hyvään kotiin Kissanpentuja (Ilveksen). Kaks leikkisää pentua vailla kotia, ovat nyt n. pystykorvan kokoisia. Myös koiria haluaville aitoja Suden pentuja, ovat luovutusiässä viikolla 35. Ei susitella kaupunkiasuntoihin otettavaksi, sillä tarttevat kasvettuaan aikuiseksi liikkumatilaa n. 1000 neliökilometriä.
Annetaan myös sisäsiisti eläintenkouluttaja hyvään kotiin, naimissa olevat rouvat älköön vaivautuko.-:DD
Annetaan...
48
284
Vastaukset
- shadrach.dingle
nuita elukoita täällä itärajalla on kotitarpeeksi.
ja niillä liikkumatilaa
Mutta täähän oli naisille- muuttaja.
Kuhmosta mä kirjoittelenkin ja muutto on vääjäämättä edessä, kun myrsky tuhosi mun risumajan :)
- shadrach.dingle
muuttaja. kirjoitti:
Kuhmosta mä kirjoittelenkin ja muutto on vääjäämättä edessä, kun myrsky tuhosi mun risumajan :)
jääny mitään?
Voi perkule
Himpun ylempänä sua Kuusamossa.
Mistä ilvekset? - muuttaja.
shadrach.dingle kirjoitti:
jääny mitään?
Voi perkule
Himpun ylempänä sua Kuusamossa.
Mistä ilvekset?näissä maisemissa ei elä kuin Pirut ja Kurjet. Noi pirut tappoi emon noilta pennuilta :)
- Meriläinen
Tää oli kiva :))))))))))
Toivottavasti löytyy, kaikille koti.- muuttaja.
viserrä, alkaa kohta puoliin noi kelit kylmeneen. Ainakin näin luulis, kun kalenteria kattelee, mutta vielä tarkenee nukkua kuusenpersiillä, kunhan tulee toimeen sääskien kanssa :)
aloitus:))))) Vietävä sentään ko tekis niin miel sitä ilvestä, mut mein metäs niitä asustaa kans):
Sitäpaitsi oon naimisis, joten tää ei miule kuulunukkaa):- muuttaja.
ilveksiä monin paikoin ja voin mä kyhätä "risumajani" siihen lähimettään, ei se mua niin hirmusti haittaa vaikka olet naimisissa, mutta jotain muuta se voi haitata enempi :)
muuttaja. kirjoitti:
ilveksiä monin paikoin ja voin mä kyhätä "risumajani" siihen lähimettään, ei se mua niin hirmusti haittaa vaikka olet naimisissa, mutta jotain muuta se voi haitata enempi :)
Tääl metäs onki suojaisaa risumajalle. Voitki sit olla ruokittavana, voin tuoda kerran päivässä ruokakupin, majasi ovelle:))))
- muuttaja.
sasus kirjoitti:
Tääl metäs onki suojaisaa risumajalle. Voitki sit olla ruokittavana, voin tuoda kerran päivässä ruokakupin, majasi ovelle:))))
ihan varteen otettavalta vaihtoehdolta, lämmintä höyryävää ruokakuppia ei pysty vastustamaan kukaan :))
Jaa, tulikin mieleen kun vanhoilta nauhoiltani katselin jokin aika sitten juttua pariskunnasta jolla oli lemmikkeinään susilauma. Olivat vuokranneet ja aidanneet sille ison alueen jotakin jumalanhylkäämää keskilänttä, ja asuivat vuosia teltassa laumansa kanssa koska vuokramaalle ei saanut rakentaa mitään. Vihdoin sitten kyllästyivät lemmikkeihinsä ja saivat järjestettyä ne erään intiaaniheimon reservaattiin ja sovittua että intiaanit hoitavat niitä kuten hekin siihen asti.
Juttu ei kertonut hakiko pariskunta tilalle uusia lemmikkejä vai muuttiko kaupunkiin vai erosiko.- muuttaja.
on hyvin sopeutuvainen eläin ja uskollinen laumalleen, kunhan saa ensin opetettua niille kuka se on laumanjohtaja siinä porukassa.
muuttaja. kirjoitti:
on hyvin sopeutuvainen eläin ja uskollinen laumalleen, kunhan saa ensin opetettua niille kuka se on laumanjohtaja siinä porukassa.
Siinäpä se. Nykyiset kaupunkilaiset eivät saa sitä oppia perille edes lapsilleen saati jollekin sylikoiralle.
- muuttaja.
yohuuhkaja kirjoitti:
Siinäpä se. Nykyiset kaupunkilaiset eivät saa sitä oppia perille edes lapsilleen saati jollekin sylikoiralle.
olen huomannut yhä useammassa koiranomistajassa ja sitten syytetään muita, vaikka syyllinen löytyy peilistä katsomalla :)
en tarvitse, harrastan itseopiskelua ja olen naimisissa.
