Комнатке свободной около 12 квадратных метров, подземная по тихим . телевидение, бассейн, сауна, интернет, стиральная машина и другие мужчина и женщина, 9 лет. Кошки
Аренда 280 евро / месяц. Бесплатный 1,9
Huone kalustettu vapaa noin 12 neliömetriä,metron varrella rauhallisessa talossa.Satelliitti-tv,uima-allas,sauna,internet,pesukone ja muuta yhteistilaa.Muut asujat, mies ja 9 v tyttö .Kissa
Vuokra 280 eur/kk. Vapaa 1.9
Rent is 280 eur/month.In flat living man, girl 9 y, cat,social people who have experience living in shared flat.For peaceful people.
Huone vapaa 1.9 Helsinki,Room, Pokuj
3
684
Vastaukset
- Nino68
Hello, my name is Nino. Am 42, italian and am working in Helsinki. I am a very queit person and clean, don't drink or use drugs. I wanted to know if the room is still available. You can call me at 0443536775, I am looking for a place pretty urgently. Thanks
- kr
this flat is rented ,pokuj jest nie wolno,huone vuokrattu
- jäätanssi
Moi. minkälainen asunto teillä olisi tarjolla? Oon kämmpiksenä rehellisesti sanottuna vaikea, mutta huomasin ilmoituksenne. Nimeni on Tytti. asun Vantaalla, mutta haluan muuttaa täältä pois. Olen eläkkeellä, joten mulla ei ole tuloja juuri ollenkaan. Pohjimmiltani olen muusikko. Laulan. soittaminen on jäänyt vähemmälle.
Missä osoitteessa tää paikka mahtaa olla?
terv. Tytti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1375808
Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?
Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san3962609- 1352551
Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää
Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv102090- 131528
- 641190
Kun ei numeroa
niin en edes voi viestittää, et suunnitelmiin tuli muutos. Ikävä on, ja kasvaa vaan🤍101072Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla
Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä01030- 52938
- 82865