeni on Tytti. asun Vantaalla, mutta haluan muuttaa täältä pois. Olen eläkkeellä, joten mulla ei ole tuloja juuri ollenkaan. Pohjimmiltani olen muusikko. Laulan. soittaminen on jäänyt vähemmälle.
Missä osoitteessa tää paikka mahtaa olla?
terv. Tytti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 205044
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r22322Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361270- 971211
Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121200- 931074
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17873viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168835En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61753Vappu Pimiä jakoi kuvia Maajussille morsian -kuvauksista! Seuraajalta tärkeä toive: "Voi miten..."
Tätä kyllä kannattaa toivoa! Vappu Pimiällähän on tunnetusti myös sormensa pelissä näissä rakkausjutuissa ja hän toimii25719