En tosin tarvitse ilveksiä enkä susiakaan, petoja täällä riittää muutenkin.
Aamulla siirsin maantieltä oravan raadon tien sivuun, auton alle oli jäänyt.
Toivon, että saat eläimet ja itsesi sijoitettua hyviin koteihin, onnea etsintään.- muuttaja.
tästä muuttaa tonne rajan taakse ja katsella sieltä sopiva talvipesä " joku svetlaana" ja pistää sinne talviunille, kuten meidän seudun useimmilla pedoilla on tapana :))
muuttaja. kirjoitti:
tästä muuttaa tonne rajan taakse ja katsella sieltä sopiva talvipesä " joku svetlaana" ja pistää sinne talviunille, kuten meidän seudun useimmilla pedoilla on tapana :))
rajan takana täältäkin, milloin mitäkin puutetta täyttämässä, joskus bensatankkia,
joskus.... no olkoon, siis jotain muuta.
Venäläiset naiset haukkuivat suomalaiset yleensä ja miehet erikseen, juttua oli jossakin.
Mutta ehkä sun "joku svetlaanasi" on myönteisempi luonteeltaan.- muuttaja.
Anceli kirjoitti:
rajan takana täältäkin, milloin mitäkin puutetta täyttämässä, joskus bensatankkia,
joskus.... no olkoon, siis jotain muuta.
Venäläiset naiset haukkuivat suomalaiset yleensä ja miehet erikseen, juttua oli jossakin.
Mutta ehkä sun "joku svetlaanasi" on myönteisempi luonteeltaan.naiset ovat hyvin antavaisia näillä korkeuksilla (Kostamus) ja paljon heitä parveilee näillä meidänkin kaduilla (Kuhmo). Ei tartte elää puutostaudissa venäjänmatkaajan :)))
muuttaja. kirjoitti:
naiset ovat hyvin antavaisia näillä korkeuksilla (Kostamus) ja paljon heitä parveilee näillä meidänkin kaduilla (Kuhmo). Ei tartte elää puutostaudissa venäjänmatkaajan :)))
varovainen, ettei tule puutos- tai jotain muuta tautia.
Viipurissa käy myös melkoinen vilinä, sinne ei ole täältä pitkä matka.- muuttaja.
Anceli kirjoitti:
varovainen, ettei tule puutos- tai jotain muuta tautia.
Viipurissa käy myös melkoinen vilinä, sinne ei ole täältä pitkä matka.nyt "naapurin" tyttöjä kattele, ku kotomaassakin on tosi söpöjä immeisiä :)
- p.topohanta
Minä voisin ottaa ne. Ovatko tyttöjä ja vielä neitseellisiä.
- p.topohanta
Anceli kirjoitti:
Oletko sä joku eläimiinsekaantuja.
Me kattikunnassamme emme pidä noin halventavista kommenteista.
p.topohanta kirjoitti:
Me kattikunnassamme emme pidä noin halventavista kommenteista.
pitääkään, mutta jos sä olet kissa, niin sehän muuttaa asian toiseksi.
Eläimethän yleensä peuhaavat keskenään.
Kissa joka osaa käyttää tietokonetta, tuon mä yritän opettaa meidänkin vanhalle neidille, hmm.- muuttaja.
istu vielä sitä lintuista saatua tuomiota? Kiuruun sekaantumisestahan saa kuukauden, puolikuuta Peipposesta, Västäräkistä vähäsen..... Suosittelen seuraavaksi Pääskysiä, niistä ei saa päivääkään :)
- p.topohanta
muuttaja. kirjoitti:
istu vielä sitä lintuista saatua tuomiota? Kiuruun sekaantumisestahan saa kuukauden, puolikuuta Peipposesta, Västäräkistä vähäsen..... Suosittelen seuraavaksi Pääskysiä, niistä ei saa päivääkään :)
Kerran sekaannuin pyrstötinttiin ja luulin saavani elinkautisen, en saanut. Onneksi sille tintille.
- muuttaja.
p.topohanta kirjoitti:
Kerran sekaannuin pyrstötinttiin ja luulin saavani elinkautisen, en saanut. Onneksi sille tintille.
sekaantuminen onkin sen harvinaisuuden takia raskauttava tekijä, josta voi saada sähkötuoli hierontaa :) Ainakin amerikoissa.
- p.topohanta
muuttaja. kirjoitti:
sekaantuminen onkin sen harvinaisuuden takia raskauttava tekijä, josta voi saada sähkötuoli hierontaa :) Ainakin amerikoissa.
Siinä katillakin nousisi pystyyn, ainakin karvat.
- muuttaja.
p.topohanta kirjoitti:
Siinä katillakin nousisi pystyyn, ainakin karvat.
sentään nousis pystyyn :))
- Anjaniina.
ne ilvekset, mutta kouluttaja joutuu nukkumaan teltassa ;)))
Tosin, on täällä ilveksiä omastakin takaa, tuossa pellon päässä kuukausi sitten yhden näin, aamuvarhaisella.
Pärjäisköhän sun katit täällä.
Sudet saat antaa jollekin muulle ;)- muuttaja.
osoite olikaan, niin pistän muuttohommat käyntiin. kait sitä näin "sissinä" pärjää teltassakin yhden talven. Noi, Sudet voin lahjoittaa Ronkaisen Sepolle ja Kojolan Ilpolle tutkimus käyttöön :)) *lähtee pyydystämään Ilveksenpentuja kivilouhoksesta*
- Anjaniina.
muuttaja. kirjoitti:
osoite olikaan, niin pistän muuttohommat käyntiin. kait sitä näin "sissinä" pärjää teltassakin yhden talven. Noi, Sudet voin lahjoittaa Ronkaisen Sepolle ja Kojolan Ilpolle tutkimus käyttöön :)) *lähtee pyydystämään Ilveksenpentuja kivilouhoksesta*
sen sulle pullopostina tulemaan.
Joo, katsotaan sitä sisämajoitusta sitten kun tutustutaan paremmin.
Voi olla että takkahuoneesta löytyy telttasänky.
Voitas me tietysti....päästää ne sudet täällä luontoonkin, lajikumppaneiden kaveriksi ;)))
*lähtee ostamaan kissanruokaa* - muuttaja.
Anjaniina. kirjoitti:
sen sulle pullopostina tulemaan.
Joo, katsotaan sitä sisämajoitusta sitten kun tutustutaan paremmin.
Voi olla että takkahuoneesta löytyy telttasänky.
Voitas me tietysti....päästää ne sudet täällä luontoonkin, lajikumppaneiden kaveriksi ;)))
*lähtee ostamaan kissanruokaa*iltasella sitä pullopostia tuol joen varressa ja ongin Särkiä samalla matkaevääksi "kisuleille". Kuulostaa tosi hyvältä toi sisämajoitus, kun talvikin on tulossa :)
- Anjaniina.
muuttaja. kirjoitti:
iltasella sitä pullopostia tuol joen varressa ja ongin Särkiä samalla matkaevääksi "kisuleille". Kuulostaa tosi hyvältä toi sisämajoitus, kun talvikin on tulossa :)
vaihtoehtoisesti hyvä makuupussi ja kaminateltta.
Pihasaunassa voi jäistä lämmitellä kylpyveden.
Ulkonahan ne kisulitkin paremmin viihtyy?
Mato-onkiko se Särkiä kiskoo? - muuttaja.
Anjaniina. kirjoitti:
vaihtoehtoisesti hyvä makuupussi ja kaminateltta.
Pihasaunassa voi jäistä lämmitellä kylpyveden.
Ulkonahan ne kisulitkin paremmin viihtyy?
Mato-onkiko se Särkiä kiskoo?sitä särkejä pyydetään. Sain (kaverin kans) toissa viikolla iskukoukulla 9,2kg Hauen. Oli siinä hetken ahdasta soutuveneessä, kun toistametrinen Hauki koukattiin veneeseen.
- Anjaniina.
muuttaja. kirjoitti:
sitä särkejä pyydetään. Sain (kaverin kans) toissa viikolla iskukoukulla 9,2kg Hauen. Oli siinä hetken ahdasta soutuveneessä, kun toistametrinen Hauki koukattiin veneeseen.
kokemusta tuollasesta kymmenkilosesta.
On toista metriä pitkä.
No siinä on pennuille syötävää pitkäks aikaa.
Täälläpäin me syötetään lohta kissalle ;) ja satunnaiselle ketulle. Anjaniina. kirjoitti:
kokemusta tuollasesta kymmenkilosesta.
On toista metriä pitkä.
No siinä on pennuille syötävää pitkäks aikaa.
Täälläpäin me syötetään lohta kissalle ;) ja satunnaiselle ketulle.täälläkin käydään Tanaälvillä ja Torniojoella pyytään "kotikissojen" eväät :) Ketut, Sudet ja Karhut saa tyytyä paikalliseen Kirjoloheen :))
- Punahilkka.
ottaa koko porukan,olenkin salaa haaveillut miehestä jolla olisi just nuo eläimet,mut mistäs saadaan se 1000 neliökilometriä?
Mun mökkitontti ei riitä.Mitäs jos painuttais hevon kuuseen niitten kans,jonnekkin Utsjoki-Kevo suunnalle?- muuttaja.
sun mummo viel, sillä noi pitää vanhenmuuten erityisesti "mummolihasta" :)
Utsjoki-Kevo kuulostaa ihan mukavalta paikalta, mutta paikalliset Lynksmiehet ei taas pidä pedoista :) Ehkä Keski-Suomen korvista löytyy vielä rauhallisia seutuja noidenkin kulkea :) Siellähän poromiehet avosylin ottavat vastaan lemmikkinne. Asekaupan ovi alkoi kolista jo vaikka on pyhäpäivä ja kirkonmenojen aika....
- punahilkka.
muuttaja. kirjoitti:
sun mummo viel, sillä noi pitää vanhenmuuten erityisesti "mummolihasta" :)
Utsjoki-Kevo kuulostaa ihan mukavalta paikalta, mutta paikalliset Lynksmiehet ei taas pidä pedoista :) Ehkä Keski-Suomen korvista löytyy vielä rauhallisia seutuja noidenkin kulkea :)mummo itte asialla,melkein.Joo,pohjois-suomi onkn pahempi paikka,siellä listitään kaikki mikä mettässä liikkuu,keski-suomi kuulostais aika hyvältä,saiskohan siellä olla rauhassa,joku maalaistalon rähjä navetoineen,osaiskohan kaupunkilainen sopeutua niin kauas?
- muuttaja.
punahilkka. kirjoitti:
mummo itte asialla,melkein.Joo,pohjois-suomi onkn pahempi paikka,siellä listitään kaikki mikä mettässä liikkuu,keski-suomi kuulostais aika hyvältä,saiskohan siellä olla rauhassa,joku maalaistalon rähjä navetoineen,osaiskohan kaupunkilainen sopeutua niin kauas?
melkein mummo, no johan tässä vaari iässä ois, mutta näin hiukan hidassyttyisenä, niin mun skidit vasta 8 ja 10v. Olivatkin äsken iskän luona käymässä. Johan kaupunkilainen maalle tottuu, jopa nauttii siitä hiljaisuudesta, mutta toisinpäin se on hankalampaa :))
- se punahilkka
muuttaja. kirjoitti:
melkein mummo, no johan tässä vaari iässä ois, mutta näin hiukan hidassyttyisenä, niin mun skidit vasta 8 ja 10v. Olivatkin äsken iskän luona käymässä. Johan kaupunkilainen maalle tottuu, jopa nauttii siitä hiljaisuudesta, mutta toisinpäin se on hankalampaa :))
juuret on visusti maalla,mainitsitko Kuhmon,samoilla suunnilla.Nuoruus ja hulluus ajoi kaupunkiin aikoinaan,joten aivan tuttua on sudet ja ilvekset.
Sä ootkin nuori kolli,ilmankos vielä vitsiä pukkaa,mut mä olen taas heitellyt et vanhassa vara parempi ;-)))) se punahilkka kirjoitti:
juuret on visusti maalla,mainitsitko Kuhmon,samoilla suunnilla.Nuoruus ja hulluus ajoi kaupunkiin aikoinaan,joten aivan tuttua on sudet ja ilvekset.
Sä ootkin nuori kolli,ilmankos vielä vitsiä pukkaa,mut mä olen taas heitellyt et vanhassa vara parempi ;-))))oon jonkin verran asustellut Lentuan rannoilla, eräitten projektien yhteydessä, en mä sieltä kotoisin ole kuiteskaan :)
Mä nyt niin nuori enää ole, vaikka alaikäinen kait tälle palstalle :))) Ainahan sitä nuorta saapi, mutta harvemmin kunnon vanhaa :)))
- RIMMIR
paikka koiravahdille, osaan haukkua ja tarvitsen säännöllistä ulkoilua :)
- muuttaja.
Orava-, ja Lintuhaukut onnistuuko ja merkkaatko aina oikean puun missä saalis piilottelee? Päivittäinen ulkoilu kuulostaa ihan hyvältä :)
- RIMMIR
muuttaja. kirjoitti:
Orava-, ja Lintuhaukut onnistuuko ja merkkaatko aina oikean puun missä saalis piilottelee? Päivittäinen ulkoilu kuulostaa ihan hyvältä :)
geeneissä ei ole lainkaan metsästysviettiä :(, mutta jälkien nuuskinta kyllä käy aivan luonnostaan.
- muuttaja.
RIMMIR kirjoitti:
geeneissä ei ole lainkaan metsästysviettiä :(, mutta jälkien nuuskinta kyllä käy aivan luonnostaan.
sit vissiin kysymyksessä :)) Jälkikoirista on nykyisin suorastaan huutava pula, tosin on siinä huonotkin puolensa, sillä se voi kulkea isännän jäljet jälkikäteen ja voi tulla jotin ikävää esille niiltä reiteiltä :))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.326787- 394202
- 183438
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1843420- 122427
- 302415
- 1631965
- 251962
- 311831
- 1051402